N4009
Ja trochę współczuję kierowcom N4009. Bardzo ładne autobusy, ale jak na warunki polskie to jednak mają zbyt mało wejść. Dodatkowo pechowe jest zastosowanie pierwszych drzwi jedno skrzydłowych. To znacznie utrudnia wymianę pasażerską.
A o ile dobrze pamiętam to poznańskie "pszczółki" mają łapkę tuż za pierwszymi drzwiami. Umożliwia ona wejścia do pojazdu, uniemożliwia wyjście. Czy wszystkie tak mają, czy w części już to zdemontowano ?
A o ile dobrze pamiętam to poznańskie "pszczółki" mają łapkę tuż za pierwszymi drzwiami. Umożliwia ona wejścia do pojazdu, uniemożliwia wyjście. Czy wszystkie tak mają, czy w części już to zdemontowano ?
Tak są wszędzie i na demontaż sie nie zapowiada.Poznańczyk pisze:Wszystkie tak mają, żeby utrudnić ludziom życie. Nie zauważyłem zeby gdzies zdemontowano.
Jedyną możliwoscia korzystania z przedniego pomotu pzy kierowcy to wg przepisów sa linie podmiejskie, gdzie pasażer zoobowiązany jest do wejscia przednimi drzwiami
Kolegom z poza Poznania napiszę, że to są linie stricte lokalne. Krótkie linie o małych potokach pasażerskich.Poznańczyk pisze:Linie typu 52,57,65,84,88,92,99.
Jak np. 84, która prosto z dworca przesiadkowego zlokalizowanego na Rondzie Śródki dowozi ludzi do okolicznych osiedli i Centrum Handlowego.
Stąd N4009 tak znakomicie się tam sprawdzają.
Dobry przykład dla warszawskiego ZTM-u
MZK Oświęcim w tym roku zakupił dwa Neoplany N4009 z Niemczech. Ich rok produkcji: 1994. Jeżdzą od około 3 tygodni, ale już stały na warsztacie. Jeśli chodzi o silnik to mają kopa Wnętrze zniszczone. Jedynie z zewnątrz się jako - tako prezentują Oto fotki: #61 - galeria/details.php?image_id=3080&mode=search oraz #60 - galeria/details.php?image_id=3099&mode=search