CN2x0UB
Oczywiście, że jest sens, gdyż moje zdjęcia dotyczyły wnętrza i detali, natomiast zdjęcia, które zamieściłeś są bardziej poglądowe i dotyczą widoku zewnętrznego wozu i takich zdjęć brakowało u mnie.J-31 pisze:Wow. Nolem. Rzeczywiście Zamieściłeś bardzo bogaty opis. Hmmm.. Nie wiem, czy jest sens, żebym jeszcze dodawał swoje fotki.
Cóż... Nie wiem, czy spędzenie całego dnia jest... Hmmm... Nazwijmy to ciekawym wyjściem ja na pewno miałem dość już po pierwszym kółku... Dla ścisłości dodam, że nie autobusu, lecz pasażerów... Swoją drogą to może się dziś spotkamy, gdyż mam dziś zamiar sprawdzić jak kierowcy radzą sobie z wozami...J-31 pisze: No, ale skoro obiecałem, to zamieszczę - będą one pewnym uzupełnieniem. Ja niestety nie spędziłem całego dnia w Scaniach i póki co nie mogłem się żadną z nich przejechać. Mam nadzieję, zrobić to dzisiaj
Ups... Chyba jeszcze o czymś nie wspomniałem... Nie było możliwości ustawienia na wyświetlaczu "trasa zmieniona", gdyż... Wgrane były nieaktualne dane, co oznacza, że tylko krańce się zgadzały, zaś trasa już trochę mniej... Problem ten rozwiązano pod koniec dnia właśnie "dechami" z numerem linii, to znaczy nakleili numer linii z dopiskiem trasa zmieniona na teczkę Scanii.J-31 pisze:Ja chyba mogę to potwierdzić. W autobusach, które widziałem nie tylko mają źle ustawione wyświetlacze zewnętrzne (pokazuje się tylko 180 WILANÓW, bez dopisku Trasa Zmieniona), ale wręcz kierowca A543, którego fociłem w Wilanowie nie był w stanie poradzić sobie z wyświetlaczem i w ogóle go wyłączył. A za przednią szybkę wetknął kartkę z numerem linii.nolem pisze:Kierowcy nie byli za dobrze przeszkoleni w obsłudze tych wozów
Podejrzewam, że kierowca miał problemy z Pikselem, gdyż wcześniej w Jelczach były sterowniki i tablice R&G. Jednak, jeśli chodzi o podstawową obsługę Piksela to nie jest nadto skomplikowana.
Całkiem prawdopodobne. Bo i ja mam taki sam cel. Zacznę od Powązek, ale dopiero po godz. 16-stejnolem pisze:Swoją drogą to może się dziś spotkamy, gdyż mam dziś zamiar sprawdzić jak kierowcy radzą sobie z wozami...
No, tak, ale ten problem rozwiązało by przeszkolenie kierowców. A tego chyba jednak zabrakło - skoro kierowcy nadal sobie nie radząnolem pisze:Podejrzewam, że kierowca miał problemy z Pikselem, gdyż wcześniej w Jelczach były sterowniki i tablice R&G. Jednak, jeśli chodzi o podstawową obsługę Piksela to nie jest nadto skomplikowana.
Nie wiem jak mi się w dniu dzisiejszym ułożą obowiązki, ale może postram się o przypadkowe spotkanie, jeśli znam mniej więcej godzinę...J-31 pisze:Całkiem prawdopodobne. Bo i ja mam taki sam cel. Zacznę od Powązek, ale dopiero po godz. 16-stejnolem pisze:Swoją drogą to może się dziś spotkamy, gdyż mam dziś zamiar sprawdzić jak kierowcy radzą sobie z wozami...
Nie za bardzo lubię generalizowanie, ale w Twojej wypowiedzi jest wiele racji. Chociaż byli kierowcy, którzy radzili sobie dość dobrze, ale trzeba było ustawiać wszystko nieomal manualnie...J-31 pisze:No, tak, ale ten problem rozwiązało by przeszkolenie kierowców. A tego chyba jednak zabrakło - skoro kierowcy nadal sobie nie radząnolem pisze:Podejrzewam, że kierowca miał problemy z Pikselem, gdyż wcześniej w Jelczach były sterowniki i tablice R&G. Jednak, jeśli chodzi o podstawową obsługę Piksela to nie jest nadto skomplikowana.
