[Jelenia Góra] Przetargi

Zamówienia publiczne realizowane przez organizatorów transportu publicznego i przewoźników.
alojz
Posty: 368
Rejestracja: 2010-09-25, 22:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: alojz » 2013-08-06, 19:14

III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: w celu potwierdzenia spełniania warunku wykonawca załącza do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech (3) dostaw, z których dwie polegały na dostawie co najmniej dziesięciu (10) sztuk fabrycznie nowych autobusów miejskich jednoczłonowych oferowanego typu i wersji w każdej dostawie
To tak żeby przypadkiem Autosan nie wystartował.

Awatar użytkownika
Michalbc
Posty: 884
Rejestracja: 2008-12-20, 23:31
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Michalbc » 2013-08-06, 22:46

alojz pisze:
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: w celu potwierdzenia spełniania warunku wykonawca załącza do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech (3) dostaw, z których dwie polegały na dostawie co najmniej dziesięciu (10) sztuk fabrycznie nowych autobusów miejskich jednoczłonowych oferowanego typu i wersji w każdej dostawie
To tak żeby przypadkiem Autosan nie wystartował.
A gdzie ostatnio Autosan dostarczył 10 sztuk? Ostatnio chyba dostarczał za granice jedynie pojedyńcze sztuki z tego co pamiętam.

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Post autor: Jack the Ripper » 2013-08-08, 10:14

7 sierpnia 2013
alojz pisze:To tak żeby przypadkiem Autosan nie wystartował.
I bardzo dobrze.
Michalbc pisze:A gdzie ostatnio Autosan dostarczył 10 sztuk? Ostatnio chyba dostarczał za granice jedynie pojedyńcze sztuki z tego co pamiętam.
Właśnie rozpoczął dostawy ostatniej dyszki z 53 zamówionych przez Lublin w 2011 roku, Rzeszów skończony. Tyle, że to nie ta klasa pojemnościowa.

8 sierpnia 2013
SIWZ i inne papiery.
Jeżeli dobrze widzę, to w grę wchodzi Solaris z Cumminsem, lekką przewagę ma Conecto, a na Lion'sa z D08 chyba nie ma co liczyć.

marekJG

Post autor: marekJG » 2013-08-14, 13:31

Przetarg jest pisany pod Solarisa ( niestety) Wyliczyli, że tylko na niego będzie ich stać. Nowe marki do tej pory nie eksploatowane nie wchodzą w grę. Firma chce trochę zunifikować tabor. A więc Solaris, MAN i ewentualnie Volvo. Dwaj ostatni na pewno nie zaoferują atrakcyjnej ceny.

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Post autor: Jack the Ripper » 2013-08-14, 17:52

Ja bym powiedział, że Solaris i Conecto są mile widziane. Jest parę kwestii, które premiują Mercedesa m.in. moment obrotowy powyżej 1100 Nm (+ 1,65 pkt), 9 i więcej "babcia safe'ów" (kolejne + 1,65 pkt), unifikacja silnika z producentem autobusu (+ 4,95 pkt). Solaris z kolei zyskuje 3,3 pkt za podział przedniej szyby na 3 części i 1,65 pkt za 8 i więcej okien. Czyli w zasadzie na dzień dobry Conecto jest 3,3 pkt do przodu. Nie wiem czy dealer Merca zdecyduje się złożyć ofertę, ale nie mówiłbym tak kategorycznie, że przetarg jest pod Solarisa.
Do tego spodziewam się pewnych zmian SIWZ ze względu na dosyć odległy termin dostawy.

marekJG

Post autor: marekJG » 2013-09-16, 09:59

Wpłynęło sporo pytań od potencjalnych oferentów. Zmodyfikowano terminy dostaw. Mnie zaciekawiło dwie kwestie. Mianowicie, kto mógł zadać te pytania: ( nr 20) Czy zamawiający dopuści autobus, gdzie liczba otwieranych okien wynosi 7 ? Producent informuje, że stosuje w swoim produkcie konstrukcję przeponowo- węgrową. Kolejne ( nr 12) pytanie dotyczące dostarczenia SORT 2, dla autobusu z tym samym łańcuchem napędowym ( silnik, skrzynia biegów, tylny most, rozmiar ogumienia).

Więcej:
http://www.mzk.jgora.pl/public/files/1083.pdf
http://www.mzk.jgora.pl/public/files/1086.pdf

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Post autor: Jack the Ripper » 2013-09-16, 11:41

Na moje oko MZK sprecyzowało wymagania tak, że w grę może wchodzić jedynie Conecto LF z silnikiem Om936LA. No bo co Solaris ma w przedziale 7-8 l ? Jest Iveco Tector, przy czym nie widziałem bolechowskich solówek z takim silnikiem na ropę. W wersji gazowej a i owszem. Chyba, że Solaris pokusi się o D0836. Ale to niecałe 7 l, a właściwego pytania brak.

Baphomet
Posty: 44
Rejestracja: 2011-01-13, 18:59
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Baphomet » 2013-09-16, 22:32

#231 legnicki Solaris SU12 ma 8l i silnik DAF'a ;-)
Ostatnio zmieniony 2013-09-17, 12:17 przez Baphomet, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Post autor: Jack the Ripper » 2013-09-17, 11:10

Bzdura. To Cummins ISL6.7E5/EV.

