Volvo B10BLE 6x2
Będąc wczoraj we Wrocławiu jechałem B10BLE 6x2 na linii 126. Ogólnie nie widzę zbyt wielu dużych różnic pomiędzy nim, a jego 12-metrową wersją. Dziwi mnie obecność aż dwóch dużych rzeźni (po lewej i prawej stronie) i brak jakiegokolwiek siedzenia bezpodestowego (w 12m też nie ma, ale tu by się zmieściło). Ciekawie było obserwować wodę gromadzącą się pomiędzy szybami pływającą to do przodu, to do tyłu. Silnik jak zwylke cichy, ale na niskich obrotach rożne elementy wnętrza zaczynały drgać i udeżać o siebie, co mocno zwiększało jego głośność.
A jak jest w wersji 12m? Rzeźnie te doskonale się sprawdzają podczas jazdy autobusem w godzinach szczytu, może pomieścić spora ilość pasazerów, w przeciwnieństwie do ciasnej części środkowej.Wiśnia pisze:Dziwi mnie obecność aż dwóch dużych rzeźni (po lewej i prawej stronie)
To bolączka tych autobusów...nie mniej jednak nie jest to aż tak poważna wadaWiśnia pisze:Ciekawie było obserwować wodę gromadzącą się pomiędzy szybami pływającą to do przodu, to do tyłu.
Ja też jechałem testowym B10BLE 6x2 (w Warszawie, kilka lat temu). I ten element właśnie najbardziej mi się spodobał. ¯aden znanym mi autobus 15-metrowy nie ma tak dużej powierzchni. Właśnie, za te "rzeźnie", niemal pokochałem Volvo B10BLE 6x2. To jest rzecz, która znakomicie sprawdza się w polskich warunkach i za to wielkie brawa dla konstruktorów....Wiśnia pisze:(...) Dziwi mnie obecność aż dwóch dużych rzeźni (po lewej i prawej stronie) (...)
Mieszkasz we Wrocku i jechałaś tylko raz To musisz mieszkać w bardzo specyficznej dzielnicy. To Volvo ma najlepszy ukłąd jezdny ze wszystkich autobusów miejskich jakimi w życiu jechałem. A co do tego punktu to pewnie górka za murkiem coikarus9587 pisze:Ja miałam okazję pojechać nim tylko jeden raz, ponieważ zazwyczaj jeżdżą one w innej części miasta. Nie ukrywam, że mi się podobalo. Silnik dość cichy. Ale w pewnym momencie zapragnęłam wysiąść: kiedy stanęliśmy w korku na Klecińskiej...
Czy ja wiem, chyba nie... Zresztą musiałbym przetestować SU 15, którymi jeszcze nie miałem okazji jechać, właściwie to wolałbym już Neoplana, ale jak go korozja już tak zżera, to trochę niekorzystna by ta zamiana dla mnie była Reasumując, jak dorzucisz jeszcze jakiegoś NG 313 to się mogę nad tym zastanowić :smile2: I zastanawiam, się też czy za taki EOT nie chciałbyś może warna jakiego? Przecież świąteczna promocja trwa i jest aktualna dla wszystkich
Korozje odmalujemy, a na dodatek dodamy jeszcze jakiegoś zuży... eee... ładnego manika NG 313Inspektor pisze:Czy ja wiem, chyba nie... Zresztą musiałbym przetestować SU 15, którymi jeszcze nie miałem okazji jechać, właściwie to wolałbym już Neoplana, ale jak go korozja już tak zżera, to trochę niekorzystna by ta zamiana dla mnie była Reasumując, jak dorzucisz jeszcze jakiegoś NG 313 to się mogę nad tym zastanowić :smile2:
Hmmm. Oferta chyba jest (nie) ciekawa . No dobra EOT, to może jednak wrócimy do tematuInspektor pisze: I zastanawiam, się też czy za taki EOT nie chciałbyś może warna jakiego? Przecież świąteczna promocja trwa i jest aktualna dla wszystkich
Ładnie się prezentują te wrocławskie B10B LE 6x2. Podobają mi się ...
A tak na serio, czy ta listwa ozdobna z boku pudła, to ma jakiś związek z wiekiem produkcji ?