Protram 205WrAs

Awatar użytkownika
Jacbull
Posty: 127
Rejestracja: 2006-11-19, 20:54
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Protram 205WrAs

Post autor: Jacbull »

No właśnie, co z nim? Podobno już gotowy, na testach jeździ...
To inaczej - tu jest fotka http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... st10861607 - autorem zdjęcia jest użytkownik "nitrograd"

Ostatni raz takie coś, jak wstawianie fotki bez wiedzy i zgody autora. Dzięki dla Wilchelma za szybką reakcję- mod. Damhan
Ostatnio zmieniony 2006-12-17, 19:53 przez Jacbull, łącznie zmieniany 4 razy.

Wilchelm

Post autor: Wilchelm »

Brak wiedzy co do autora nie uprawnia Cię do publikowania tego zdjęcia !!!

I nie wiadomo kto jest autorem? Czasem nóż się w kieszeni otwiera.
Ostatnio zmieniony 2006-12-17, 00:32 przez Wilchelm, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Nie wiem czemu, ale jak zobaczyłem to zdjęcie, to przyszły mi na myśl szeroko pojęte kraje WNP.

Wilchelm

Post autor: Wilchelm »

A jeżeli chodzi jeszcze o fotki to proszę kilka z cyklu produkcyjnego : WFK-a WFK-a WFK-a WFK-a

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 »

A czy wiecie że człon środkowy niskopodłogowy oni nie wyprodukowali?
Bo podobno jest to niskopodłogowa odmiana członu środkowego stosowanego w Tatrze kt8d5!

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

A ostatnie zdjęcie z podanych przez Wilchelma, to fotomontaż :?:

Adrian_

Post autor: Adrian_ »

Jacbull pisze:No właśnie, co z nim? Podobno już gotowy, na testach jeździ
Owszem, tramwaj ten przechodzi na razie jazdy próbne. Tramwaj ten będzie stacjonował w zajezdni Borek. Jego nr fabryczny to 0001, ale z przodu ma naklejoną cyfrę 2, która będzie pierwszą cyfrą nr taborowego. Już wkrótce tramwaj ten ma pojawić się na mieście, gdzie będzie obsługiwał najprawdopodobniej linię nr 6 oraz linię nr 7 :). By nie wywoływać zbędnych sporów powiem tylko, iż jego zdjęcie z testów znajduje się na TWB :).

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 »

u2w pisze:A ostatnie zdjęcie z podanych przez Wilchelma, to fotomontaż :?:
Człon ten podobno dostarczyła firma Pars nova a.s. która mieści się w Czechach, w mieście ©umperk.
Sam przeczytaj.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Protram_205_WrAs
Poza tym 8 osi i 8 silników daje sporą moc.
W ogóle taki układ wózków widzę po pierwszy.

[ Dodano: 2006-12-17, 20:29 ]
Gdzie 2 i 3 wózek nie są między członami ale 2 w 1 członie i 3 wózek w 3 członie.
Były podobne jak PN, 4egtw (po 2 osie na 1 i 3 człon) ale na 1 i 3 człon 2 wózki po 2 osie czyli 4 osie to pierwszy raz, innego takiego tramwaju wcześniej nie było.

Wilchelm

Post autor: Wilchelm »

¯adnych fotomontaży sama prawda ;-) Co do środkowego członu to już od początku wiadomo iż jest to wymysł czeski. Więcej świeżych zdj. można znaleźć pod linkiem Wrocławskie Forum Komunikacyjne oraz na następnych stronach.

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 »

I tak niezła to jest maszyna, takie preludium do 206wras co jak powstanie to będzie 100% niski.
http://www.protram.com.pl/aktualnosci.php

[ Dodano: 2006-12-17, 20:53 ]
Mnie zastanawia dlaczego 205WrAs ma na końcu As co podobno oznaczać ma napęd asynchroniczny. Przecież prawidłowo powinno być 205WrAc (bo o trollino 12as jakoś nikt nie słyszał bo nie ma czegoś takiego).

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

ep40 pisze:...dlaczego 205WrAs ma na końcu As co podobno oznaczać ma napęd asynchroniczny. Przecież prawidłowo powinno być 205WrAc (bo o trollino 12as jakoś nikt nie słyszał bo nie ma czegoś takiego).
To jest akurat kwestia własna producenta. To on decyduje jak ma być oznaczony produkt. Jeśli 'As' ma oznaczać napęd asynchroniczny to jego sprawa. 'AC' w Trollinach oznacza silnik prądu przemiennego (alternate current) w odróżnieniu od opawskiego ST12DC z silnikiem elmorowskim.

-> Wilchelm: chodziło mi o to czy jest to człon produkcji całkowicie czeskiej czy tylko w oparciu o dokumentację i ew. podwozie prod. czeskiej.

Wilchelm

Post autor: Wilchelm »

Produkcja własna oparta o plany czechów. Jak tłumaczył jeden z członków zarządu Protramu firma ta jest w tym momencie w stanie wyprodukować tramwaj o 80 % niskiej podłogi.

mpConroe

Post autor: mpConroe »

Od razu przekieruję, że w tym temacie, na tej stronie są najnowsze fotki 205WrAs!

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=10919728

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 »

Pięknie ma rozwiązane wózki, do tego ta moc.

polsmol

Post autor: polsmol »

Dla mnie bomba. Ile takie cudo kosztuje? :)

Wilchelm

Post autor: Wilchelm »

3 mln. złotych.

mpConroe

Post autor: mpConroe »

Chyba raczej 3,495 czy 3,954... Spytajcie bystrzaka :)

Wilchelm

Post autor: Wilchelm »

Oj no zaokrąglamy. Przecież Skoda kosztowała 1,8 mln. Euro i pewnie zaraz ktoś zapyta po jakim kursie ;-)

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Dziś jest 3.8024 PLN za 1 EUR, czyli wychodzi 6 844 320 zł

[ Dodano: Pon 18 Gru, 06 19:36 ]
Trochę drogo.

ppln

Post autor: ppln »

Nawet bardzo - PESA (100% LF) kosztuje ~ 5 mln, a Citek (100% LF, sprawdzony i dobry) ~9 mln

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tramwaje”