113 CLL
Ciasno i lużno no pojęcia względne. Każdy ma inne odczucie , ja uważam iz jest tam wystarczająca ilość miejsca .W przedniej części autobusu jest wrecz lużno i spokojnie można się poruszać. A i przejście między siedzeniami w tylnej części jest według mnie wystarczająco szerokie.J-31 pisze:Ooops. To szkoda. Łatwo połamać nogi...
A przy okazji jak wygląda wnętrze tej Scanii. Czy jest tak samo ciasna jak M121, czy jest tam trochę luźniej...
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Ale wszystkie sa rownie wygodneM_Szymkowiak pisze:Skandynawskie fotele są w wozach PS001-015, Reszta ma polskie.
A co do przejścia z tyłu to jest fatalne.. a jak autobus jest zapełniony w 60% to już ciężko wysiąść z autobusu jak się siedzi pomiędzu 2 i 3 drzwiai. Ale i tak najgorsze są od tym względem N4020
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Przy wszystich zaletach, jakie wymieniłeś, jak dla mnie jaworznickie Scanie mają dwie zasadnicze wady - zero otwieranych okien i wrażenie ciasnego wnętrza. W podwójnych szybach często robią się akwaria.Tomi pisze:W Jaworznie eksploatowane są 2 pojazdy tego typu. Pamietam, że przed laty była mowa o 4 na poczatek a potem mialo być wiecej, ale na 2 sztukach sie skończyło. Pomijam "przygode" jaworznickiego PKMu z "używkami" kilka lat temu, bo wtedy to był prawdziwy wysyp Scani. Co do konkretnego typu to ma on jak i inne wady i zalety. Wady to na pewno cena, nieefektowne rozwarstwiajace sie szyby, wysoka temperatura w lecie wewnątrz pojazdu. Do zalet zaliczyłbym wysoką jakość wykonania, trwalość, wydajne ogrzewanie w zimie. Poza tym jest to pojazd niskowejściowy a nie w calości niskopodłogowy co na ogół na razie zabezpiecza potrzeby osób niepełnosprawnych i matek z wózkami dziecięcymi, a jednoczesnie jest trwalszy od całkowicie niskopodłogowego. To pojazdy dobre do obsługi wiekszosci lini. Społeczeństwo nam sie jednak starzeje i jednak pojazdy niskopodłogowe maja przyszłość. To moja prywatna opinia do której mam prawo. A jekie jest wasze zdanie?
Tomi - wiesz może czy PKM Jaworzno kupiło te Scanie fabrycznie nowe, czy są to używki?
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt: