O345/O345CG -"Conecto"
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/autobu ... ticket=409
Tu sa fotki Conecto G . Jest nawet jedna fota wnętrza zrobiona przez Alekseja
Możesz zajrzeć jeszcze tu
www.komunikacja.home.pl
--> Galeria
Tu sa fotki Conecto G . Jest nawet jedna fota wnętrza zrobiona przez Alekseja
Możesz zajrzeć jeszcze tu
www.komunikacja.home.pl
--> Galeria
Pasażerom w Łodzi bardzo do gustu przypadły Mercedesy Conecto. Jedyne negatywne opinie, jakie słyszę sa odnośnie tego pipipipi przy otwieraniu/zamykaniu drzwi. Tu niestety muszę przyznać, konstruktorzy Mercedesa pod tym względem rzeczywiście dali ciała
Natomiast chwalona jest lekkość jazdy, cichy silnik i .... wygodne siedzenia (to, o czym tutaj na forum toczy się spór od paru miesięcy)
Natomiast chwalona jest lekkość jazdy, cichy silnik i .... wygodne siedzenia (to, o czym tutaj na forum toczy się spór od paru miesięcy)
Jeśli chodzi o zawieszenie to 2 razy jechałem po Włókniarzy (na trasie 52) i raz po terenie zajezdni, a tam jezdnia jest całkiem niezła. A SU18 jechałem tylko raz, w Warszawie, do tego w centrum, więc nie będę się specjalnie wypowiadać.
PS. Ciekawe kiedy Mercedesy zaczną trzeszczeć. Przejazd po Nowych Sadach (ulicy) powinien skutecznie zweryfikować jakość wykonania Koziołki trzeszczą jak [nie_powiem_co], gniotem06 dawno nie jechałem, a stare Merce (a zwłaszcza Jelczedesy) strasznie katują uszy
PS2. Jakim cudem MB dostarczy w tydzień 26 autobusów?
PS. Ciekawe kiedy Mercedesy zaczną trzeszczeć. Przejazd po Nowych Sadach (ulicy) powinien skutecznie zweryfikować jakość wykonania Koziołki trzeszczą jak [nie_powiem_co], gniotem06 dawno nie jechałem, a stare Merce (a zwłaszcza Jelczedesy) strasznie katują uszy
PS2. Jakim cudem MB dostarczy w tydzień 26 autobusów?
To teraz ja powiem i conecto nie będzie już takie wspaniałe .
Przystanek N. Sady - Zajezdnia, na przystanku zatrzymują się 2 autobusy (2x 69A, moje conecto i 405N-ka). Na przystanku stoi 2 kierowców, ja wysiadam i będę czekać na 55. Jeden kierowca wsiada do autobusu, słychać dźwięk ręcznego. Wysiada kierowca z conecta (krócej mówiąc następuje zmiana ). Drugi kierowca z przystanku mówi do kierowcy, który wysiadł z wozu, że dostał fajnego przeguba. On odpowiada, że kiepski. Po chwili jego słowa się wypełniają - conecto nie może ruszyć z przystanku. Kombinują ze 2 minuty, okazało się, że rozwiązaniem problemu jest naciśnięcie hamulca.
PS. 15 conect, Citaro #2681 na 69
Przystanek N. Sady - Zajezdnia, na przystanku zatrzymują się 2 autobusy (2x 69A, moje conecto i 405N-ka). Na przystanku stoi 2 kierowców, ja wysiadam i będę czekać na 55. Jeden kierowca wsiada do autobusu, słychać dźwięk ręcznego. Wysiada kierowca z conecta (krócej mówiąc następuje zmiana ). Drugi kierowca z przystanku mówi do kierowcy, który wysiadł z wozu, że dostał fajnego przeguba. On odpowiada, że kiepski. Po chwili jego słowa się wypełniają - conecto nie może ruszyć z przystanku. Kombinują ze 2 minuty, okazało się, że rozwiązaniem problemu jest naciśnięcie hamulca.
PS. 15 conect, Citaro #2681 na 69
Jak czytamy w serwisie INFOBUS:
Podczas tegorocznych targów TRANSEXPO (4–6 października) będziemy mieli okazję podziwiać naprawdę sporą liczbę premierowych autobusów. Nowe produkty pokażą prawie wszystkie firmy obecne na polskim rynku. Niewątpliwie jednak najważniejszym wydarzeniem będzie światowa premiera niskopodłogowego autobusu Mercedes-Benz Conecto low floor...
Podczas tegorocznych targów TRANSEXPO (4–6 października) będziemy mieli okazję podziwiać naprawdę sporą liczbę premierowych autobusów. Nowe produkty pokażą prawie wszystkie firmy obecne na polskim rynku. Niewątpliwie jednak najważniejszym wydarzeniem będzie światowa premiera niskopodłogowego autobusu Mercedes-Benz Conecto low floor...
Pierdzielisz.Darek85 pisze:Podczas tegorocznych targów TRANSEXPO (4–6 października) będziemy mieli okazję podziwiać naprawdę sporą liczbę premierowych autobusów. Nowe produkty pokażą prawie wszystkie firmy obecne na polskim rynku. Niewątpliwie jednak najważniejszym wydarzeniem będzie światowa premiera niskopodłogowego autobusu Mercedes-Benz Conecto low floor...
Może byś tak dał linka? Bo ja tam takiego newsa nie widzę.
Pewnie chodzi o to: Link
To bardzo ciekawa wiadomość. Mam nadzieję, że już niedługo polscy przewoźnicy zamiast kupowac tego wysokopodłogowego/niskowejściowego badziewia sięgną po Conecta w wersji niskopodłogowej, a Turcy udowodnią w ten sposób, ze potrafią stworzyć wreszcie proządny autobus. Chociaz przyznam sie szczerze, ze z chęcią obejrzałbym zdjęcia tego autobusu, bo być może zmieniono coś w nim oprócz rzecz jasna niskiej podłogi.Darek85 pisze:Niewątpliwie jednak najważniejszym wydarzeniem będzie światowa premiera niskopodłogowego autobusu Mercedes-Benz Conecto low floor...