No proszę. To ja mam zdjęcie archiwalnedrentwy pisze:A535 wozi się aktualnie z dużą reklamówką (...)
A propo nowych Scanii. Drentwy napisał w piątek, że pojawiły się one na linii 119, 180 oraz 173. A tymczasem w ostatnią niedzielę, jedną Scanie (A534) znalazłem na linii 505. I mała ciekawostka. Kierunek miała napisane małymi literami - czyli : "505 Dw. Centralny"
W Solarisie Euro V jest większa wieża niż w Euro III.nolem pisze:Właśnie ze względu na różnicę spełnianej normy czystości spalin wieża jest większa... Silniki spełniające wyższą normę czystości spalin potrzebują ciut wydajniejszy układ chłodzenia oraz istnieje konieczność zamontowania dodatkowych urządzeń zewnętrznych, które pomagają w spełnieniu tej normy. Tutaj pojawia się ciekawostka, ponieważ Scania jako jedyny producent, jeśli się nie mylę, nie wiem jak sytuacja przedstawia się z MANem, gdyż chyba EURO-4 osiągnął stosując system EGR, a dopiero norma EURO-5 wymusiła wykorzystanie AdBlue. Scania jak na razie jest „wierna” systemowi EGR (Exhaust Gas Recirculation). Jak nazwa wskazuje system ten polega na recyrkulacji gazów wydechowych oraz ich wprowadzeniu (części) do komór spalania, aby zmniejszyć ilość szkodliwych substancji w nich zawartych. Oczywiście istnieje konieczność zastosowania specjalnych chłodnic dla obniżenia temperatury spalin... Czyli stąd zapewne większa wieża.
Taką piękną maszynę to nie dziwne że nawet pies podziwia.J-31 pisze:Autobus wzbudza ogromne zainteresowanie absolutnie wszystkich, bez wyjątku. Nawet psa
Znam to z własnego doświadczenianolem pisze:Podejrzewam, że kierowca miał problemy z Pikselem, gdyż wcześniej w Jelczach były sterowniki i tablice R&G. Jednak, jeśli chodzi o podstawową obsługę Piksela to nie jest nadto skomplikowana.
No proszę, czyli blachy na reklamy już zaczynają spełniać swoje zadanie, ale i tak one psują cały tył, no ale lepiej żeby to było klejone na blachę niż na lakierze.drentwy pisze:A535 wozi się aktualnie z dużą reklamówką na tyle - coś o nowym, komfortowym autobusie, z prawej narysowana syrenka a na dole loga ZTM, PKSu GM i Scanii.
J-31 wytłumacz mi do czego służą te przyciski przy kierownicy (bo to obok tych przycisków, to domyślam się, że jest to sterownik od wyświetlacza) i tą skrzynkę zamykaną kluczem na tym zdjęciu ?
Czy te Scanie są wyposażone w głosowy system zapowiadania przystanków ? Jeśli tak to czy w Kabinie kierowcy zamontowany jest mikrofon ?
Uff. Nareszcie udało mi się przejechać Scanią. Wspaniały autobus. Moje wrażenia są jak najbardziej pozytywne. No, ale po kolei
galeria/details.php?image_id=7440
I taką reklamę dostały już prawie wszystkie autobusy. Prawie, ponieważ....
To jest A543, czwartego dnia eksploatacji
galeria/details.php?image_id=7441
A tak wygląda z drugiej strony
A543 jest na razie jedynym zauważonym autobusem z reklamą.
I jeszcze odpowiedź na prośbę kol. M_Szymkowiaka, który na poprzedniej stronie prosił o zbliżenie na zamknięcie okna
No, a teraz trochę szczegółów od J-31
Autobus jest fantastyczny, ma bardzo miękkie zawieszenie. Nie wiem czy nie za miękkie.
Zgodnie z tym co napisał i powiedział mi kol. Nolem (miło było Cię poznać ) rzeczywiście na nierównościach plastiki lekko skrzypią. Jednakże w autobusie, którym ja jechałem skrzypienia - choć słyszalne - były jednak dosyć ciche. Na pewno nie tak głośne jak w Jelczu Vecto.. Szybko o nich zapomniałem...
Ponieważ z odgłosów jakie usłyszałem w czasie przejazdu, o ile skrzypienie mi tak nie przeszkadzało, o tyle zaniepokoiło mnie zupełnie inny chałas. Autobus najwyraźniej zawadza czymś metalowym o jezdnię Mogę się co prawda mylić, ale wg. mnie jest to zawieszenie tylnego mostu...
