Scania Citywide

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Scania...

Awatar użytkownika
Szymon
Posty: 356
Rejestracja: 2007-10-24, 13:20
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Szymon »

Super :) Szkoda tylko, że nie zrobili nic z wnętrzem, w sensie, dalej zbiorniki nad przednimi kołami.
Ostatnio zmieniony 2011-10-22, 13:45 przez Szymon, łącznie zmieniany 1 raz.

Mrozard
Moderator
Moderator
Posty: 1563
Rejestracja: 2009-06-18, 10:17
Lokalizacja: co

Post autor: Mrozard »

Tył nie współgra z przodem, a we wnętrzu zasadniczo nic się nie zmieniło. Szkoda.

Awatar użytkownika
Szymon
Posty: 356
Rejestracja: 2007-10-24, 13:20
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Szymon »

To fakt, z tyłu też coś mogliby "dłubnąć". Bardzo podoba mi się pas nadokienny ;)

Paweł

Post autor: Paweł »

Dla mnie to jedynie lifting Omni, niemniej całkiem udany. Ze względów marketingowych mogli coś z tyłem podziałać, ale z drugiej strony po co? Ten jest bardzo estetyczny.

Gadzie
Posty: 1046
Rejestracja: 2007-04-16, 20:48
Lokalizacja: Dobroszyce
Kontakt:

Post autor: Gadzie »

Zwykła Omni tyle, że przód od Touringa. Nic innego się nie zmieniło Dość przyzwoite, ale to tylko zabieg stylistyczny, a nie nowy model - nie przesadzajmy :mruga:

Solcity

Post autor: Solcity »

Nowy design bardzo ciekawy, ale wnętrze szczególnie tył bardzo ciasne...

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Solcity pisze:Nowy design bardzo ciekawy, ale wnętrze szczególnie tył bardzo ciasne...
Tzn. przednia część tego egzemplarza jest faktycznie ciasna - dużo foteli mała rzeźnia - ale warto pamiętać, że ten pojazd jest jedynie autobusem demonstracyjnym. Scanie dla PKS-u Grodzisk Mazowiecki mają inaczej rozwiązaną rzeźnię. Dzięki czemu autobus jest naprawdę pojemny ;)

Wszystko zależy od zamawiającego :mruga:

No, a tył - cóż. Tu za bardzo nie ma co zmienić, bo jest szafa (trzeba by było jakoś przebudować ten tył od podstaw, porzucając obecny układ). Jest lekko ciasno, ale jakoś daje radę, nawet w naszych warunkach ;)

No, ale z tego co widzę plastiki w środku wciąż te same. Czyli autobus nadal będzie skrzypieć :retard:

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Post autor: Jack the Ripper »

Nowa Scania ? :nuts: Liczyłem na coś więcej, niż tylko sam facelift.

Awatar użytkownika
Coffee
Posty: 1499
Rejestracja: 2006-05-19, 16:21
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Post autor: Coffee »

Nowa Scania ? Liczyłem na coś więcej, niż tylko sam facelift.
I tak uważam, że w porównaniu do nowego Citara czy 7900 wygląda to naprawdę dobrze...

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Post autor: Jack the Ripper »

Czy ja wiem, czy to Volvo aż takie złe ? Nowościami nie powala, ale i tak nie jest źle. Natomiast Scania i MB dalej stoją w miejscu jednak.

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

Wiele - poza dziobem - się nie zmieniła.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Bo tu cały pic polega na tym, by - ciąć koszty, czyli - zmienić jakiś jeden, najlepiej widoczny, element. A potem pochwalić się na cały świat, że oto "stworzyliśmy zupełnie nowy produkt". Business is business :cool:

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Post autor: Jack the Ripper »

Zdaję sobie z tego sprawę :-P No ale żeby powielać wcześniejsze błędy... :nuts:

Ziarek

Post autor: Ziarek »

Zaczynając od przodu zaczęło się bardzo fajnie, ale dochodząc do zdjęć tyłu i wnętrza szybko zszedłem na ziemię, bardzo się rozczarowałem tym, że tył i wnętrze jest nie tknięte - bardzo szkoda. Do plusów mogę jeszcze zaliczyć to, że ten czarny lakier na boku nad linią okien nadaje mu fajnego charakteru i powinien być standardem.

Butelka

Post autor: Butelka »

J-31 pisze:trzeba by było jakoś przebudować ten tył od podstaw, porzucając obecny układ
Akurat układ z szafą z prawej strony jest jak najbardziej w porządku. Dzięki temu zyskuje się na przestronności wnętrza poprzez wygodniejsze dla pasażerów umieszczenie ostatniego rzędu siedzeń. U nas w Volvach najczęściej w ostatnim rzędzie (po prawej stronie, za drzwiami i najczęściej zasyfionym plexi) siadają menele i inni ludzie z którymi niekoniecznie chciałbym siedzieć. Natomiast jak ten ostatni rząd jest na swój sposób nieco "wyeksponowany" to od razu odczuwa się to inaczej, tak jak parę siedzeń na wieży w Volvach, gdzie zazwyczaj siedzą nic nie mówiący i kulturalni pasażerowie (nie licząc nocek, nie wiem co się tam w nocy dzieje :retard: ).

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Post autor: Jack the Ripper »

No i mamy pierwszego Citywide'a z układem drzwi 2-2-2-2.
Obrazek

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Nawet niebrzydki.

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Post autor: Jack the Ripper »

Nadwozie da się zdzierżyć. Ale wnętrza już nie za bardzo. Mam tylko cichą nadzieję, że wraz z ceną poprawili też jakość. No i ciekawe co wyjdzie z tych szumnych zapowiedzi większego uaktywnienia się w Polsce.

Mrozard
Moderator
Moderator
Posty: 1563
Rejestracja: 2009-06-18, 10:17
Lokalizacja: co

Post autor: Mrozard »

Jak już napisałem pod zdjęciem - Scanii będzie ciężko z cenami. Trochę podrożeli, jeżeli w naszym przetargu nawet przegrali z MANem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Scania”