Prototypy które nigdy nie wyjechały na ulicę. . . .
Prototypy które nigdy nie wyjechały na ulicę. . . .
Czy macie zdjecia autobusów prototypowych ktore nigdy nie wyjechaly na ulice.? Ja zaraz poszukam jakieś zdjecia.
Naucz sie poprawnie budować zdania ,mac
Naucz sie poprawnie budować zdania ,mac
Uwaga : http://www.przegubowiec.com/s-f/psiukacz.htm a Jelcza jeszcze poszukam .. . ..
Były także te zdjecia na forum
http://www.km-forum.pnth.net/viewtopic.php?t=71&start=0
http://www.km-forum.pnth.net/viewtopic.php?t=71&start=0
Hola, hola. Tramwaj zlituj się. To co pokazałeś to był żart prim-aprilisowy A nie żaden prototyp...
[ Dodano: 2005-01-04, 16:26 ]
[ Dodano: 2005-01-04, 16:26 ]
No tak, ale zajmijmy sie prototypami innych producentówmac pisze:Były także te zdjecia na forum
http://www.km-forum.pnth.net/viewtopic.php?t=71&start=0
Oj sie nie zgodze. Na pewno byłby o wiele tańszy od Solarisa, Mana i Volva (tak samo jest z M125M). M185M schodził by pewnei jak ciepąe bułeczki (przez naiwnosc przewoźników, ze to jaki super strong bus )J-31 pisze:Albo koszt takiego pojazdu nie byłby konkurencyjny z innymi bardziej nowoczesnymi pojazdami ...
Postaram się dzisiaj wieczorem poszperać w moich zasobach literaturowych i znaleźć coś nt. M185M...
Pamiętam, że coś mam. Problemem będą tylko zdjęcia. Jeśli gdzieś udałoby by mi się zeskanować. Pomyślę o tym...
Tak więc ten temat zostawmy do jutra...
[ Dodano: 2005-01-06, 12:16 ]
No dobrze. Mam przed sobą ten artykuł. Miesięcznik "Autobusy", nr. 7-8/2003. Artyukuł Zbigniewa Rusaka, pt. "Nowe konstrukcje Zakładów Samochodowych Jelcz S.A. Wyjść naprzeciw potrzebom klienta". Na str. 28 dwa zdjęcia na górze. Na jednym zdjęcie nowego Jelcza M120 I, ale zupełnie innego niż znamy. Jest to fotomontaż - przerobiony, przedłużony "Salus". Autobus jest w barwach MPK Wrocław i ma numer tab. 4001, nawet tablicę rejestracyjną DW-78556.
Drugie zdjęcie przedstawia przegubowe Vecto - M185M. Jak się na to zdjęcie popatrzy po raz pierwszy to na prawdę można uwierzyć, że to prawdziwy prototyp. Ale jak się przypatrzymy dogłębnie, to widać, że to zdjęcie to niestety też fotomontaż.
Natomiast w artykule, w dziale "Kierunki rozwoju", można odnaleźć m.in. taki tekst:
"(...) Z kolei największy z produkowanych autobusów Jelcz M181 M/MB, zostanie zastąpiony przez niskopodłogowy autobus M185M, bazujący na konstrukcji Vecto. W odróżnieniu od poprzednika autobus odznacza się wszystkimi bezstopniowymi drzwiami. Autobus może przewieźć jednorazowo 176, w tym 37 na miejscach siedzących. Autobus napędzany będzie leżącym silnikiem MAN D0836 LUH01 o pojemności 6,9 dm3 i mocy 206 kW (280 KM)."
Tak więc Jelcza M185M, faktycznie nie ma...
Niestety chwilowo nie mogę tych zdjęć zeskanować, ale postaram się w najbliżej przyszłości to zrobić...
Pamiętam, że coś mam. Problemem będą tylko zdjęcia. Jeśli gdzieś udałoby by mi się zeskanować. Pomyślę o tym...
Tak więc ten temat zostawmy do jutra...
[ Dodano: 2005-01-06, 12:16 ]
No dobrze. Mam przed sobą ten artykuł. Miesięcznik "Autobusy", nr. 7-8/2003. Artyukuł Zbigniewa Rusaka, pt. "Nowe konstrukcje Zakładów Samochodowych Jelcz S.A. Wyjść naprzeciw potrzebom klienta". Na str. 28 dwa zdjęcia na górze. Na jednym zdjęcie nowego Jelcza M120 I, ale zupełnie innego niż znamy. Jest to fotomontaż - przerobiony, przedłużony "Salus". Autobus jest w barwach MPK Wrocław i ma numer tab. 4001, nawet tablicę rejestracyjną DW-78556.
Drugie zdjęcie przedstawia przegubowe Vecto - M185M. Jak się na to zdjęcie popatrzy po raz pierwszy to na prawdę można uwierzyć, że to prawdziwy prototyp. Ale jak się przypatrzymy dogłębnie, to widać, że to zdjęcie to niestety też fotomontaż.
Natomiast w artykule, w dziale "Kierunki rozwoju", można odnaleźć m.in. taki tekst:
"(...) Z kolei największy z produkowanych autobusów Jelcz M181 M/MB, zostanie zastąpiony przez niskopodłogowy autobus M185M, bazujący na konstrukcji Vecto. W odróżnieniu od poprzednika autobus odznacza się wszystkimi bezstopniowymi drzwiami. Autobus może przewieźć jednorazowo 176, w tym 37 na miejscach siedzących. Autobus napędzany będzie leżącym silnikiem MAN D0836 LUH01 o pojemności 6,9 dm3 i mocy 206 kW (280 KM)."
Tak więc Jelcza M185M, faktycznie nie ma...
Niestety chwilowo nie mogę tych zdjęć zeskanować, ale postaram się w najbliżej przyszłości to zrobić...
http://pu.i.wp.pl/?k=NDY4NjE2MjgsNzM5Mz ... 110M4d.jpg
Jelcz PR110M4D
http://pu.i.wp.pl/?k=NDY4NjE2MjgsNzM5Mz ... 138-02.jpg
Autobus to nie jest, ale coś z niego ma Jelcz C620
http://pu.i.wp.pl/?k=NDY4NjE2MjgsNzM5Mz ... -039-b.JPG
Jelcz 039
http://pu.i.wp.pl/?k=NDY4NjE2MjgsNzM5Mz ... to_1._.jpg
Berliet PR100
¬ródło:
http://historiajzs.bloog.pl/
P.S. Dobry temat?
Jelcz PR110M4D
http://pu.i.wp.pl/?k=NDY4NjE2MjgsNzM5Mz ... 138-02.jpg
Autobus to nie jest, ale coś z niego ma Jelcz C620
http://pu.i.wp.pl/?k=NDY4NjE2MjgsNzM5Mz ... -039-b.JPG
Jelcz 039
http://pu.i.wp.pl/?k=NDY4NjE2MjgsNzM5Mz ... to_1._.jpg
Berliet PR100
¬ródło:
http://historiajzs.bloog.pl/
P.S. Dobry temat?