O405N
Ostatnio zmieniony 2013-01-01, 15:45 przez Auper, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 457
- Rejestracja: 2011-06-02, 08:01
- Lokalizacja: Sosnowiec
Było tego już kilka egzemplarzy ale z ciut innymi światłamiMarcin N pisze:Ale to chyba nie jest pierwszy taki egzemplarz, kiedyś już ZNS próbował coś podobnego opchnąć i chyba właśnie poszło to gdzieś na wschód.
http://fotobus.msk.ru/photo/687970/
http://fotobus.msk.ru/photo/833643/
Ostatnio widziałem też jakąś Setrę (nie Scanię na boga ! ) S315NF po ZNS-ie, też chyba na fotobusie.
Ostatnio zmieniony 2014-01-05, 23:46 przez K4016td, łącznie zmieniany 1 raz.
Może dla lepszego samopoczucia, że sprzęt z prawdziwego Zachodu No i sądząc po treści ogłoszenia nie najlepiej u nich z językami obcymi, to mogliby się przez telefon nie dogadaćAmalio pisze:Ja się zastanawiam po co oni to na tych mobilach wystawiają. Niech od razu do ruskich dzwonią.
A nie Setrę?K4016td pisze:Scanię S315NF
-
- Posty: 457
- Rejestracja: 2011-06-02, 08:01
- Lokalizacja: Sosnowiec
Pomieszało mi się, poprawiłempmaster pisze:A nie Setrę?
A mnie ciekawi na ile taka przeróbka jest opłacalna i estetyczna. Na to drugie jest niestety paskudna.wojtek1611 pisze: Ten tył to mistrzostwo
Ostatnio zmieniony 2014-01-05, 23:49 przez K4016td, łącznie zmieniany 1 raz.
Ale że im się opłacało montować światła z Solarisa? Już lepiej wsadziliby jelczowskie/ikarusowe, też coś
[ Dodano: 05 Sty 2014 22:54 ]
No i diagnosta nie powie ,,jaki SAM, przecież widzę że to Mercedes"
[ Dodano: 05 Sty 2014 22:54 ]
Chodzi zasadniczo o swoiste odświeżenie wyglądu niewielkim kosztem. Coś jak kwadratowe, plastikowe fronty w M11 albo KZNSowskie protezy światła+atrapa w Ikarusach.K4016td pisze:na ile taka przeróbka jest opłacalna i estetyczna
No i diagnosta nie powie ,,jaki SAM, przecież widzę że to Mercedes"
No to akurat działało na korzyść w tych autobusach. Ikaurs zdecydowanie młodniał po protezie, a z Jelczy M11 to się robiły nówki w oczach pasażerów. Ale w Merolu to niestety go szpeci :>pmaster pisze:plastikowe fronty w M11 albo KZNSowskie protezy światła+atrapa w Ikarusach.
A czy taki ZNS nie ma swojej własnej stacji diagnostycznej?pmaster pisze:No i diagnosta nie powie ,,jaki SAM, przecież widzę że to Mercedes"
Swoją drogą to też niezła przewałka. Autobus nawet może nie zobaczyć stacji diagnostycznej a w papiery jest wpisywane że sprawny. Zresztą w większości przedsiębiorstw komunikacyjnych było tak że wozy po NG musiały spędzić tydzień na warsztacie żeby poprawiać niedoróbki bo ZNS coś spartolił.
A właśnie, ile po takiej NG pojeździ wóz? Skoro wstawiają ''nowe silniki'' to też powinien wykręcić ten milion kilometrów.
Niekoniecznie i wielu ludziom się to nie podobałoK4016td pisze:Ikaurs zdecydowanie młodniał po protezie
Taaa, zanim nie zobaczyli boku i/lub nie wsiedli do środka. Przecież to zupełnie do siebie nie pasowało.K4016td pisze:z Jelczy M11 to się robiły nówki w oczach pasażerów
Może to żeby uniknąć problemów z ew. ruską stacjąK4016td pisze: A czy taki ZNS nie ma swojej własnej stacji diagnostycznej?
Teoretycznie możliwe, zależy od paru czynników.K4016td pisze:A właśnie, ile po takiej NG pojeździ wóz? Skoro wstawiają ''nowe silniki'' to też powinien wykręcić ten milion kilometrów.
Hm, możnaby dojść do wniosku że taka regeneracja starego Merca i opchnięcie na Wschód może mieć sens. Tani, a pojeździ swoje, jeśli jeszcze łatwy w naprawie to całkiem nieźle