Baphomet
Posty: 44
Rejestracja: 2011-01-13, 18:59
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Baphomet » 2013-09-17, 12:00

Jechałeś? Patrzyłeś w silnik? Patrzyłeś w dowód? Nie. A jest tak jak napisałem.

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Post autor: Jack the Ripper » 2013-09-17, 13:21

Sęk w tym, że DAF nie ma w ofercie żadnego silnika o pojemności 8 l :P Jest luka między 9,2 a 6,7 l. To primo. Secundo- na SSC jeden człowiek z Legnicy wrzucał zdjęcia silnika. A Cumminsa ISL łatwo rozpoznać po zielonej obudowie :>

Awatar użytkownika
Michalbc
Posty: 884
Rejestracja: 2008-12-20, 23:31
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Michalbc » 2013-09-17, 20:33

Baphomet pisze:Jechałeś? Patrzyłeś w silnik? Patrzyłeś w dowód? Nie. A jest tak jak napisałem.
Dwa, piękne bzdury potrafią do dowodu wklepać.

Baphomet
Posty: 44
Rejestracja: 2011-01-13, 18:59
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Baphomet » 2013-09-17, 23:15

To w takim razie musiał być jakiś przekręt, bo w przetargu było, że chcieli od 7l do 9l a #231 ma na pewno DAFa. W każdym razie, to nie jest wątek o tym. EOT.

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Post autor: Jack the Ripper » 2013-09-17, 23:17

Ale co za problem ? Pytasz czy silnik 6,7 l zostanie potraktowany jak 7 l. Zamawiający się zgadza i po kłopocie. EOT

marekJG

Post autor: marekJG » 2013-09-20, 13:43

Autobusy za kwotę 9 246 000 tys zł. dostarczy Man. Wpłynęła tylko jego oferta. Ponadto do końca roku dojdą jeszcze 4 Używki z Oslo.

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Post autor: Jack the Ripper » 2013-09-20, 13:59

Przy czym to cena netto ;) W każdy razie miła niespodzianka.

Baphomet
Posty: 44
Rejestracja: 2011-01-13, 18:59
Lokalizacja: Legnica

Re: [Jelenia Góra] Przetargi

Post autor: Baphomet » 2014-10-25, 14:15

MZK wystawiło na sprzedaż pierwszego używanego MANa (w sensie, pierwszy MAN, którego chcą sprzedać), nie wiem z jakiej przyczyny, ale nie spodziewałem się jego, bardziej myślałem, że pierwsze pójdą NL202.

http://www.mzk.jgora.pl/public/files/1455.pdf
http://www.phototrans.pl/15,157011,48.html

wojtek1611
Posty: 457
Rejestracja: 2011-06-02, 08:01
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: [Jelenia Góra] Przetargi

Post autor: wojtek1611 » 2014-10-25, 22:43

I dokładnie wczoraj minęła data składania ofert ;)

Baphomet
Posty: 44
Rejestracja: 2011-01-13, 18:59
Lokalizacja: Legnica

Re: [Jelenia Góra] Przetargi

Post autor: Baphomet » 2016-01-06, 21:58

http://mzk.jgora.pl/pl/dostawa-uzywanyc ... a/przetarg

Dostawa używanych 3 autobusów MAXI w tym dwóch hybrydowych i jeden z silnikiem spalinowym.
Termin składania ofert upływa w dniu 11 lutego 2016 r.

(1) Z silnikiem spalinowym spełniający co najmniej EURO 4 o pojemności 11000-12000 cm3 i min. mocy 190 KW, zabudowany z tyłu autobusu, tej samej marki co oferowany autobus. Układ drzwiowi [2] 2-2. Klimatyzacja całego pojazdu. Oferty mogą dotyczyć jedynie autobusów, które zostały wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2010, z przebiegiem nie większym niż 450.000 km.

(2) Z silnikiem hybrydowym spełniający co najmniej EURO 5 o pojemności 5000-7000 cm3 i min. mocy 150 kW, zabudowany z tyłu autobusu, tej samej marki co oferowany autobus. Układ drzwiowi [2] 2-2. Klimatyzacja całego pojazdu. Oferty mogą dotyczyć jedynie autobusów, które zostały wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2010, z przebiegiem nie większym niż 200.000 km.

(3) Z silnikiem hybrydowym spełniający co najmniej EURO 5 o pojemności 4700-5000 cm3 i min. mocy 160 kW, zabudowany z tyłu autobusu, tej samej marki co oferowany autobus. Układ drzwiowi [3] 2-2-2. Klimatyzacja całego pojazdu. Oferty mogą dotyczyć jedynie autobusów, które zostały wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2010, z przebiegiem nie większym niż 200.000 km.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29014
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [Jelenia Góra] Przetargi

Post autor: J-31 » 2018-07-29, 15:42

Nikt nie napisał - a szkoda, bo jeleniogórskie MZK już powinno otrzymać pierwszą partię z zamówionych MAN-ów Lion's City (będzie tego w sumie 15 szt.), co warte odnotowania... zmieniają schemat malowania. Nawet ładnie im to wyszło ;)

:strzałka: http://infobus.pl/5-czerwono-czarnych-m ... 06787.html

ODPOWIEDZ