Strona 9 z 9

: 2012-07-29, 14:45
autor: Wojtek-MKM
Coś się panowie z GSMK nie chwalą, że rozpoczęli prace przy psiukaczu... ;)

: 2012-07-29, 15:16
autor: zanzar
Wojtek-MKM pisze:Coś się panowie z GSMK nie chwalą, że rozpoczęli prace przy psiukaczu... ;)
A no bo na razie jest w zasadzie destrukcja :) Jak zacznie przybywać albo rozbabramy go bardziej to się pochwalimy :P
Przebudowanie dachu jest dość dużym wyzwaniem, dalej pójdzie łatwiej bo konstrukcja jest banalnie prosta. W porównaniu do Jelcza M11 #317 autko jest zgnite głównie zewnętrznie natomiast konstrukcja jest OK - w Migu było dokładnie na odwrót co spowodowało dziesiątki albo nawet setki godzin pracy nad odtworzeniem kratownicy.

Relacja jak zawsze na naszej stronie internetowej:
http://www.gsmk.org.pl/podstrony/autosa ... remont.php

A jak wspomniałem zamknięcia jakiś etapów remontu pojawią się i tu i na TWB :)

: 2012-07-29, 18:53
autor: J-31
Super. Czekamy na kolejne na wieści :P

: 2012-07-29, 20:01
autor: siekierowy
On ma silnik z turbo cz bez? bo w szybkowcach chyba jeszcze turbo nie występowało.

: 2012-07-29, 21:19
autor: zanzar
siekierowy pisze:On ma silnik z turbo cz bez? bo w szybkowcach chyba jeszcze turbo nie występowało.
No nie występowało ale np. Berliet PR100 KMKM Warszawa też ma inny silnik tak więc nie ruszamy go. Zresztą nie wiem jak się zbiera psiukacz bez turba bo ten do sprinterów nie należy więc może być tylko gorzej :P

: 2012-07-29, 23:19
autor: Michalbc
odkręcić na pompie go :D

: 2012-07-30, 07:43
autor: TLG
zanzar pisze:Berliet PR100 KMKM Warszawa też ma inny silnik
V800 nie mieści się w autobusie z 1980r