Wkrótce następca Lidera
Zieleń faktycznie nie wygląda na typowo wojskowy odcień, ale może taki jest niezbędny kamuflaż w Afganistaniemaly_miki pisze: A pomalowany w "piękny" zielony kolor będzie się mógł maskować w paprociach
To jednak jest temat o następcy lidera...
W ogóle to przypomniałem sobie niedawno czytany wywiad z Prezesem Autosana, który zarzekał się że firma nie będzie szła w kierunku turystyków. Tak więc podwyższony eurolider to będzie pewnie dokładnie następca ramzesa, czyli nie pies ni wydra - ani to nie jest prawdziwy turystyk, ani typowy autobus międzymiastowy. Ostatecznie więc erzac bovy dla biedniejszych klientów.
Jest już Eurolider nr 2- dla Szwecji:
http://historia.autosan.pl/historia/historia16.html
Wygląda jeszcze gorzej
http://historia.autosan.pl/historia/historia16.html
Wygląda jeszcze gorzej
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Wiosenne przebudzenie Autosana
W związku ze zmieniającymi się wymaganiami rynku Autosan SA rozpoczął prace nad stworzeniem nowej rodziny autobusów międzymiastowych. Pierwszym przedstawicielem nowej rodziny jest A1213C Eurolider, który pierwszy raz został pokazany na targach Transexpo w Kielcach w ub.roku.
W autobusie zastosowano nową modułową konstrukcję, polegającą na podziale na funkcjonalne moduły o długości ok. 1 m, spośród których przednie i tylne wraz z modułami obu osi mają trwały charakter, podczas gdy zmianę długości uzyskuje się poprzez zamontowanie większej lub mniejszej liczby modułów środkowych. Autobus A1213C Eurolider o dł. 13,2 m przeznaczony do obsługi międzymiastowego ruchu pasażerskiego posiada 59 miejsc siedzących oraz 36 stojących. Zastosowano w nim silnik Cummins ISBe5 300 Euro 5 o mocy 300 KM z automatyczną skrzynią biegów Allison T350R z retarderem
Rozpoczęcie produkcji seryjnej Eurolidera zaplanowano jeszcze na pierwsze półrocze br.
WNP.PL
link: http://motoryzacja.wnp.pl/wiosenne-prze ... 1_0_0.html
Na stronie http://historia.autosan.pl/historia/historia16.html jest już Eurolider dla odbiorcy szwedzkiego, ale stary Lider jest zdecydowanie lepszy wzualnie (można porównać, zdjęcie wyżej na pow. stronie pokazuje Lidera dla szwedzkiego odbiorcy) Zastanawia mnie niekonsekwencja Autosana w zakresie nowej rodziny. Z jednej strony kierownictwo fabryki informuje o wycofaniu się z produkcji turystyków, a tymczasem montuje 2 Ramzesy (1 trafił do PKS Poznań) starej rodziny Lider. Nie żebym miał coś przeciwko bo pojazdy są b. ładne ale zastanawiam się czy oni trochę się nie miotają w swoich działaniach.
Niekonsekwencja A dlaczego mieliby zaprzestać produkcji jeżeli nie maja nic co zastąpi ten model Skoro odbiorcy są, to jeszcze produkują. Z resztą pisze - pierwsze Ramzesy dla cywilnego odbiorcy. Pojawił się popyt, to jest podaż.marekJG pisze: Zastanawia mnie niekonsekwencja Autosana w zakresie nowej rodziny. Z jednej strony kierownictwo fabryki informuje o wycofaniu się z produkcji turystyków, a tymczasem montuje 2 Ramzesy (1 trafił do PKS Poznań) starej rodziny Lider. Nie żebym miał coś przeciwko bo pojazdy są b. ładne ale zastanawiam się czy oni trochę się nie miotają w swoich działaniach.
Bo nie mają zamiaru nic tworzyć. Podczas prezentacji ich wyrobów na Transexpo zapowiadali wyjście z segmentu turystycznego. Produkcja Ramzesa miała być zakończona tak jak całej rodziny Liderów. Więc jest to jakaś niekonsekwencja. W ogóle nie widzę żadnych działań marketingowych nowej rodziny pojazdów. Dlatego mnie to dziwi.Amalio pisze:A dlaczego mieliby zaprzestać produkcji jeżeli nie maja nic co zastąpi ten model
Najnowsza pokraka z Sanoka
http://historia.autosan.pl/historia/547.jpg
http://historia.autosan.pl/historia/548.jpg
http://historia.autosan.pl/historia/547.jpg
http://historia.autosan.pl/historia/548.jpg
Wg mnie ściana frontowa przypomina mi tą z MAZa 103: http://www.phototrans.eu/14,261731,0.html
- MADE IN HUNGARY
- Kierowca
- Posty: 166
- Rejestracja: 2008-04-26, 15:18
- Lokalizacja: Bielsko-Biała