Kasacje będzińskich Ikarusów 260.04 :(

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Ikarus...
Filip_2691

Kasacje będzińskich Ikarusów 260.04 :(

Post autor: Filip_2691 »

PKM Sosnowiec postanowił skasować swoje Ikarusy 260.04 ale chyba 2 lub 1 sobie zostawi na pamiątkę.Pojazd ,który wypadnie najgorzej w testach zostanie skasowany.Skasowany został już jeden Ikarus 260.04 #1329 (1985-2005 +) .Za niedługo prawdobodobnie zostanie skasowany pojazd o numerze #1333.Co o tym myślicie?Pozdro!
#1327 (1885-2004)
#1329 (1985-2005)
#1333 (1985-2005)
#1334 (1988-2004)
#1348 (1985-2005)
#1350 (1985-2004)
Ostatnio zmieniony 2005-12-15, 21:50 przez Filip_2691, łącznie zmieniany 2 razy.

Wiśnia

Post autor: Wiśnia »

Szkoda, będzińskie Ikarusy 260 były (i dalej jeszcze są) najbardziej klimatycznymi solówkami w GOPie. :( Jednak tabor trzeba wymieniać.

Filip_2691

Post autor: Filip_2691 »

Tak ale wszystkie Ikarusy 263 od Henia Zagozdy są po NG,a 260 nie są po NG ale za to były gdzie indziej używane(mam na myśli ,że są zajechane oprócz tych sprowadzonych z Węgier) a w Będzinie 260-tki jeżdzą od nowości i nigdzie wcześniej nie jeździły :)

Milenium

Post autor: Milenium »

Nie wiem czy się cieszyć czy płakać.
W końcu niektórzy chcą żeby Hungarów nie było...a nie którzy zupełnie odwrotnie.
Połapiesz sie?

56247

Post autor: 56247 »

Moim skromnym zdaniem ;) ,bardzo dobrze że te wozy kasują.Ich czas się skończył.Moi Drodzy,przypominam Wam,że jesteśmy w Unii,zaś tam autobusy komunikacji miejskiej jezdzą maksimum 10 lat.

Michał

Post autor: Michał »

Nam daleko do standartów UE. Ja myśle, że troche szkoda, że kasują bo nowe autobusy już nie mają takiego klimatu jak stare...

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

No proszę. To w końcu doczekaliśmy się takiej informacji z GOP-u: "Kasują Ikarusy" :mruga:

Trudno będzie teraz znaleźć autobusy, które z powodzeniem będą mogły zastąpić Ikarusy, pod względem wytrzymałości i pojemności pasażerskiej... :cry:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Panewniczanin pisze:J-31 no zaje..., że skasowali 2 Ikary na rok, a kupują stado niemieckich szrotów i 4 gniotozłomy :/
Cierpliwości. To dopiero początek. Nie od razu Kraków zbudowano... :mruga:

Dopiero zaczęły się kasacje Ikarusów... ;)

Inspektor

Post autor: Inspektor »

Panewniczanin pisze:Wcale nie musze.
To nie przyjmuj, radzę ci tylko abyś przestał agresywnie się zachowywać i odgrażać, forum to nie stadion.

Zgodnie z tym co napisał powyżej J-31, taka jest kolej rzeczy, czy tego chcesz czy nie ;)

Z kolei we Wroclawiu również systematycznie ubywa Ikarusów, gdyż zastepują je dzielnie V 7000a/7700a :)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Zgadza się - Inspektor dobrze to napisał - tak jest wszędzie. We Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu, Trójmieście... Wszędzie....w całej Polsce... ;)

Przykre to, ale cóż zrobić... ;)

Peter

Post autor: Peter »

Ostatnio same Ikary są na 870 i wcale nie jestem z tego zadowolony. Gdzie się DABy podziały ? :cry:
Czyżby wymieniali im tablice na wyświetlacze pixelowe :?:
A moim zdaniem dla 260-tek już czas minął. :mruga:

Wiśnia

Post autor: Wiśnia »

Panewniczanin pisze:(...) i 4 gniotozłomy :/
Do Będzina żaden nie pojedzie.

DoMANik287

Post autor: DoMANik287 »

Peter pisze:Ostatnio same Ikary są na 870 i wcale nie jestem z tego zadowolony. Gdzie się DABy podziały ? :cry:
Czyżby wymieniali im tablice na wyświetlacze pixelowe :?:
A moim zdaniem dla 260-tek już czas minął. :mruga:
Bardzo dobrze że nie jeżdżą na 870/840 bo by były jak te będzińskie Ikarki których mi szkoda :(

Filip_2691

Post autor: Filip_2691 »

Mi w każdym bądź razie szkoda będzińskich Ikarusów 260 :( Jestem ciekaw kiedy skasują pierwszą M11 albo którą zostawią sobie także na pamiątkę :)

DAB

Post autor: DAB »

Ja również uważam że pora 260 ( za wyjątkiem " Pszczółki " ) się już skończyła. Najpierw niech wymienią krótkie busy na jakieś nowe ( porządne ! Takie jak 7700 czy Lion's City ) a potem niech się martwią przegubami. :mruga:

Podi

Post autor: Podi »

Ech i u nas blisko do końca IK 260 ... :(

rzelfix

Post autor: rzelfix »

Ja uważam mimo wszystko, że będzińskie hungary mają swój klimat i są na pewien sposób oryginalne, a wszystko, co oryginalne jest dobre... :rotfl: :rotfl: :rotfl: Pamiętam jak wracałem kiedyś z Piekar do Bytomia takim, (chyba 2704) to aż się wzruszyłem i pomyślałem czy nie można przedłużyć ich żywotności w Biskupicach. Te swojskie huki szyb i trzeszczenie poręczy i ten warkot silnika... Mniam...

Peter

Post autor: Peter »

Mnie już jednak jeżdżenie 260-tkami wyraźnie znużyło. To co napisał DAB - należy wymieniać przynajmniej na razie "krótki" tabor na nowy, albo używany o wyższym standardzie. :mruga:
260-tki przeznaczyć do kasacji i zachować kilka muzealnych egzemplarzy. :cool:

Robson

Post autor: Robson »

Hehe macie problemy ze kasuja Ik260 ja sie tym za bardzo nie przejmuje bo w Gorzowie nigdy nie bylo ikarków no oprócz 3 Technicznych które nigdy sie nie pojawiły na linii. Ale chetnie przejechałbym sie 260 bo tylko w Wawie jechałem jakas 280.

DAB

Post autor: DAB »

Polecam GOP. Polecam PKM Gliwice :D Polecam Ikarusa 260.30A ( nigdzie w Polsce go nie znajdziesz :D:D ) #3 Polecam ( nie innych nie polecam bo sam ich nie lubie ) Ikarusy 260.04. Ale za to jak najbardziej 280.26 szczególnie moje ulubione : 4342 i 4339

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ikarus”