CL94UB -"OmniLink"
CL94UB -"OmniLink"
25 marca 2005r pojawiły się w Olsztynie Scanie OmniLink inaczej CL94UB za sprawą rozpisanego przetargu na dostawę 10 autobusów MAXI (12m) i 10 autobusów o dług.10m (tu wygrał Solbus B9,5). Scania ta jest niskowejściowa, czyli niska podłoga jest tylko w pierwszych i drugich drzwiach. Według mnie Scanie w Olsztynie sprawdzają się nieźle jak na takie warunki.
Dane techniczne:
Długość: 11 985 mm
Szerokość : 2 550 mm
Wysokość: 3 327 mm
Masa własna pojazdu: 11 230 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 18 000 kg
Silnik: SCANIA DC9 02 EURO 3
Pojemność skokowa silnika: 8970 cm³
Paliwo: olej napędowy
Maksymalna moc silnika: 191 kW
Sprzęgło: hydrokinetyczne
Skrzynia biegów: automatyczna 5 biegowa
Liczba drzwi; 3 po prawej stronie
Układ drzwi: 2+2+1
Liczba miejsc siedzących: 28
Liczba miejsc stojących: 70
Prędkość maksymalna: 70 km/h
Zdjęcia Scanii (TWB)
http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/autobusy. ... ticket=276
lub w galerii km.olsztyn.pl
http://www.km.olsztyn.pl/galeria/
Co [shadow=red]wy [/shadow] myślicie o tych autobusach? Jakie macie odczucia po przejażdżce? A jak nie mieliście okazji się przejechać, to chociaż napiszcie, czy podoba się wam z wyglądu czy nie? Tutaj możecie się wypowiedzieć.
Dane techniczne:
Długość: 11 985 mm
Szerokość : 2 550 mm
Wysokość: 3 327 mm
Masa własna pojazdu: 11 230 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 18 000 kg
Silnik: SCANIA DC9 02 EURO 3
Pojemność skokowa silnika: 8970 cm³
Paliwo: olej napędowy
Maksymalna moc silnika: 191 kW
Sprzęgło: hydrokinetyczne
Skrzynia biegów: automatyczna 5 biegowa
Liczba drzwi; 3 po prawej stronie
Układ drzwi: 2+2+1
Liczba miejsc siedzących: 28
Liczba miejsc stojących: 70
Prędkość maksymalna: 70 km/h
Zdjęcia Scanii (TWB)
http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/autobusy. ... ticket=276
lub w galerii km.olsztyn.pl
http://www.km.olsztyn.pl/galeria/
Co [shadow=red]wy [/shadow] myślicie o tych autobusach? Jakie macie odczucia po przejażdżce? A jak nie mieliście okazji się przejechać, to chociaż napiszcie, czy podoba się wam z wyglądu czy nie? Tutaj możecie się wypowiedzieć.
Ostatnio zmieniony 2006-02-27, 19:13 przez muszyx, łącznie zmieniany 1 raz.
Miałem przyjemność jechać tą Scanią jak była w Gdyni na testach, wiec conieco moge o niej powiedzieć. Nie wiem jak to wygląda w Olsztynie, ale ta testowa Scania miała bardzo wygodne siedzenia, poza tym schody jak w starych gniotach, piszczące drzwi, wszystko trzeszczało, brak siedznia z przodu po prawej stronie (największy minus). Ogólnie to taka sobie zwykła OmniCity ze schodkami Nie nadaje się za bardzo na linie komunikacji miejskiej, ale na linie lokalne jest to wymarzony pojazd
Oby nigdy Ta co jest to i tak juz za dużorupak pisze:Ja jestem ciekaw kieduy w Gdyni będzie ich troche więcej niż tylko jedna
Hym... z wyglądu to taka zwykła Scania OmniCity tyle, że w wersji Low Entry A rzeczywistość podejżewam, że będzie bardzo wytrzymałaJ-31 pisze:Ja niestety nie miałem okazji zetknąć się ze Scanią CL94UB. Natomiast jak patrzę na zdjęcia to wygląda bardzo przyjemnie.
Ciekawy jestem jak jest w rzeczywistości ...
Być może wreszcie gnioty zaczną się cieszyć dość dobrym zdaniem W sumie jak dalsze modernizacje będą tak rozległe (równa linia okien, zmodernizowana sciana przednia i tylna, nowe drzwi, pulpit VDO) to gnioty mogą się stać bardzo fajnymi autobusamiWilchelm pisze:No to chyba pierwszy raz ktoś z was stwierdza, że coś jest gorszego od jakiegokolwiek gniota Miło.
Ogromne dzięki. Właśnie o takim zdjęciu marzyłem.muszyna pisze:Przysyłam zdjęcie wnętrza
[url=http://img453.imageshack.us/img453/1553/00017oh.th.jpg]Obrazek[/URL]
I muszę przyznać, że jestem trochę załamany. Ciut w nim chyba za ciasno...
Tylko żeby im cena z tej satysfakcji nie podskoczyła0405NE pisze:Być może wreszcie gnioty zaczną się cieszyć dość dobrym zdaniem W sumie jak dalsze modernizacje będą tak rozległe (równa linia okien, zmodernizowana sciana przednia i tylna, nowe drzwi, pulpit VDO) to gnioty mogą się stać bardzo fajnymi autobusami
Z ostatniej chwili:
Scania zaczeła współpracować z Jelczem,prezes Scani Polska powiedział:
Jelcze M121I to dla nas doskonały wzór elegancjii i wygody a przedewszystkim funkcjonalności dla pasażerów,dlatego nawiązujemy współprace! Podobno przez min. rok wszystkie Scanie mają mieć ryjki od Gniotów i od Vecto.Prezes Jelcza powiedział:Cieszymy się że nasze Jelcze są lepsze od Scanii,nawiązujemy współprace.Teraz każda Scania wyprodukowana w Słupsku będzie miała ryjki od Jelczy i wnętrze.
¯ródło: Takie tam...
I co wy na to? Scania będzie najlepsza .
Scania zaczeła współpracować z Jelczem,prezes Scani Polska powiedział:
Jelcze M121I to dla nas doskonały wzór elegancjii i wygody a przedewszystkim funkcjonalności dla pasażerów,dlatego nawiązujemy współprace! Podobno przez min. rok wszystkie Scanie mają mieć ryjki od Gniotów i od Vecto.Prezes Jelcza powiedział:Cieszymy się że nasze Jelcze są lepsze od Scanii,nawiązujemy współprace.Teraz każda Scania wyprodukowana w Słupsku będzie miała ryjki od Jelczy i wnętrze.
¯ródło: Takie tam...
I co wy na to? Scania będzie najlepsza .
Już wole wnętrze Dabów są najwygodniejzsze!muszyna pisze:Przysyłam zdjęcie wnętrza
Spokojnie dzisiaj chyba nie jest 1 kwietnia Do takiej współpracy by nigdy nie doszłoTramwaj pisze:Z ostatniej chwili:
Scania zaczeła współpracować z Jelczem,prezes Scani Polska powiedział:
Jelcze M121I to dla nas doskonały wzór elegancjii i wygody a przedewszystkim funkcjonalności dla pasażerów,dlatego nawiązujemy współprace! Podobno przez min. rok wszystkie Scanie mają mieć ryjki od Gniotów i od Vecto.Prezes Jelcza powiedział:Cieszymy się że nasze Jelcze są lepsze od Scanii,nawiązujemy współprace.Teraz każda Scania wyprodukowana w Słupsku będzie miała ryjki od Jelczy i wnętrze.
¯ródło: Takie tam...