CN2x0UB
To pierwsza możliwość. Poza tym jak już wspominałem to nie jest problem... W kabinie kierowcy znajdują się przyciski, którymi może odłączyć fotokomórkę i po problemie...J-31 pisze:To trzeba by się od nich dalej odsunąćsm48 pisze:Nie lubię Scanii, kierowca chciał zamknąć drzwi a ja stałem metr od nich i cały czas się otwierały to jes w nich najgorsze
Prawie...PE 099 pisze:Objaśniamy:
CN- umiejscowienie i zabubowa silnika.
270- następca 94.
UB- Miejski solowy.
CN jest oznaczeniem podwozia. Owszem warunkuje to umiejscowienie i sposób montażu silnika, ale jest to oznaczenia typu podwozia.
270 jest oznaczeniem mocy silnika. Istnieją jeszcze dwie możliwości 230 lub 310 (KM).
UB tu się zgadza.
EDIT:
Wczoraj przybyły pierwsze wozy z drugiej partii 53 wozów dla PKS-u.
Więcej szczegółów podałem pod zdjęciem:
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-225417.html
Reszta zdjęć pod adresem:
http://komunikacjawbarcelonie.fotopic.net/c1465754.html
Za jakość przepraszam robione na szybko i bez statywu. Jutro postaram się wykonać następne, a te podmienię.
Ogólnie całkiem przyzwoicie, chociaż nadal mam parę zastrzeżeń, które się powtarzają... Trzeszczy jak trzeszczało jak nie gorzej... To chyba najpoważniejsze. Zapewne większość elementów wadliwych ujawni się wraz z początkiem eksploatacji, czyli 1. marca.
Na trasy wyjedzie 10 wozów. Co miesiąc PKS ma przejmować 10 brygad. Nowe wozy na pewno pojawią się na linii 120 i 160. Przegubowiec wspomina o 176 i 199.
Na trasy wyjedzie 10 wozów. Co miesiąc PKS ma przejmować 10 brygad. Nowe wozy na pewno pojawią się na linii 120 i 160. Przegubowiec wspomina o 176 i 199.
Jutro odwiedzę jeszcze raz bazę przy Klementowickiej to postaram się dowiedzieć więcej.Przegubowiec dnia 25-02-2008 pisze: Dzisiaj do zajezdni PKS Grodzisk Maz. przy ul. Klementowickiej dotarły pierwsze Scanie OmniCity z najnowszego opiewającego na 53 sztuki zamówienia. W sumie w tym tygodniu ma dotrzeć 11 pojazdów o numerach od A555 do A565.
Nowe autobusy w stosunku do poprzednich mają zmodyfikowaną kabinę kierowcy z pneumatycznie zasuwaną szybą w drzwiach. Poza tym różnią się detalami takimi jak przesuwne szyby w ostatnim okienku po lewej stronie, inny typ zamknięcia tylnej klapy, czy inna czcionka napisu firmowego nad oknami.
Autobusy z najnowszej dostawy będą od 1.03 obsługiwały linie 120 160 176 i 199.
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Dzięki Nolem za fotki i info
Ufff. No to mamy coraz więcej Scanii w Warszawie - super ...
Patrząc na te drzwi do kabiny kierowcy, wpadła mi do głowy taka myśl, że kierowcy PKS-u na pewno się z tego ucieszą. Nieźle się biedaki męczą z tymi szklanymi drzwiami w ostatniej wersji. Czasami je zaklejają, zastawiają. A teraz... mają juz ładnie zamknięte drzwi i jednocześnie zasłonięte nogi.
Dziwni mnie tylko jedno - patrząc na miejsce pracy kierowcy mam wrażenie, że kierowca siedzi jakiś taki strasznie wciśnięty - nie ma w tych Scaniach takiej przestronności kabiny jak np. w SU
Ufff. No to mamy coraz więcej Scanii w Warszawie - super ...
Patrząc na te drzwi do kabiny kierowcy, wpadła mi do głowy taka myśl, że kierowcy PKS-u na pewno się z tego ucieszą. Nieźle się biedaki męczą z tymi szklanymi drzwiami w ostatniej wersji. Czasami je zaklejają, zastawiają. A teraz... mają juz ładnie zamknięte drzwi i jednocześnie zasłonięte nogi.
Dziwni mnie tylko jedno - patrząc na miejsce pracy kierowcy mam wrażenie, że kierowca siedzi jakiś taki strasznie wciśnięty - nie ma w tych Scaniach takiej przestronności kabiny jak np. w SU
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Panowie - to skrzypienie to naprawdę mało istotny szczegół. Póki na głowę nic nie odpada, a autobusy są jeszcze fabrycznie nowe, to jeszcze nie jest źle.
Tak naprawdę Scania ma o wiele więcej pozytywnych cech - są pojemne (co w naszych warunkach się liczy), są ciche (skrzypienie jest dyskretne) i wygodne.
Niestety zaczynają się dewastacje - znikają poręcze z kabiny pasażerskiej i uchwyty ze skrzydeł drzwi
Tak naprawdę Scania ma o wiele więcej pozytywnych cech - są pojemne (co w naszych warunkach się liczy), są ciche (skrzypienie jest dyskretne) i wygodne.
Niestety zaczynają się dewastacje - znikają poręcze z kabiny pasażerskiej i uchwyty ze skrzydeł drzwi
Tutaj bym polemizował. Ocena jest oczywiście zawsze subiektywna, ale ja np. zawsze czuję w scanii ciasnotę.J-31 pisze:są pojemne
To oznacza niską notę w kategorii: wandaloodporność. Tego rodzaju uszkodzenia projektanci powinni byli przewidzieć i z góry im zapobiegać.J-31 pisze:Niestety zaczynają się dewastacje - znikają poręcze z kabiny pasażerskiej i uchwyty ze skrzydeł drzwi
Usiłuje sobie przypomnieć krakowskie OmniCity. I z tego co pamiętam rzeźnia w warszawskich Scaniach jest ciut większa od krakowskich. I pod tym względem napisałem powyżej, że Scanie są pojemne.Lopez pisze:Tutaj bym polemizował. Ocena jest oczywiście zawsze subiektywna, ale ja np. zawsze czuję w scanii ciasnotę.
Natomiast, jeśli usiądziemy gdzieś w rzędzie, to rzeczywiście jest ciasno (szczególnie w tylnej części pojazdu). No i dodatkowo ciasna kabina kierowcy - co zresztą pisałem
Przynajmniej te poręcze, które są na skrzydłach drzwi są przykręcane do ramy skrzydeł drzwi. Zauważyłem, że najpierw się ruszają, a potem znikają.Lopez pisze:To oznacza niską notę w kategorii: wandaloodporność. Tego rodzaju uszkodzenia projektanci powinni byli przewidzieć i z góry im zapobiegać.
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt: