113 CLL

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Scania...
Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Ekstra dzięki. Rzeczywiście nie przewidziałem, że te filmy zawierają również nazwy przystanków krańcowych linii...

Szkoda tylko, że te tablice nie są do końca dopasowane do Scanii, tylko tak, po prostu przełożone z innych autobusów - z tego co Pisaliście - z Jelczy :|

szubak

Post autor: szubak »

Jakie tablice??? Z jelczy (120M) przekladali wyswietlacze, ktore faktycznie nie sa zbyt dobrze dopasowane do scanii (sa za male). A tablice sa wkladane za przednia szybe, kiedy w autobusie jest film, ale nie ma na nim nazwy koncowki ;)

Profesor

Post autor: Profesor »

Jeszce takiego fuszery nie robią , by wstawiać tablice , tablice to archaik, przeżytek . A te wyświetlacze nie są cudem , ale da się wytzrymać , ale dzięki temu auta te sa idealne na podmiany . I na moja linie 125\425 gdzie te same autobusy jezdza w jedna strone tylko jako 125 a w drugą jako 125 i 425 . Nie pytajcie czemu .

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

A czemu ? :lol:

szubak

Post autor: szubak »

J-31 pisze:A czemu ? :lol:
Bo niektorzy nie umieli czytac rozkladow i nie widzieli ze niektore kursy sa na inna koncowke :(

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

No popatrz :) . Warszawa i Kraków mają tyle wspólnego :D przynajmniej mieszkańcy się nie różnią od siebie :lol:

Awatar użytkownika
Dominik
Posty: 777
Rejestracja: 2005-01-03, 15:46
Lokalizacja: TCZEW - Pomorskie

Post autor: Dominik »

Fajne zdjęcie tej SCANII podoba mi się, a wracając do tematu to ten pojazd mi się podoba. W sumie nie mogę wiele o nim powiedzieć a dlatego że tego pojazdu tak dobrze nie, a znam tylko z testów które były przeprowadzane były dwa razy w Tczewie, raz z przyjechał autobus prosto ze Szwecji a za jakiś czas był to autobus ze Starogardu Gdańskiego. To dobry pojazd szkoda że nie zakupili ich , to tyle może mało powiedziałem o tym pojeżdzie.

Post 4400

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

A czy Mógłbyś jakoś porównać oba autobusy, pod wieloma względami, np:
- wyposażenie wnętrza,
- może praca silnika,
- Twoje ogólne wrażenia...

Ciekawy jestem tych pojazdów... :)

Awatar użytkownika
Dominik
Posty: 777
Rejestracja: 2005-01-03, 15:46
Lokalizacja: TCZEW - Pomorskie

Post autor: Dominik »

J-31 pisze:A czy Mógłbyś jakoś porównać oba autobusy, pod wieloma względami, np:
- wyposażenie wnętrza,
- może praca silnika,
- Twoje ogólne wrażenia...

Ciekawy jestem tych pojazdów... :)
Jeśli chodzi o SCANIE CLL 113 to moim zdaniem wnętrze jest dobre, siedzenia są wygodne a praca silnika jest cicha i wygodnie się nim się jedzie. Szczerze mówiąć dawno nim jechałem a do innych modeli niestety się nie wypowiem bo nimi jeszcze nie miałem okazji jeżdzić.

Poznaniak

Post autor: Poznaniak »

MZK Słupsk pod koniec roku 2004r wzbogacił sie o 5 tych wynalazków. Pierwotnie miały one trafic do Kalisza. Jedna ze Scani posiada klimatyzacje przestrzenii pasażerskiej

voy

Post autor: voy »

Tak, ma Scanie N113CLL a pozbywa się (albo już się pozbył) 2 Scanii CN113CLL.

Poznaniak

Post autor: Poznaniak »

voy pisze:Tak, ma Scanie N113CLL a pozbywa się (albo już się pozbył) 2 Scanii CN113CLL.
Słyszałem, ze na razie stoja odstawione na bazie MZK w Kobylnicy. Ciekawe kto je kupi:P

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Dominik pisze:
J-31 pisze:A czy Mógłbyś jakoś porównać oba autobusy, pod wieloma względami, np:
- wyposażenie wnętrza,
- może praca silnika,
- Twoje ogólne wrażenia...

Ciekawy jestem tych pojazdów... :)
Jeśli chodzi o SCANIE CLL 113 to moim zdaniem wnętrze jest dobre, siedzenia są wygodne a praca silnika jest cicha i wygodnie się nim się jedzie. Szczerze mówiąć dawno nim jechałem a do innych modeli niestety się nie wypowiem bo nimi jeszcze nie miałem okazji jeżdzić.
Extra dzięki. :)

BF201

Post autor: BF201 »

PS001 różni się nie tylko malowaniem ale także kiloma rozwiązaniami wewnątrz, na zewnątrz i pod maską, razem z autobusami PS002-006 tworzy podgrupę która produkowana była z dopiskiem "MaxCi" i ich zabudowa nieznacznie różni się od późniejszych egzemplarzy

ponadto te 6 pierwszych egzemplarzy jest zbudowana na częściach w 100% oryginalnych, szwedzkich, natomiast w następnych pojawiały się zamienniki tańsze i gorszej jakości, jak na przykład hałaśliwe mechanizmy drzwiowe

Awatar użytkownika
M_Szymkowiak
Posty: 1535
Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
Kontakt:

Post autor: M_Szymkowiak »

W PE097 jakoś bardzo cicho drzwi chodzą, a mechanizmy są te same

voy

Post autor: voy »

Scania MaxCi jest jeszcze w porządku z drzwiami, gorzej OmniCity, tam to drzwi wydają dziwne dźwięki i nie są ciche...

Awatar użytkownika
M_Szymkowiak
Posty: 1535
Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
Kontakt:

Post autor: M_Szymkowiak »

I na dodatek w 191-195 (CN94UA) często strasznie wolno się otwierają :<

voy

Post autor: voy »

W PS141-144 to szybko się otwierały, ale głośno i nierównomiernie - odskakiwały nie w równym tempie, jak we wszystkich MaxCi, tylko o tak jak im się chciało.

Awatar użytkownika
M_Szymkowiak
Posty: 1535
Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
Kontakt:

Post autor: M_Szymkowiak »

Ale teraz to już w tych pierwszych OC wszystko jest ok

voy

Post autor: voy »

Tak, drzwi zostały poprawione jak zdążyłem zobaczyć i usłyszeć :)
Trudno było w Krakowie nie zaliczyć krótkiej Scanii CN113CLL. Zawieszenie w autobusie całkiem całkiem, skandynawskie fotele najwyższej klasy, wygodne. Autobus jest cichy, lecz na postoju silnik wpadał w niezbyt dobre wibracje. Puszczanie takiego pojazdu na 134 nie było do końca dobrym pomysłem, bo po plecach przelewały mi się krople potu, w pojeździe było za gorąco, a małe okienka nie spełniają swojej roli. Układ drzwi 2-2-1 i schody z tyłu nie wpływają korzystnie na wymianę pasażerską, przynajmniej takie miałem wrażenie wizualne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Scania”