Pomoc w kupnie aparatu

Dział dotyczący Fotogalerii Transportnews, fotografii i aspektów związanych z fotografowaniem pojazdów komunikacji miejskiej.
Michał

Pomoc w kupnie aparatu

Post autor: Michał »

Witam. Otóż wszystko wskazuje, że nareszcie z nieba spadną mi fundusze na kupno aparatu. Nie chciałbym kupować jakiegoś g...., ale nie musi to być od razu super profesjonalny aparat. Chodzi mi o coś dość taniego (tak do 400zł). Jestem kompletnym laikiem w tej branży, więc proszę - pomóżcie :)

Kamil

Post autor: Kamil »

Za 400zł będzie ciężko.

Hannibal

Post autor: Hannibal »

Wiadomo, że super sprzętu za tą kasę nie kupi, ale z tego co piszę Michał wynika, że to będzie jego pierwszy sprzęt, więc na pewno będzie go to cieszyć :) Każdy od czegoś musi zacząć.
Na Twoim miejscu rozglądał bym się za czymś ze stajni takich firm jak Nikon/Canon. Przede wszystkim cena/jakość jest na bardzo dobrym poziomie, przyjazny interfejs, łatwość obsługi, menu po polsku :) Ale to taki mój pogląd, w tym przedziale cenowym raczej wszystko jest do siebie zbliżone.

Może coś takiego:
Ogólnie seria A4xx, np: http://www.skapiec.pl/site/cat/2/comp/148988_techniczne
Nikon: http://www.skapiec.pl/site/cat/2/comp/161917_techniczne

Oczywiście tylko tak ogólnie mogę je polecić, nie miałem do czynienia z tym sprzętem, aczkolwiek proponował bym ci dokładne przejrzenie tych odnośników - są recenzje, dane techniczne - można dużo z tego wywnioskować. Jak masz jakieś pytanie to pisz - pomożemy.

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

Michał pisze:Jestem kompletnym laikiem
To jako laikowi mogę powiedzieć jedno. Nie bierz czasem niczego ze stałym obiektywem (stały zoom optyczny) i nie patrz na czysto reklamowy tekst "zoom cyfrowy...".

ppln

Post autor: ppln »

u2w pisze:To jako laikowi mogę powiedzieć jedno. Nie bierz czasem niczego ze stałym obiektywem