Używane Neoplany
Używane Neoplany
PKM Bytom odbił się od dna. Niegdyś najgorszy przewoźnik w GOPie kupuje używane Neosie z Niemiec. Oto ich spis:
7703 Neoplan N4021NF ex moBiel Bielefeld Rok produkcji:1992
przez EvoBus OGC Mannheim
7704 Neoplan N4021NF ? Rok produkcji:1993
7705 Neoplan N4021NF ? Rok produkcji:1992
7706 Neoplan N4021NF ? Rok produkcji:1993
7901 Neoplan N4014NF ex BVG Berlin Rok produkcji:1992
7902 Neoplan N4014NF ex BVG Berlin Rok produkcji:1992
7903 Neoplan N4014NF ex BVG Berlin Rok produkcji:1992
7904 Neoplan N4014NF ex BVG Berlin Rok produkcji:1992
7905 Neoplan N4014NF ex BVG Berlin Rok produkcji:1992
7906 Neoplan N4016NF ? Rok produkcji:1994
7907 Neoplan N4014NF ex BVG Berlin Rok produkcji:1992
7908 Neoplan N4014NF ex BVG Berlin Rok produkcji:1992
7909 Neoplan N4014NF ex BVG Berlin Rok produkcji:1992
7910 Neoplan N4014NF ex BVG Berlin Rok produkcji:1992
7911 Neoplan N4014NF ex BVG Berlin Rok produkcji:1992
Bytomski PKM podobno wykupił od BVG Berlin wszystkie Neoplany N4014NF. Ciekawe czy PKM Bytom pójdzie w ślady PKMu Sosnowiec i będzie sprowadzał Many. Pozdro!
7703 Neoplan N4021NF ex moBiel Bielefeld Rok produkcji:1992
przez EvoBus OGC Mannheim
7704 Neoplan N4021NF ? Rok produkcji:1993
7705 Neoplan N4021NF ? Rok produkcji:1992
7706 Neoplan N4021NF ? Rok produkcji:1993
7901 Neoplan N4014NF ex BVG Berlin Rok produkcji:1992
7902 Neoplan N4014NF ex BVG Berlin Rok produkcji:1992
7903 Neoplan N4014NF ex BVG Berlin Rok produkcji:1992
7904 Neoplan N4014NF ex BVG Berlin Rok produkcji:1992
7905 Neoplan N4014NF ex BVG Berlin Rok produkcji:1992
7906 Neoplan N4016NF ? Rok produkcji:1994
7907 Neoplan N4014NF ex BVG Berlin Rok produkcji:1992
7908 Neoplan N4014NF ex BVG Berlin Rok produkcji:1992
7909 Neoplan N4014NF ex BVG Berlin Rok produkcji:1992
7910 Neoplan N4014NF ex BVG Berlin Rok produkcji:1992
7911 Neoplan N4014NF ex BVG Berlin Rok produkcji:1992
Bytomski PKM podobno wykupił od BVG Berlin wszystkie Neoplany N4014NF. Ciekawe czy PKM Bytom pójdzie w ślady PKMu Sosnowiec i będzie sprowadzał Many. Pozdro!
No nareszcie kupują coś nowszego niż Ikarusy 280 z MPK Kraków lub z PKA Gdynia.Ostatnio jechałem #7906 i zrobił na mnie dużą satysfakcje był zadbany,nic nie było popisane w środku no i tapicerka była jak nowa i rzecz jasna silnik pracował tak cichutko.Rzeczywiście PKM Bytom odbił się od dna ale ostatnio zrezygnował z obsługi linii 98 i 147(nie wiem dlaczego).Słyszalem,że PKM Bytom chce skasować wszystkie M11 i zastąpić je Neoplanami lub Manami.Pozdro!
