NM 2x3
Te testy rzeczywiście były świetne. Autobus był 2 dni. W jeden dzień stał na zajezdni, w drugi pojechał na rynek, każdy mógł go pooglądać i wrócił z powrotem. Kilka dni to według autora tekstu, aż 2, albo nie miał informacji.
Co ciekawe, MZK prawdopodobnie zainwestuje w krótkie MAN-y i ciekawi mnie co to może być.
Co ciekawe, MZK prawdopodobnie zainwestuje w krótkie MAN-y i ciekawi mnie co to może być.
Używanami raczej nie. Jeśli chodzi o warunki, które musi spełnić MAN to autobus ok.9m (8.5-10). Właśnie wpadł im w oko NM223 i teraz skoro go nie produkują to ciekaw jestem co MAN może zaoferować. Dofinansowanie, które dostali obejmuje 12 sztuk nowych autobusów, a więc będą to nówki.J-31 pisze:ŁK-MZK, a czy Myślisz, że MZK w Przemyślu zainteresowałoby się używanymi MAN-ami III-ciej generacji, czy starszymi. Jak Sądzisz ?
Natomiast jeżeli trafiłyby się pieniądze bez dotacji to myślę, że takowe autobusy byłyby w orbicie zainteresowań MZK
Ostatnio zmieniony 2010-05-10, 22:38 przez ŁK-MZK, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak naprawdę, to zdaje się, że nie ma zbyt wielu używanych MAN-ów NM223 - jeśli uwzględnić brak dotacji i zainteresowanie MZK właśnie tym typem
A jeśli pokusili by się na nowe pojazdy - to chyba raczej nie byłby to MAN-a. Ponieważ MAN - z tego co pamiętam - nie oferuje tak krótkich autobusów
Sprawa może być ciekawa, ale z tego widzę, to chyba niepotrzebnie gdybamy. MZK nie ogłosiło przetargu
A jeśli pokusili by się na nowe pojazdy - to chyba raczej nie byłby to MAN-a. Ponieważ MAN - z tego co pamiętam - nie oferuje tak krótkich autobusów
Sprawa może być ciekawa, ale z tego widzę, to chyba niepotrzebnie gdybamy. MZK nie ogłosiło przetargu
http://www.phototrans.eu/14,483896,0,MA ... _7851.html
http://www.phototrans.eu/14,485550,0,MA ... _7851.html
Ostatnio Gryf kupił Mana NM223 do obsługi linii autobusowych w Gdyni (jest to pierwszy NM223 w ZKM Gdynia). Jak widać, ta sztuka pochodzi z wczesnej produkcji, zawiera jeszcze wiele cech z Manów NM222.
Przy okazji chcę zapytać znawców, czy późniejsze Many z podwoziem typu A66 i A76 mają rozwiązanie napędu skopiowane z NM222 i wczesnych NM223 czy pewne podobieństwa są przypadkowe?
http://www.phototrans.eu/14,485550,0,MA ... _7851.html
Ostatnio Gryf kupił Mana NM223 do obsługi linii autobusowych w Gdyni (jest to pierwszy NM223 w ZKM Gdynia). Jak widać, ta sztuka pochodzi z wczesnej produkcji, zawiera jeszcze wiele cech z Manów NM222.
Przy okazji chcę zapytać znawców, czy późniejsze Many z podwoziem typu A66 i A76 mają rozwiązanie napędu skopiowane z NM222 i wczesnych NM223 czy pewne podobieństwa są przypadkowe?
Patrząc na zdjęcie tego Lion'sa który został pokazany na konferencji można chyba oficjalnie uznać powrót Lion's City M do oferty MANa:
https://lh5.googleusercontent.com/-gJ7Q ... MG6762.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-gJ7Q ... MG6762.jpg
W Ostródzie są dwie sztuki:
134 / NOS 1L31
135/ NOS 1L32
Obie są z 1999 i do 2005 jeździły w LVG Lübeck. Nie sprawiają większych problemów poza tym że są małe Można je spotkać na wszystkich liniach a przeważnie w dni wolne od pracy.
Wozy zazwyczaj dobrze postrzegane przez kierowców. Wóz 134 ma wadę polegającą na straszliwym szarpaniu gdy skrzynia zarzuca 4 bieg oraz jego drzwi nie otwierają sie do końca uniemożliwiając wjechanie wózkiem (chociaż możliwe że to zrobiono celowo). Wóz 135 z kolei przeżył małe zatopienie.. ale niedługo potem wrócił do ruchu.
134 / NOS 1L31
135/ NOS 1L32
Obie są z 1999 i do 2005 jeździły w LVG Lübeck. Nie sprawiają większych problemów poza tym że są małe Można je spotkać na wszystkich liniach a przeważnie w dni wolne od pracy.
Wozy zazwyczaj dobrze postrzegane przez kierowców. Wóz 134 ma wadę polegającą na straszliwym szarpaniu gdy skrzynia zarzuca 4 bieg oraz jego drzwi nie otwierają sie do końca uniemożliwiając wjechanie wózkiem (chociaż możliwe że to zrobiono celowo). Wóz 135 z kolei przeżył małe zatopienie.. ale niedługo potem wrócił do ruchu.