Konstal 105N2k/2000 -"Bulwa"

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o polskch konstrukcjach tramwajów...
Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Poznań Podi pisze:Gorzów(i za to go podziwiam)ma największe tempo kasowania stopiątek a <b>pozatym</b> gdzieś słyszałem,że już ostrzy sobie apetyt na M8S,bo wszystkie pojazdy z Kassel juz ściągnięto :)
Być może się mylę, ale z tego co ja słyszałem to MZK w Gorzowie już od kilku lat "ostrzy sobie ząbki" :D na M8S :mruga:

Podi

Post autor: Podi »

J-31 pisze:Być może się mylę, ale z tego co ja słyszałem to MZK w Gorzowie już od kilku lat "ostrzy sobie ząbki" :biggrin: na M8S :mruga:
heh,pewnie zarówno to jak i to :P

Robson

Post autor: Robson »

Poznań Podi pisze:Gorzów(i za to go podziwiam)ma największe tempo kasowania stopiątek a <b>pozatym</b> gdzieś słyszałem,że już ostrzy sobie apetyt na M8S,bo wszystkie pojazdy z Kassel juz ściągnięto :)
Jak juz to na N8S albo N6S bo M i N to wyznacznik szerokosci toru(M-Meterspur-1000mm a N-Normalspur-1435mm) :) Nawet tego nie wiem ze chca takie wagony. Kiedys jeszcze w pół roku temu chcieli kupic GT6 z Duesseldorfu tylko ze te plany cos nie wypalily.
Niestety kasacje w gorzowie ida w zastraszajacym temie obecnie fizycznie kasuja juz wagon #127 który lekko dostał w okolice przetwornicy i go juz nie wyremontowano :( Nie dziewie sie ta kasacja jak obecnie na 1 i 3 jeżdża tylko po 2 składy 105Na a po 4 helmuty na linii 2 i po 3 na 1 i 3. :(

Podi

Post autor: Podi »

Robson pisze:Niestety kasacje w gorzowie ida w zastraszajacym temie obecnie fizycznie kasuja juz wagon #127 który lekko dostał w okolice przetwornicy i go juz nie wyremontowano :frown:
Czyli teraz w Gorzowie są 23 liniowe stopiątki?

Robson

Post autor: Robson »

noo 11 składów plus wagon #128 i #02

MW

Post autor: MW »

odnośnie 13N - one są tak jak Ikarus :) nieśmiertelne a ich trwałość przeszła zapewne najśmielsze oczekiwania. Jeszcze pojeżdżą, choć komfort jazdy nie najlepszy.
Ale jedna zaleta, której nie mają inne tramwaje - dobrze przyspiesza i szybko się rozpędza...

Damhan

Post autor: Damhan »

Robson pisze:noo 11 składów plus wagon #128 i #02
A te solówki na jakich liniach jeżdżą?

Podi

Post autor: Podi »

A te solówki na jakich liniach jeżdżą?
W gorzowie nie ma już solówek...Liniowo...

Robson

Post autor: Robson »

#128 jest pozostałoscia po składzie ze 127(który jest obecnie kasowany) a #02 to dawny 123 który stał sie roboczym tylko dlatego ze wóz 124 ze skłądu kiedys wbił sie w słup i sie belka zgięła no i tylko do kasacji sie nadawał.
Obrazek
Taki mały rysunek który zobrazuje jak to wyglądało :)

Damhan

Post autor: Damhan »

Ten 126 na rysunku to czasem nie miał być 128?

