[Tychy] Przetargi PKM i TLT

Zamówienia publiczne realizowane przez organizatorów transportu publicznego i przewoźników.
sphinx

Post autor: sphinx »

Powtórka wydawała się identyczna, ale w końcu mamy zmiany - w deskorolkach podwyższono limit wysokości do 3,1m, w przegubach obniżono dolną granicę do tej samej wartości. Ktoś produkuje deskorolki albo wydłużone przeguby o wysokości 3,1m?

Awatar użytkownika
Auper
Moderator
Moderator
Posty: 1518
Rejestracja: 2010-05-20, 20:21
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Auper »

Bodajże każdy bus z klimą jest mniej więcej takiej wysokości...

sphinx

Post autor: sphinx »

Mniej lub więcej robi różnicę. Większość jak nie wszyscy producenci stosują budowę modułową czyli wersje o różnych długościach mają taką samą wysokość. Tutaj w jednym przypadku jest maksimum 3,1m, w drugim minimum 3,1m. Czyli w grę wchodzi konstrukcja o wysokości równo 3,1m lub dwie zupełnie różne (jak u MAZa).

Awatar użytkownika
Auper
Moderator
Moderator
Posty: 1518
Rejestracja: 2010-05-20, 20:21
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Auper »

Spokojnie, przetarg już rozstrzygnięty...;)

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2832
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N »

Auper pisze:Spokojnie, przetarg już rozstrzygnięty...
To podaj pan jakieś obszerniejsze info... ;)

Awatar użytkownika
Auper
Moderator
Moderator
Posty: 1518
Rejestracja: 2010-05-20, 20:21
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Auper »

TUTAJ jest wszystko ładnie opisane...;)

Awatar użytkownika
irisbus
Posty: 1944
Rejestracja: 2006-05-08, 17:24
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: irisbus »

Eee ale co to jest? Diler jakiś?

Awatar użytkownika
Auper
Moderator
Moderator
Posty: 1518
Rejestracja: 2010-05-20, 20:21
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Auper »

TUTAJ ich strona...;) Autobusy nowe z klimą całopojazdową, więc coby to nie było to można się cieszyć...

ppln

Post autor: ppln »

Jeszcze jakieś Autosany im wepchną albo inne chińskie niewiadomoco

Awatar użytkownika
Auper
Moderator
Moderator
Posty: 1518
Rejestracja: 2010-05-20, 20:21
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Auper »

Nie nie wiadomo co, tylko MAZy będą kolejne, jak widać się spodobały...;)

Awatar użytkownika
Shadow238
Posty: 3006
Rejestracja: 2006-10-22, 00:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Shadow238 »

Po niedawnych zakupach nowych autobusów PKM dalej inwestuje w swoją flotę:
Dostawa 4 używanych, niskopodłogowych autobusów, zasilanych olejem napędowym, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2008 roku, jednej i tej samej marki oraz takiego samego typu, o maksymalnym udokumentowanym przebiegu nie większym niż 550.000 km, służących Zamawiającemu do realizacji zadań
przewozowych w komunikacji miejskiej...
W specyfikacji technicznej dostępnej na stronie BIP UM Tychy(w załączniku nr 6), została podana specyfikacja techniczna zamawianych autobusów:
Załącznik nr 6 do SIWZ pisze:- długość całkowita – min. 12000 mm
- szerokość całkowita – max. 2550 mm
- wysokość całkowita – do 3100 mm
- całkowita ilość miejsc – min. 90, w tym 29 miejsc siedzących

Silnik wysokoprężny, 6 cylindrowy, pionowy, umieszczony z tyłu autobusu, spełniający normę czystości spalin MINIMUM EURO 4, o pojemności skokowej silnika min. 9000 cm3 – max. 10000 cm3, o mocy min. 180 kW, max. 200 kW.
Układ drzwi: 2-2-2.

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Post autor: Jack the Ripper »

No to gdzie szukamy wolnych U12 ?

Awatar użytkownika
Shadow238
Posty: 3006
Rejestracja: 2006-10-22, 00:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Shadow238 »

Przetarg na nowe autobusy zgodnie z przewidywaniami wygrał MAZ- dostarczy on 3szt. MAZów 107.669 (719500 zł netto za jedną sztukę) i 215.069 (893000 zł netto za jedną sztukę ), pojazdy mają być wyposażone w klimatyzację przestrzeni pasażerskiej. Łącznie sześć autobusów kosztować będzie 4 837 500 zł netto (plus koszt obsługi leasingu).
Natomiast przetarg na dzierżawę 4 używanych autobusów wygrał Solaris, który dostarczy je w ciągu 30 dni od podpisania umowy.

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2832
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N »

Czyli tak jak przewidywałem... ;) Mam nadzieję, że te MAZy 215 pojawią się na Mikołowskich liniach ;) Chociaż najpewniej pojawią się na czarterach Tychy-Katowice.

Awatar użytkownika
Shadow238
Posty: 3006
Rejestracja: 2006-10-22, 00:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Shadow238 »

Marcin N pisze:Mam nadzieję, że te MAZy 215 pojawią się na Mikołowskich liniach ;)
Warto również dodać, że będą to pierwsze w kraju eksploatowane autobusy o długości 18,75 m z układem drzwi 2-2-2-2-2 ;)

Mimo wszystko "trochę" szkoda, że wybrali tańsze markę, zamiast podążać w stronę ujednolicenia taboru.

Awatar użytkownika
Auper
Moderator
Moderator
Posty: 1518
Rejestracja: 2010-05-20, 20:21
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Auper »

Tabor można też niskim kosztem zunifikować w kierunku MAZów, Solarisów i tak niedługo będzie się trzeba pozbyć...;)

Awatar użytkownika
Auper
Moderator
Moderator
Posty: 1518
Rejestracja: 2010-05-20, 20:21
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: [Tychy] Przetargi PKM

Post autor: Auper »

Lada chwila pojawi się przetarg na 6 przegubów i 30 krótkich, wszystko CNG, póki co na stronie PKMu zaproszenie do dialogu technicznego...

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Re: [Tychy] Przetargi PKM

Post autor: Jack the Ripper »

To to zamówienie, do którego dorzucili im chajs z RPO ?

Awatar użytkownika
Auper
Moderator
Moderator
Posty: 1518
Rejestracja: 2010-05-20, 20:21
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: [Tychy] Przetargi PKM

Post autor: Auper »

To, które jest kręcone razem z bodajże Sosnowcem, więc chyba to to...;)

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Re: [Tychy] Przetargi PKM

Post autor: Jack the Ripper »

Eee... No to jedyny dylemat jaki ma PKM to wybór silnika w solowych Solarisach. Nie wiem jak się zapatrują na gazowe Cursory po wejściu EURO6. Wiem natomiast, że dla kontrastu mają Cummins ISLG_E6. Z radomskich, dosyć krótkich co prawda doświadczeń wiem, że amerykański motor jednak bije włoską jednostkę na głowę. Na Cursora z ex szwedzkich 'garbusów' nie ma co patrzeć.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przetargi”