Tutaj mam małą prośbę do kol. Nolema. Nie wiem, czy Ty też to zauważyłeś. Czy stojąc z przodu słychać to.
Autobus zawadza - jak już napisałem, prawdopodobnie elementami zawieszenia tylnego - tylko wtedy gdy jest zatłoczony i "siada" pod obciążeniem pasażerów.
Szczególnie niebezpieczna dla tych autobusów jest dziurawa ul. Kredytowa, ale to zdarza się pod obciążenie również na zakrętach. Kiedy autobus się "kładzie".
Siedziałem na tylnym nadkolu. I odgłosy dochodzą dokładnie z tego miejsca.
A zatem - Nolem - nie wiem, czy też to Zauważyłeś. Jeśli nie, to przy okazji Zwróć uwagę. Może warto powiedzieć o tym kierowcom, aby uważali. Szkoda tych pięknych autobusów
Tego uderzenia nie ma, gdy autobus jest prawie pusty. W końcu ul. Powązkowska, też jest dziurawa i nie równa, a mimo to autobus niczym tam nie uderza
Co jeszcze ?
Każdorazowe otwarcie - zamknięcie drzwi generuje "piszczałkę". Jest ona dyskretna, ale słyszalna. Wg. mnie, choć może być denerwująca, to jednak jest potrzebna, ponieważ pracujący klimatyzator, jest stosunkowo głośny i zagłusza wszystkie inne odgłosy. Również otowarcie/zamknięcie drzwi. A przecież wiadomo, że autobusem poruszają się również osoby niewidome, zatem dla nich ta piszczałka jest bardzo ważna i lepiej aby została.
Sam mechanizm drzwiowy jest cichy i drzwi poruszają się "dyskretnie".
No i teraz zapraszam na kolejne fotki wnętrza. Trzeba przyznać, że jest ono świetnie rozplanowane. Bardzo praktyczne. To jest absolutny plus pojazdu
Na uwagę zwraca od razu sufit. Jest to pierwszy "warszawski" autobus miejski, który ma sufit obity materiałem. Wygląda to sympatycznie. Wzór jest taki sam jak na fotelach
Autobus ma duże nadkola z przodu.
I niestety małą wadę. Za I-szymi drzwiami nie ma foteli. Nie ma pierwszego rzędu. Jedynym pozytywem jest po prostu szerokie przejście i kontynuacja "rzeźni"
Drzwi od kabiny kierowcy. Wygląda to nietypowo i ładnie, ale... tutaj też nie wydaje mi się, aby to był dobry pomysł. Po pierwsze rama może zakłócać widoczność kierowcy. Po drugie niska zagroda (drzwi) i wiele przerw w drzwiach nie będzie stanowiło szczelnej osłony przed powiewem zimnego powietrza w zimie
No, ale póki co mamy termiczne lato, a zatem problemu jeszcze nie ma
Krytykowane, przez Was III-cie drzwi, z nierównymi skrzydłami, to wbrew pozorom bardzo dobry, niesamowicie praktyczny pomysł. Dzięki zastosowania małego skrzydła, można było poszerzyć podest pod fotelami. A po przeciwnej stronie jest ściana szafy. A zatem takie drzwi są niesamowicie praktyczne
Fotele na tylnym zwisie pojazdu
Mnie się to miejsce spodobało. Wg. mnie Scania o wiele lepiej wykorzystała tył pojazdu niż np. Volvo (w 7700), czy Solaris. Nie ma wielkiej szafy, która zajmuje dużo miejsca. Szafa jest niewielka. Fotele ustawiono w sposób praktyczny. Łatwo się na nich siada. Jedyną wadą tego miejsca to tzw. "piecyk". Silnik jednak grzeje. W zimę będzie fajnie, a teraz jest klima - która jednak jest wydajna, pod warunkiem, że jest włączona
A to już pas nad okienny
To wybrzuszenie - tam są elementy generujące nawiew na szyby. Normalnie siedzisz sobie przy oknie, a od góry wieje na ciebie chłodne, przyjemne powietrze. Natomiast tu się ono kończy, ponieważ w tym miejscu jest wysoki podest, i gdyby to wybrzuszenie ujednolicono na całą długość pojazdu, to pasażer mógłby sie uderzyć głową lub nawet się nie zmieścić na fotelu z tyłu.
Reasumując. Scania Omnicity to niesamowicie dobrze przemyślany, praktyczny, wygodny autobus. Nawet jeśli ma elementy, które mogą się nie podoba (blacha z tyłu, nierówne drzwi), to jest to wszystko podyktowane szeroko pojętą praktycznością.
W sumie, ja jestem pod jego ogromnym wrażeniem tego pięknego autobusu
Tak to wyglądadrentwy pisze:A535 wozi się aktualnie z dużą reklamówką na tyle - coś o nowym, komfortowym autobusie, z prawej narysowana syrenka a na dole loga ZTM, PKSu GM i Scanii. Czy reszta też dostała coś podobnego - nie mam pojęcia, mam nadzieję, że tak
galeria/details.php?image_id=7440
I taką reklamę dostały już prawie wszystkie autobusy. Prawie, ponieważ....
... niestety muszę Cię zmartwić. PKS Grodzisk Mazowiecki zaczął już obklejać autobusy - również na lakierze.MKM Shadow pisze:No proszę, czyli blachy na reklamy już zaczynają spełniać swoje zadanie, ale i tak one psują cały tył, no ale lepiej żeby to było klejone na blachę niż na lakierze.
To jest A543, czwartego dnia eksploatacji
galeria/details.php?image_id=7441
A tak wygląda z drugiej strony
A543 jest na razie jedynym zauważonym autobusem z reklamą.
I jeszcze odpowiedź na prośbę kol. M_Szymkowiaka, który na poprzedniej stronie prosił o zbliżenie na zamknięcie okna
No, a teraz trochę szczegółów od J-31
Autobus jest fantastyczny, ma bardzo miękkie zawieszenie. Nie wiem czy nie za miękkie.
Zgodnie z tym co napisał i powiedział mi kol. Nolem (miło było Cię poznać ) rzeczywiście na nierównościach plastiki lekko skrzypią. Jednakże w autobusie, którym ja jechałem skrzypienia - choć słyszalne - były jednak dosyć ciche. Na pewno nie tak głośne jak w Jelczu Vecto.. Szybko o nich zapomniałem...
Ponieważ z odgłosów jakie usłyszałem w czasie przejazdu, o ile skrzypienie mi tak nie przeszkadzało, o tyle zaniepokoiło mnie zupełnie inny chałas. Autobus najwyraźniej zawadza czymś metalowym o jezdnię Mogę się co prawda mylić, ale wg. mnie jest to zawieszenie tylnego mostu...
Tutaj mam małą prośbę do kol. Nolema. Nie wiem, czy Ty też to zauważyłeś. Czy stojąc z przodu słychać to.
Autobus zawadza - jak już napisałem, prawdopodobnie elementami zawieszenia tylnego - tylko wtedy gdy jest zatłoczony i "siada" pod obciążeniem pasażerów.
Szczególnie niebezpieczna dla tych autobusów jest dziurawa ul. Kredytowa, ale to zdarza się pod obciążenie również na zakrętach. Kiedy autobus się "kładzie".
Siedziałem na tylnym nadkolu. I odgłosy dochodzą dokładnie z tego miejsca.
A zatem - Nolem - nie wiem, czy też to Zauważyłeś. Jeśli nie, to przy okazji Zwróć uwagę. Może warto powiedzieć o tym kierowcom, aby uważali. Szkoda tych pięknych autobusów
Tego uderzenia nie ma, gdy autobus jest prawie pusty. W końcu ul. Powązkowska, też jest dziurawa i nie równa, a mimo to autobus niczym tam nie uderza
Co jeszcze ?
Każdorazowe otwarcie - zamknięcie drzwi generuje "piszczałkę". Jest ona dyskretna, ale słyszalna. Wg. mnie, choć może być denerwująca, to jednak jest potrzebna, ponieważ pracujący klimatyzator, jest stosunkowo głośny i zagłusza wszystkie inne odgłosy. Również otowarcie/zamknięcie drzwi. A przecież wiadomo, że autobusem poruszają się również osoby niewidome, zatem dla nich ta piszczałka jest bardzo ważna i lepiej aby została.
Sam mechanizm drzwiowy jest cichy i drzwi poruszają się "dyskretnie".