Robson

Post autor: Robson »

niee bo to 127 miał wypadek a 126 wyklepali po 3 wypadkach w odstępie niewielkiego czasu. Jak znajde to pokaze fotki 127

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Ok. Wracając do tematu. TW już oblepiają reklamami również 105N2k/2000. Jednego z nich udało mi się wczoraj sfocić. Poluję na następnego... :)

[ Dodano: 2005-09-07, 10:58 ]
A propo. Koledzy ze Szczecina. A jak się sprawują 105N2k/2000/S ? :)

Damhan

Post autor: Damhan »

J-31 pisze:Ok. Wracając do tematu. TW już oblepiają reklamami również 105N2k/2000. Jednego z nich udało mi się wczoraj sfocić. Poluję na następnego... :smile:
Pokażesz zdjęcie? Na szczęście na nasze żelazka jeszcze nie nalepiają (wyglądały by okropnie), ale Protramy zostały już obklejone. Na szczęście reklamy są ładne (Kerakoll i Whiskas).

J-31 pisze:A propo. Koledzy ze Szczecina. A jak się sprawują 105N2k/2000/S ? :smile:
Po co ten znaczek S na końcu? Czyżby to oznaczało Szczecin?

Robson

Post autor: Robson »

To nie jest 105N2k/2000/S tylko 105N2k/S/2000 jak znajde to zarzuce zdjecie tabliczki znamianowej

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Robson pisze:To nie jest 105N2k/2000/S tylko 105N2k/S/2000 jak znajde to zarzuce zdjecie tabliczki znamianowej
Sorry, to oznaczenie to każdy podaje inaczej. Stąd pewnie mój błąd... ;)

[ Dodano: 2005-09-08, 09:57 ]
Damhan pisze:Pokażesz zdjęcie?
Proszę bardzo o to one. Zdjęcie jest już w albumie... :)
album_page.php?pic_id=1421
Damhan pisze:Po co ten znaczek S na końcu? Czyżby to oznaczało Szczecin?
Co prawda pewny nie jestem, ale sądzę, że chyba-<b>napewno</b> TAK. Tak można sądzić. Różnice między warszawskimi 105N2k/2000 a szczecińskimi jest też taka, że warszawskie dzielą się na doczepne (B) i sterownicze (A), natomiast szczecińskie są wyłącznie z kabiną motorniczego. Tak więc szczecińskie mogą jeździć parami albo jako solówki :)

Damhan

Post autor: Damhan »

Doczepa czynna to wielki plus dla tramwaju. :)

voy

Post autor: voy »

Doczepa bierna także (np. Siemens E1+C3, GT6+B4).

Maciek-krakow

Post autor: Maciek-krakow »

Jak mnie ddenerwuje zaklejanie reklama szyb... Co z tego ze widac od srodka jak tak badziewnie tramwaj wyglada. A z reszt - dla mnie wszystkie reklamy na taborze sa okropne.
Co do 105N2k/2000 to jade we wtorek do Warszawy na zajezdnie Mokotow to napisze Wam jakie sa moje opinie na temat tych wagonow szczegolnie od strony technicznej.

Pozdrawiam z Krakowa

Damhan

Post autor: Damhan »

Rzeczywiście od środka tramwaju wygląda to okropnie. Z zewnątz bardzo ładnie. Najlepiej jak są zaklejone góra 2 szyby. Wtedy jest fantastycznie. TAkże jak w ogóle nie ma zaklejonych szyb. Oczywiście mówię tu o zwykłych stopiątkach, bo na bulwach czy niskaczach wygląda to okropnie. A stopiątka bez reklamy jest baardzo nudna i brzydka.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Maciek-krakow pisze:Jak mnie ddenerwuje zaklejanie reklama szyb... Co z tego ze widac od srodka jak tak badziewnie tramwaj wyglada. A z reszt - dla mnie wszystkie reklamy na taborze sa okropne.
Co do 105N2k/2000 to jade we wtorek do Warszawy na zajezdnie Mokotow to napisze Wam jakie sa moje opinie na temat tych wagonow szczegolnie od strony technicznej.

Pozdrawiam z Krakowa
Extra. Wobec tego zapraszamy do Warszawy, a ja czekam na Twoją opinię nt. tych wagonów.... :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor produkcji krajowej”