SPAD/SPAK/SPPK/PKS (Szczecin)
Re: SPAD/SPAK/SPPK Szczecin
4411 to model, a nie taborowy.
Re: SPAD/SPAK/SPPK Szczecin
W Pile jeździ 6 sztuk takich Neosiów zwanych u nas "akwarium" i wcale nie sprawiają wrażenia takich "lekkich", straszne muły . Poza tym nie sprawiają większych problemów poza 2 przypadkami gdzie usterki silnika spowodowały dwutygodniowe wakacje w serwisie.Marcin N pisze: No ale bądź co bądź bardzo fajnie się prezentuje, ogólnie Centrolinery sprawiają wrażenie takich "lekkich"
Re: SPAD/SPAK/SPPK Szczecin
Najprawdopodobniej „Kungens”Nawet nie chcę myśleć jaki przydomek otrzyma lub już otrzymał wspomniany #4411
Re: SPAD/SPAK/SPPK (Szczecin)
Re: SPAD/SPAK/SPPK (Szczecin)
Nie tak łatwo jest kupić tabor używany taki jaki się chce. Więc pewnie SPAD chce zrobić przy okazji mały test. Jeśli im się te Citaro spodobają i nie będą sprawiały większych problemów serwisowi - to prawdopodobnie będzie ich więcej. O ile uda się ich kupić więcej
Re: SPAD/SPAK/SPPK (Szczecin)
Heh, jak się to czyta to można by pokrętnie zrozumieć, że chodzi o autobusy 2-przegubowe, 3-członowe...
Re: SPAD/SPAK/SPPK (Szczecin)
Pierwszy z dwóch Citar już pomalowany:
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... ount=11156
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... ount=11156
Re: SPAD/SPAK/SPPK (Szczecin)
Na stronie SPAD pojawił się taki oto dokument:
Oby z tych zamiarów wyszło coś wygodnego i niezużytego.OGŁOSZENIE
z dnia 5 lutego 2015 r.
Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe „Dąbie” Sp. z o.o. informuje, że w roku 2015 będzie dokonywać zakupów autobusów używanych niskopodłogowych:
1. W przypadku autobusów 12 metrowych pojazdy nie starsze niż rok produkcji 2004, dwu- lub trzydrzwiowe o liczbie miejsc ogółem min. 80 i nie mniej niż 29 miejsc siedzących, przebieg ok. 600 000 km,
2. W przypadku autobusów 18 metrowych pojazdy nie starsze niż rok produkcji 2004, trzy- lub czterodrzwiowe o liczbie miejsc ogółem min. 131 i nie mniej niż 35 miejsc siedzących, przebieg ok. 600 000 km,
3. Wyjątkowo dopuszczone mogą być pojazdy z roku 2003 spełniające pozostałe wymogi określone w punkcie 1. i 2.
Pojazdy powinny być:
- sprawne technicznie,
- posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu,
- bez widocznych źródeł korozji.
Re: SPAD/SPAK/SPPK (Szczecin)
Pod koniec lutego do SPAK dotarły 2 SU18 z ostatniego przetargu. Otrzymały numery 1590 i 91, ten pierwszy zadebiutował dziś na linii 60.
Zdjęcia wozów "zza płota":
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... t122564097
Zdjęcia wozów "zza płota":
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... t122564097
Re: SPAD/SPAK/SPPK (Szczecin)
Do tej pory nie sądziłem, że w szczecińskiej KM pojawią się kolejne:
- autobusy 15m
- autobusy z Berlina.
PKS Sz-n postanowiło obalić obydwa te przypuszczenia:
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... t124897548
Nie wiem, co kierowało kierownictwem przy dokonywaniu tego zakupu, bo ZDiTM i Gryfino wymagają (przynajmniej na papierze) przegubów.
- autobusy 15m
- autobusy z Berlina.
PKS Sz-n postanowiło obalić obydwa te przypuszczenia:
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... t124897548
Nie wiem, co kierowało kierownictwem przy dokonywaniu tego zakupu, bo ZDiTM i Gryfino wymagają (przynajmniej na papierze) przegubów.