Przyznam szczerze, że nie zaglądałem za bardzo do kabiny kierowcy. W autobusie są rozmieszczone głośniki, a przynajmniej mam takie wrażenie. Jednakże, jeśli nawet kierowca ma możliwość zapowiadania głosowego - to z tego na pewno się nie korzysta. Jest tylko informacja wizualna.MKM Shadow pisze:Czy te Scanie są wyposażone w głosowy system zapowiadania przystanków ? Jeśli tak to czy w Kabinie kierowcy zamontowany jest mikrofon ?
No i teraz zapraszam na kolejne fotki wnętrza. Trzeba przyznać, że jest ono świetnie rozplanowane. Bardzo praktyczne. To jest absolutny plus pojazdu
Na uwagę zwraca od razu sufit. Jest to pierwszy "warszawski" autobus miejski, który ma sufit obity materiałem. Wygląda to sympatycznie. Wzór jest taki sam jak na fotelach
Autobus ma duże nadkola z przodu.
I niestety małą wadę. Za I-szymi drzwiami nie ma foteli. Nie ma pierwszego rzędu. Jedynym pozytywem jest po prostu szerokie przejście i kontynuacja "rzeźni"
Drzwi od kabiny kierowcy. Wygląda to nietypowo i ładnie, ale... tutaj też nie wydaje mi się, aby to był dobry pomysł. Po pierwsze rama może zakłócać widoczność kierowcy. Po drugie niska zagroda (drzwi) i wiele przerw w drzwiach nie będzie stanowiło szczelnej osłony przed powiewem zimnego powietrza w zimie
No, ale póki co mamy termiczne lato, a zatem problemu jeszcze nie ma
Krytykowane, przez Was III-cie drzwi, z nierównymi skrzydłami, to wbrew pozorom bardzo dobry, niesamowicie praktyczny pomysł. Dzięki zastosowania małego skrzydła, można było poszerzyć podest pod fotelami. A po przeciwnej stronie jest ściana szafy. A zatem takie drzwi są niesamowicie praktyczne
Fotele na tylnym zwisie pojazdu
Mnie się to miejsce spodobało. Wg. mnie Scania o wiele lepiej wykorzystała tył pojazdu niż np. Volvo (w 7700), czy Solaris. Nie ma wielkiej szafy, która zajmuje dużo miejsca. Szafa jest niewielka. Fotele ustawiono w sposób praktyczny. Łatwo się na nich siada. Jedyną wadą tego miejsca to tzw. "piecyk". Silnik jednak grzeje. W zimę będzie fajnie, a teraz jest klima - która jednak jest wydajna, pod warunkiem, że jest włączona
A to już pas nad okienny
To wybrzuszenie - tam są elementy generujące nawiew na szyby. Normalnie siedzisz sobie przy oknie, a od góry wieje na ciebie chłodne, przyjemne powietrze. Natomiast tu się ono kończy, ponieważ w tym miejscu jest wysoki podest, i gdyby to wybrzuszenie ujednolicono na całą długość pojazdu, to pasażer mógłby sie uderzyć głową lub nawet się nie zmieścić na fotelu z tyłu.
Reasumując. Scania Omnicity to niesamowicie dobrze przemyślany, praktyczny, wygodny autobus. Nawet jeśli ma elementy, które mogą się nie podoba (blacha z tyłu, nierówne drzwi), to jest to wszystko podyktowane szeroko pojętą praktycznością.
W sumie, ja jestem pod jego ogromnym wrażeniem tego pięknego autobusu
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
W niaszych jest tak samoJ-31 pisze:Krytykowane, przez Was III-cie drzwi, z nierównymi skrzydłami, to wbrew pozorom bardzo dobry, niesamowicie praktyczny pomysł. Dzięki zastosowania małego skrzydła, można było poszerzyć podest pod fotelami. A po przeciwnej stronie jest ściana szafy. A zatem takie drzwi są niesamowicie praktyczne
To takie butyJ-31 pisze:I jeszcze odpowiedź na prośbę kol. M_Szymkowiaka, który na poprzedniej stronie prosił o zbliżenie na zamknięcie okna
Ogólnie wnętrze jest do przyjęcia, widać że plastiki latać nie powinny tak jak w naszych CN94UB, widze że powiękrzyli szafę (my mamy 4 fotele)... Co do foteli to nie pasują mi one do Scanii, ale cóż zrobić...
