Siemens Combino
Pewnie że można kupić pojazdy marki PESA tylko problem jest w tym że one jeszcze nie istnieją! Chyba nie chcemy drugich RT6N1!! Prototypy które się wiecznie psują chyba nas nie interesują! ale mi sie zrymowało
Oczywiście że trzeba wspierać krajowy przemysł tylko jego wyroby muszą być porównywalne z zachodnimi pod względem bezawaryjności!
Koncar to bedzie dobre rozwiązanie pod warunkiem że jego wyroby się sprawdzą i nie będzie drugich RT6N1.
Oczywiście że trzeba wspierać krajowy przemysł tylko jego wyroby muszą być porównywalne z zachodnimi pod względem bezawaryjności!
Koncar to bedzie dobre rozwiązanie pod warunkiem że jego wyroby się sprawdzą i nie będzie drugich RT6N1.
Spokojnie… PESę kupiły już 2 miasta i pewnie będą kolejne, poza tym jak dotąd wszystko im się udałomarcinc pisze:Pewnie że można kupić pojazdy marki PESA tylko problem jest w tym że one jeszcze nie istnieją! Chyba nie chcemy drugich RT6N1!! Prototypy które się wiecznie psują chyba nas nie interesują! ale mi sie zrymowało
PESA także.Koncar to bedzie dobre rozwiązanie pod warunkiem że jego wyroby się sprawdzą i nie będzie drugich RT6N1.
A tam, to kurs Euro to sprawił przede wszystkim...plocmaster pisze:No, Poznań raczej już nie kupi Siemensów po przejściach z nimi, poza tym są drogawe.
Przyjemnie by byłoppln pisze:Albo Koncary
Ponoć z Combino koniec i teraz ULF-y...voy pisze:Combino może być z powodzeniem dalej sprzedawane.
Kupiły, ale jeszcze nie jeżdzą i nie wiadomo jakie mają wady...plocmaster pisze:Spokojnie… PESę kupiły już 2 miasta i pewnie będą kolejne, poza tym jak dotąd wszystko im się udało
plocmaster pisze:I gdybym był Poznaniem, też bym ich nie kupił.
Czemu tak uważasz? Mniej kasy zapłacą, a poza tym wagony będą wyremontowane...plocmaster pisze:Poznań raczej już Combinerek nie kupi — raz już to zrobił i zbyt dobrze na tym nie wyszedł.
wait
cena tramwaju zależy najbardziej od kursu waluty
jezeli złoty jest silny to cena tramwaju jest niższa - 2 mln euro może być równe 7,5 mln PLN a kiedy indziej 9 mln PLN!!
Siemens i Bombardier wyprodukowały po kilkaset sztuk swoich pojazdów które są sprawdzone i raczej bezawaryjne (poza słynymi alugripami oczywiście)
jak tramwaje rodem z Bydgoszczy będą się dobrze sprawować w Wawie i Elblągu to można pomyśleć o ich zakupie
cena tramwaju zależy najbardziej od kursu waluty
jezeli złoty jest silny to cena tramwaju jest niższa - 2 mln euro może być równe 7,5 mln PLN a kiedy indziej 9 mln PLN!!
kupiły tramwaje które jeszcze fizycznie nie istnieją i nie wiadomo czego się po nich spodziewać!plocmaster pisze:Spokojnie… PESę kupiły już 2 miasta i pewnie będą kolejne, poza tym jak dotąd wszystko im się udało
Siemens i Bombardier wyprodukowały po kilkaset sztuk swoich pojazdów które są sprawdzone i raczej bezawaryjne (poza słynymi alugripami oczywiście)
jak tramwaje rodem z Bydgoszczy będą się dobrze sprawować w Wawie i Elblągu to można pomyśleć o ich zakupie
Trochę szkoda, że władze Poznania i MPK Poznań nie zechciały jednak - w ramach rekompensaty - dokupić Combino. W sumie to są naprawdę wspaniałe tramwaje. Pytanie tylko, czy ten zapis (klauzula) byłaby opłacalna dla MPKmarcinc pisze:Kontrakt z Siemensem zakłada możliwość dokupienia 10 sztuk tylko czy MPK zechce skorzystać z tej klauzuli po pamiętnych problemach z Combino?