Re: SPAD/SPAK/SPPK/PKS (Szczecin)
Wygląda na to, że kierownictwo SPAD postanowiło mieć najbardziej zróżnicowaną kolekcję autobusów w okolicy:
Dla zainteresowanych - krótkie Citaro w barwach FG wygląda o tak:
http://open.phototrans.net/14,752328,0, ... 10179.html
http://open.phototrans.net/14,753976,0, ... 10179.html
A skoro dotarliśmy do szczecińskiego PKSu, to część sztywniaków (ostatecznie dotarło ich 7 sztuk) z poprzedniego posta zostanie skierowanych na linie ZDiTM. Zdjęcia:
http://phototrans.pl/14,761097,0,MAN_NL ... 10257.html
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... t125635370
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... t125670426
Dla zainteresowanych - krótkie Citaro w barwach FG wygląda o tak:
http://open.phototrans.net/14,752328,0, ... 10179.html
http://open.phototrans.net/14,753976,0, ... 10179.html
A skoro dotarliśmy do szczecińskiego PKSu, to część sztywniaków (ostatecznie dotarło ich 7 sztuk) z poprzedniego posta zostanie skierowanych na linie ZDiTM. Zdjęcia:
http://phototrans.pl/14,761097,0,MAN_NL ... 10257.html
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... t125635370
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... t125670426
Re: SPAD/SPAK/SPPK/PKS (Szczecin)
W sumie ładne autobusy sobie kupili. Ciekawy jestem w jakim stanie są te ex berlińskie "deskorolki"
Re: SPAD/SPAK/SPPK (Szczecin)
Widziałem, jechałem i man jak man..., ale ładnie wygląda w barwach fg.shakkie pisze:Do tej pory nie sądziłem, że w szczecińskiej KM pojawią się kolejne:
- autobusy 15m
- autobusy z Berlina.
PKS Sz-n postanowiło obalić obydwa te przypuszczenia:
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... t124897548
Nie wiem, co kierowało kierownictwem przy dokonywaniu tego zakupu, bo ZDiTM i Gryfino wymagają (przynajmniej na papierze) przegubów.
Poza tym mam prośbę. Potrzebuję zdjęć solarisa urbino 12 1905, jakby ktoś miał jakieś to byłbym wdzięczny.
Re: SPAD/SPAK/SPPK (Szczecin)
http://phototrans.pl/15,233830,202.htmlEU07-306 pisze:Potrzebuję zdjęć solarisa urbino 12 1905, jakby ktoś miał jakieś to byłbym wdzięczny.
Re: SPAD/SPAK/SPPK/PKS (Szczecin)
Re: SPAD/SPAK/SPPK/PKS (Szczecin)
Dwie porcje taborowych nowości (choć z drugiej ręki):
W środę i czwartek do szczecińskiego PKSu dotarły kolejne 3 NL313-15 ex BVG.
Z kolei SPAK zakupiło autobusy 12-metrowe, ale inne niż sprowadzane dotychczas:
Pojazdy jeszcze nie dotarły do zajezdni.
Przyznam, że jestem pozytywnie zaskoczony tym krokiem - chyba że to przedwczesny entuzjazm.
W środę i czwartek do szczecińskiego PKSu dotarły kolejne 3 NL313-15 ex BVG.
Z kolei SPAK zakupiło autobusy 12-metrowe, ale inne niż sprowadzane dotychczas:
Pojazdy jeszcze nie dotarły do zajezdni.
Przyznam, że jestem pozytywnie zaskoczony tym krokiem - chyba że to przedwczesny entuzjazm.
Re: SPAD/SPAK/SPPK/PKS (Szczecin)
Nie wiem czy te Solarisy ex Oslo nie nie okażą się zbytnio zajechane. Trochę lat mają
Re: SPAD/SPAK/SPPK/PKS (Szczecin)
A patrząc gdzie wcześniej śmigały no to warto być gotowym na nie najlepszy tabor...
Re: SPAD/SPAK/SPPK/PKS (Szczecin)
Patrzeć na ten co jeździ (choć na razie stoi) w ZKP Suchy Las można powiedzieć że nie jest tragicznie jak na Oslo.
Re: SPAD/SPAK/SPPK/PKS (Szczecin)
Tylko nie próbujcie twierdzić, że ex. Oslo to gorzej niż ex. Berlin...bo nikt nie uwierzy