Wszystko chyba już zostało powiedziane. Ja Scaniami juz się najeździłem zaczynając od soboty do wczoraj W piątek widziałem ich tylko z drugiego autobusa. Ogólnie Scanie pojawiają się na 119, 173 i 180 pojawiły się również na 505 i 154 , a podobno również 138, ale to tylko w jednym dniu i jeden wóz. Na 119 pojawiają się wozy A537, A540[w weekend na 180] i A541, na 173 A536 i A544, resztę jeździ na 180 i np na 505. Zanim wsiadłem do Scani to wiedziałem że są skrzypienia, więc na to zwróciłem uwagę. Rzeczywiście w wozach A537, A540, A541 oraz A544, bo tymi jechałem, skrzypią niektóre elementy, ale nie konstrukcja tylko okna przy skrętach oraz drzwi na nierównościach. Ogólnie oceniam Scanie pozytywnie podoba mi się ten autobus, wrecz mam manie nimi jeżdzenia, tak samo jak kiedyś su12 , w których skrzypią za to tylko okna, moje ucho to wyłapało. Mając porównanie na 119 same su12 MZA Ostrobramska i czasami gniota, oraz scanie PKS[ dodatki ikarusy], oceniam jednak lepiej su12 , za te drzwi scania ma jednego minusa . Su12 oceniam na 5 , a scanie na 5-, a gniota na 3 .
Ano - sprytnie to wykombinowali. Tak jak cały autobus - nie jest to piękne, ale praktyczne. I, co najważniejsze, nie sprawia problemów.M_Szymkowiak pisze:To takie buty
No i mam jeszcze coś. Postanowiłem lekko porównać sobie krakowską Scanie Omnicity z autobusem PKS-u.
Ogólnie rzecz biorąc producent ładnie odświerzył wnętrze, dodał wiele elementów, lub zmienił ich kolorystykę.
Dla porównania, dwa zdjęcia. Zdjęcie po lewej pokazuje wnętrze Scanii MPK Kraków (#PE150). Zdjęcie po prawej autobus PKS Grodzisk Mazowiecki
No i coś jeszcze na koniec. Firma powoli dociera problem wyświetlaczy. Zarówno kierowcy zaczynają sobie radzić (m.in. dzięki pomocy kol. Nolema). Jak również działa serwis Scanii. Musieli coś poprawić, bo podobno był błąd w oprogramowaniu.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Jak sie wam Scanie nie podobaja to je przyślijcie je do nas do Bydgoszczy . Tylko je przemalujcie w nasze barwy . Wyświetlaczy nie zmieniajacie bo takie u nas używają .
A co do tematu : to mi sie podobają warszawskie Scanie (bez reklam) .
A co do tematu : to mi sie podobają warszawskie Scanie (bez reklam) .
Ostatnio zmieniony 2007-06-05, 19:50 przez Marcin_558, łącznie zmieniany 1 raz.
MKM Shadow pisze:No to pięknie! U nas to autobus nowy przynajmniej tydzień pojeździ bez reklamy. Widać PKSowi jedna blacha z tyłu pojazdu to za mało.J-31 pisze:... niestety muszę Cię zmartwić. PKS Grodzisk Mazowiecki zaczął już obklejać autobusy - również na lakierze.
To jest A543, czwartego dnia eksploatacji
U nas nowych wozów w ogóle się nie okleja Wyjątkiem jest Su12 #239 który obecnie służy jako bajkobus i jest obklejony w motylki i inne badziewia
Ale czego się spodziewaliście jeśli autobus ma nawet specjalne na reklamy. Tylko głupio zrobili, że są te wycinki w miejscach gdzie można szybę odsunąć
I tu można wytknąć Scani minus, że nadwozie nie jest praktyczne i trzeba takie "prowizorki" robić
No, a w Warszawie zniesiono już zakaz reklam na pojazdach. I PKS Grodzisk - jak widać - z tego korzysta w pełni. O ile nie mam nic przeciwko by zaklejono reklamą tą blachę z tyłu (w końcu po to ona jest), o tyle szkoda, że naklejono już folię "one vision"
Nie Zgodzę się z Tobą. Nic nie stało na przeszkodzie by reklama, którą naklejono była "cała", a nie "pocięta" na wysokości odsuwanych okien. Okna odsuwane mają być i nie jest to wina, czy wada Scanii. Po prostu ten autobus musi odpowiadać warunkom stawianym przez ZTMAmalio pisze:I tu można wytknąć Scani minus, że nadwozie nie jest praktyczne i trzeba takie "prowizorki" robić