Dobre są do momentu, gdy po mieście jeździ dużo Ikarusów, później są juz mniej przyjemne Nie mówie, żebyśmy mieli w Gdyni same cacka, ale po Ikarusach powinny zniknąć Mercedesy O305G/ O405G, następnie neochłamy, potem Szmelcedesy M122/O405N a później to zobaczymy...Panewniczanin pisze:A i najważniejsze - wbrew smęceniu gdyńskich MKM te wozy są nawet przyjemne
A jeżeli chodzi o Bytom to nic tylko pogratulować
Przeganiają jedynie licząc kilka Neoplanów i MAN-y SL223. Zachowując obiektywizm trzeba przyznać, że większość Ikarusów i Migów w Bytomiu to ruina.Panewniczanin pisze:
A o odbiciu od dna to jeszcze nie można mówić, choć powoli przeganiają Świerklaniec...
A Świerklaniec jednak remontuje Ikarusy (tylko jedna ex-krakowska solówka bez NG), Migi też w 90 procentach są po NG w KZNS a reszta po zakładowych naprawach (nawet ostatnio "szarpnęli" się na wyświetlacze w M11 #2444). Zakup dwóch nowych 120MM/2 (12.2003.) oraz trzech sztuk SU10 (06.2004.) to jak na możliwości PKM-u i tak nieźle.
Jeśli chodzi o tabor wielkopojemnościowy to Świerklaniec tutaj konserwatywnie stawia na Ikarusy 280 i myślę, że dobrze, bo osobiście uważam, że neoplany takie jak te z Bytomia nie sprawdziły by się na obsłudze np linii "5". Osobiście wolę na niej oglądać dalej Ikarusy.
Co do M11 to nie sądze jedynie żeby PKM kasował te po KZNS gdyż są one w bardzo świetnym stanie i bardzo ładnie utrzymane. A Neoplany... wszystkie te z BVG mogą dorównywać MANom SL223, przynajmniej stanem technicznym(nie wyglądem). Zakup był najwyraźniej przemyślany. Czekamy na więcej...
Ostatnio zmieniony 2005-11-13, 13:10 przez rzelfix, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie wiem czy aż tak do końca przemyślane. Gdyby tak było nie brali by dwurzwiowych autobusów krótkich. Dla mnie bezkonkurencyjne w porównaniu z Neoplanami są MAN-y, jak np. te sprowadzane przez PUP Czeladź oprócz #53 reszta jest trzydrzwiowych i nie dość, że są nowsze to jeszcze o wiele lepsze i wygodniejsze.rzelfix pisze:Co do M11 to nie sądze jedynie żeby PKM kasował te po KZNS gdyż są one w bardzo świetnym stanie i bardzo ładnie utrzymane. A Neoplany... wszystkie od 7901 mogą dorównywać MANom SL223, przynajmniej stanym technicznym(nie wyglądem). Zakup był najwyraźniej przemyślany. Czekamy na więcej...
M11 z PKMu Bytom nie są aż takimi zajechańcami . Szkoda, że kasują M11 ale trudno za to na ulicach będziemy oglądać Neosie(jak PKM Bytom będzie kontynuował zakup) Ostatnio jechałem M11 z PKM Bytom nie pamiętam jaki miał numer boczny ale pamiętam, że miał oryginalny przód(nie był po NG ale chyba po NB ) bo środkowe płaty drzwi miał z innego busa i miał odnowione malowanie. Ale jestem zadowolony, że ten Mig jechał na linii 183 (jechałem do Miechowic ) Pozdro.
[ Dodano: 2005-10-14, 08:17 ]
Wiem, że PKM Bytom ma 2 bazy jedną cyba na ulicy Witczaka w Bytomiu a druga baza gdzie się znajduje?
[ Dodano: 2005-10-14, 08:17 ]
Wiem, że PKM Bytom ma 2 bazy jedną cyba na ulicy Witczaka w Bytomiu a druga baza gdzie się znajduje?
Też tak myślę. Powinni je lekko odświeżyć i znów mogą śmigać przez 2 lata, lecz żeby te renowacje były solidne, a nie typu 'zamalować rdzę i wszystko gra'...lesiu pisze:Co do stanu bytomskich M11-tek. Prezes Heine powinien zostawić rzecz jasna M11-tki po KZNSie i zostawić te w lepszym stanie ale i tak wszystkie M11-tki z Bytomia (według mnie) są w dobrym stanie.Kilka Jelczy się rozlatuje ale można to naprawić a nie kasować.....