Nowe miejskie Autosany
No to Narobiłeś - przynajmniej mnie - smaku. Aż się nie mogę doczekać nowego Sancity.tantus pisze:A ja się pochwalę, że byłem parę dni temu w Autosanie i widziałem nowego Sancity, oczywiście nie gotowego, jest dopiero wykańczany Powiem tak, prezentuje się naprawdę bardzo dobrze.
Aczkolwiek, Autosan powinien był się pospieszyć z Sancity, bo Irisbus co raz częściej zbiera zamówienia na Crossway'a LE - i to chyba poważny konkurent dla Sancity
- MADE IN HUNGARY
- Kierowca
- Posty: 166
- Rejestracja: 2008-04-26, 15:18
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Sancity M12LE
Hehe, czyli dalej klepiemy berliecika. Brawo! Mogli robić coś na podwoziu Vecto, a nie klepać dalej gniota...tantus pisze:Powiem tak, prezentuje się naprawdę bardzo dobrze. Oprócz układu stopni 0-0-2 nie ma nic wspólnego z Jelczem M121
Re: Sancity M12LE
Skoro nie ma nic wspólnego z M121 to jaki berliet? Wersja LE jako pierwsza zostanie zaprezentowana, bo w tym segmencie autobusów wbrew pozorom popyt jest - ilość Crosswayów ciągle się zwiększa. A SanCity LE z założenia będzie lepszy niż Crossway - wiem bo miałem (nie)przyjemność podróżować irisbusem w Tarnowie, większej tandety już odstawić się nie da.MADE IN HUNGARY pisze:Hehe, czyli dalej klepiemy berliecika. Brawo! Mogli robić coś na podwoziu Vecto, a nie klepać dalej gniota...tantus pisze:Powiem tak, prezentuje się naprawdę bardzo dobrze. Oprócz układu stopni 0-0-2 nie ma nic wspólnego z Jelczem M121
Czy umiesz czytać ze zrozumieniem? Może czas się nauczyć, uchroni Cię to od wypisywania pierdołów.MADE IN HUNGARY pisze:Hehe, czyli dalej klepiemy berliecika. Brawo! Mogli robić coś na podwoziu Vecto, a nie klepać dalej gniota..
Otóż to. Z resztą mimo, że niektórzy nie dowierzają niezmiennie jestem zdania, że także wersja low entry artic miałaby branie.pr110 pisze:ilość Crosswayów ciągle się zwiększa. A SanCity LE z założenia będzie lepszy niż Crossway
Re: Sancity M12LE
Brawa dla Ciebie Będzie wersja LE, a potem LFMADE IN HUNGARY pisze: Hehe, czyli dalej klepiemy berliecika. Brawo! Mogli robić coś na podwoziu Vecto, a nie klepać dalej gniota...
No bez przesady, że ktoś tak może myślećtantus pisze:Widocznie "MADE IN HUNGARY" uważa, że wszystkie konstrukcje typu LE bazują na Berliecie, w tym Scania OmniLink, Citaro LE i Urbino LE...
Spokojnie, Autosan zapewnia, że będzie to nowa konstrukcja- oto się nie martwMADE IN HUNGARY pisze:Hehe, czyli dalej klepiemy berliecika.
Nie polska, to lepiej - ukraińska?
Czy on nie jest podobny do ukraińskiego Bogdana z Elbud'u Jaworzno?
http://www.phototrans.eu/14,333661,0.html
Czy on nie jest podobny do ukraińskiego Bogdana z Elbud'u Jaworzno?
http://www.phototrans.eu/14,333661,0.html
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Swoją drogą to zaczynam się zastanawiać jak będzie wyglądać zbyt zarówno Autosana Sancity 12LE jak również Solbusa w wersji LE... skoro obecnie i w zasadzie od dawna, nie ma aż tylu chętnych co kiedyś.
Szczególnie, że jeszcze kilkanaście lat temu przewoźnicy komunikacji miejskiej zamawiali sporo autobusów w wersji LE (głównie Jelcze M121M i M181M). A teraz przewoźnicy w dużych miastach stawiają głównie na LF-y, natomiast LE-y kupują głównie ci przewoźnicy, których stać na zakup nowego taboru, ale dodatkowo są to firmy obsługujące małe miasta lub miejscowości
Szczególnie, że jeszcze kilkanaście lat temu przewoźnicy komunikacji miejskiej zamawiali sporo autobusów w wersji LE (głównie Jelcze M121M i M181M). A teraz przewoźnicy w dużych miastach stawiają głównie na LF-y, natomiast LE-y kupują głównie ci przewoźnicy, których stać na zakup nowego taboru, ale dodatkowo są to firmy obsługujące małe miasta lub miejscowości