O345/O345CG -"Conecto"
Po części nie bo wysokopodłogowe, ale po części tak bo się od razu rozpadnąmuszyx pisze:A cieszyłbyś się z przegubowych wysokopodłogowych Jelczy podobnych do Supero jakby takowe istniały?
Jakąś jakość to ma Citaro, a nie conecto. Znaczek MB jest tu po to żeby wyciągnąć od tych idiotów co to kupują więcej kasy tworząc im złudzenie, że kupują Mercedesa. Jakość Mercedesa ma się kupując Citaro czy 405N-kę (używkę, eksploatowaną w dobrych warunkach)Darek85 pisze:Skoro ma znaczek Mercedes Benz to znaczy że spełnia pewne normy jakościowe narzucone przez markę.
Po 1 Supero jak każde 120M i PR110 są ŚREDNIOniskopodłogowe podobnie jak O345. Po 2 nie wiem czemu uczepiliście sie tak Connecta? Łódzkie Citara są w takim okropnym stanie, że niektóre mają silniki głośniejsze od Ikarusów 280.26. Bardzo dużo zależy od tego jak przewoźnik dba o swoje pojazdy. Według mnie O345 to bardzo dobre autobusy jak na polskie warunki (czytaj dziurawe drogi) i ogólnie wyróżniają się spośród średniopodłogowców. Chociaż z drugiej strony kupowanie średniopodłogowych autobusów to zacofanie na wiele lat...
Po raz kolejny zapytam: jechałeś tym?Michał pisze:Po 2 nie wiem czemu uczepiliście sie tak Connecta?
KM Płock jakoś nie miała czasu zaniedbać tych autobusów, a i tak przejazd nimi powoduje ból głowy (hałas) odbytu (fotele) i niemiła świadomość, że ktoś kupił ten szajs za pieniądze z podatków.Michał pisze:Bardzo dużo zależy od tego jak przewoźnik dba o swoje pojazdy.
Po raz kolejny to napiszę: przejedź się tym i sam powiedz, czy chciałbyś tego więcej w polskich warunkach.Michał pisze:Według mnie O345 to bardzo dobre autobusy jak na polskie warunki (czytaj dziurawe drogi) i ogólnie wyróżniają się spośród średniopodłogowców.
A ja jechałem tym ... w Warszawie. I to w czasach, kiedy były jeszcze makabrycznie dziurawe drogi no i... nie narzekam. Przyjemny autobus.plocmaster pisze:Po raz kolejny to napiszę: przejedź się tym i sam powiedz, czy chciałbyś tego więcej w polskich warunkach
Zastanawiam się czy ten Wasz zmasowany atak na Conecto, to jakaś moda, czy co
Byłem w serwisie Evobus w ostatni piątek (25.08). Nic się nie zmieniło. Te trzy Conecta G, nadal tam są. Nie wiem, czy serwisanci mają z nimi jakieś problemy, czy po prostu się na nich szkolą. Te autobusy co chwilę zmieniają swoje położenie względem ogrodzenia
PS. Ja chciałbym zobaczyć Conecto G w Warszawie.
Tylko nie mów, że wolisz ten złom od pięknych w 100% niskich Solarek (które swoją drogą nie są wcale dużo droższe - kilkanaście tysięcy na sztuce)J-31 pisze:Ja chciałbym zobaczyć Conecto G w Warszawie.
Wczoraj przejeżdżałem koło Nowych Sadów i żadnych podejrzanych obiektów nie zauważyłem. Najprawdopodobniej już ujawniła się jakość tych tureckich "mercedesów" i całe (nie)szczęście, że są w serwisie.
Cóż, takie rzeczy są do wyleczenia.J-31 pisze:A ja jechałem tym ... w Warszawie. I to w czasach, kiedy były jeszcze makabrycznie dziurawe drogi no i... nie narzekam. Przyjemny autobus.
Mówiłem już, że jestem wrażliwy. Właściwie to nie nadaję się nawet na Polaka.Zastanawiam się czy ten Wasz zmasowany atak na Conecto, to jakaś moda, czy co
Chyba na fotomontażu…J-31 pisze:Ja chciałbym zobaczyć Conecto G w Warszawie.
ppln pisze:które swoją drogą nie są wcale dużo droższe - kilkanaście tysięcy na sztuce
z forum łódzkiego gazeta.pl
Ppln pofocisz swoje ulubione autobusy
Dziś myśle że można oczekiwać na pierwsze foty Złomecto w Łodzi .około godziny 20 trzy Conecto pędziły Kopcińskiego w kierunku
południowym.Nie miały co prawda numerów bocznych ,ale rejestracje (m.in EL
4138 V),jednoznzacznie wskazywały ,że jadą do Łodzi
Ppln pofocisz swoje ulubione autobusy