Konstal 102N/102Na/803N i in

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o polskch konstrukcjach tramwajów...
Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

TLG pisze:Ja nie jestem w KMKM ;)
Ooops. Jakże to ? A to mnie Zaskoczyłeś. No cóż witam w "klubie" :lol:
KKS pisze:Jeżeli nikt z KMKM nie pojechał do FPS, by nadzorować te prace, to możecie się spodziewać niespodzianki :retard:
Co konkretnie Masz na myśli ? :mruga:

Jeśli zrobią go tak, jak poznańską "jedynkę", to ja już mogę zacierać ręcę i czekać z niecierpliwością na powrót #5 do Warszawy ;)

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

J-31 pisze:Co konkretnie Masz na myśli ?
FPS lubi robić po swojemu, jak nikt nad nimi by nie stał, to moglibyście w kanciaku dostać nawet głosowe zapowiadanie przystanków :mruga:

Podi

Post autor: Podi »

TLG pisze:Poznański KMPS również uczestniczy w pracach nad "kanciakiem", więc jesteśmy spokojni
Jako wzór będzie służył nasz #1. Przy okazji jego też trochę sie dopieści :mruga:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

KKS pisze:FPS lubi robić po swojemu, jak nikt nad nimi by nie stał, to moglibyście w kanciaku dostać nawet głosowe zapowiadanie przystanków :mruga:
Przesadzasz. Cokolwiek dodatkowego można by - w trakcie takiego remontu - zamontować. To każda dodatkowa opcja pociąga za sobą dodatkowe koszty remotnu. A FCP - mimo, że sponsoruje - nie jest "świętym Mikołajem" i nie będzie w ten wagon pchał swojej kasy w ciemno. Nie wspominając już o tym, że na pewno pomiędzy KMKM a FCP jest spisana jakaś umowa i tam jest na pewno okreśłony zakres prac ;)

Podi

Post autor: Podi »

FPS lubi robić po swojemu, jak nikt nad nimi by nie stał, to moglibyście w kanciaku dostać nawet głosowe zapowiadanie przystanków
Myli ci się FPS z Modetransem.

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

A że Modertrans też tak robi, to swoją drogą, ale słyszałem o przypadkach, gdy FPS nie słuchał zamawiającego.

Podi

Post autor: Podi »

I tak FPS jest porządniejszy. Myślę, że dla Warszawy się postarają.

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

Może im wtedy łaskawie wezmą na testy Pumę :rotfl:

Ryszard49

Post autor: Ryszard49 »

Jeżreli jest to temat o tramwaju 803 N czyli o ttramwaju przegugowym na tor 1000 mmm to mogę tylko tyle powiedzieść że ten typ taboru w Bydgoszczy został człkowicie skssowany miedzy innymi ze wzgledu na to ze nie sprawdzał się na naszych wzniesieniach. Ale muszszę tutaj dodać że były to zupełnie inne czasy.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Jeżreli jest to temat o tramwaju 803 N czyli o ttramwaju przegugowym na tor 1000 mmm to mogę tylko tyle powiedzieść że ten typ taboru w Bydgoszczy został człkowicie skssowany miedzy innymi ze wzgledu na to ze nie sprawdzał się na naszych wzniesieniach. Ale muszszę tutaj dodać że były to zupełnie inne czasy.
A dzięki Ryszardzie, że o tym Wspomniałeś. Swego czasu przekopywałem gdzieś w literaturze zdjęcia bydgoskich wagonów tramwajowych z czasów PRL (poszukiwałem zdjęć pod kątem rysunków). I zastanowiło mnie wtedy czemu bydgoskie MZK tak szybko zrezygnowały z wagonów 803N na rzecz 805N. No i teraz rozumiem.... :)

Chociaż wiem, że moje stwierdzenie "tak szybko" jest jednak nie do końca prawdziwe, bowiem 803N jednak przez wiele lat były eksploatowane w Bydgoszczy ;)

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

J-31 pisze:A dzięki Ryszardzie, że o tym Wspomniałeś. Swego czasu przekopywałem gdzieś w literaturze zdjęcia bydgoskich wagonów tramwajowych z czasów PRL (poszukiwałem zdjęć pod kątem rysunków)
Szkoda, że się do mnie nie zgłosiłeś. Dysponuję odpowiednią ikonografią.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

TLG pisze:Szkoda, że się do mnie nie zgłosiłeś. Dysponuję odpowiednią ikonografią.
Ooops. Nie pomyślałem o Tobie, ale to było trochę czasu temu, a i tak udało mi się sporo znaleźć. Niemniej jednak wielkie dzięki, możliwe, że w przyszłości będę potrzebował pomocy :)

PAFAWAG

Post autor: PAFAWAG »

Ryszard49 pisze:Jeżreli jest to temat o tramwaju 803 N czyli o ttramwaju przegugowym na tor 1000 mmm to mogę tylko tyle powiedzieść że ten typ taboru w Bydgoszczy został człkowicie skssowany
Nie całkiem - został przynajmniej jeden egzemplarz: 803N 222, obecnie muzealny :)

Ryszard49

Post autor: Ryszard49 »

Kolega PAFAWAG napisał:
Nie całkiem - został przynajmniej jeden egzemplarz: 803N 222, obecnie muzealny
I Masz rację ale ten wagon nie figuruje w inwentarzu dlatego go nie uwzględniłem.

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

Ale jest na stanie MZK, bo z tego, co wiem, Bydgoszcz nie ma jeszcze żadnego zarejestrowanego stowarzyszenia miłośników. Tyle, że nie jest już wagonem liniowym ;)

Krzyś 5577

Post autor: Krzyś 5577 »

Zaczął się rok to może napisze co nieco o łódzkich 803N i 102Na/W .

M.K.T. Łódź

803N zmodernizowane

4,5,6,8,11,13,14,15,16,22,29,37

803N

18,21,23

Odstawione (już nie pojadą) -
Kanciaki - 7 , 17 , 33
803N - 30
102Na/w - 28

Reszta wagonów serii 102Na/W i 803N pocięta na złom.

-----------------------------------------------------------------------------------
T.P.

803N

2,3,4,5,6,7,8,9,10,12

Wagon 1 odstawiony po wypadku a 11 pocięta.

Pozdrawiam.

PAFAWAG

Post autor: PAFAWAG »

Krzyś 5577 pisze:Odstawione (już nie pojadą) -
Kanciaki - 7 , 17 , 33
O ile wiem, to dzięki temu, że są odstawione, zwiększyła się rezerwa wozów. Dlaczego więc mają nie pojechać :?:
Krzyś 5577 pisze:102Na/w - 28
Ten tym bardziej - ponoć jest to wagon muzealny, z historycznymi barwami...
Krzyś 5577 pisze:Wagon 1 odstawiony po wypadku
Czy TP zamierza go naprawić, tak, jak GT6 :?:

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 »

Krzyś 5577 pisze:Kanciaki - 7 , 17 , 33
A można prosić o jakieś fotki, gdyż oprócz nieistniejących od dawna 802N (dosyć charakterystycznych), nie kojarzę sobie innych kanciaków wąskotorowych.

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

ep40 pisze:nie kojarzę sobie innych kanciaków wąskotorowych.
Krzysiowi zapewne chodziło o przebudowane osiemsettrójki.

PAFAWAG

Post autor: PAFAWAG »

TLG pisze:
ep40 pisze:nie kojarzę sobie innych kanciaków wąskotorowych.
Krzysiowi zapewne chodziło o przebudowane osiemsettrójki.
Dokładnie - takie same, jak te:
http://i155.photobucket.com/albums/s292 ... /803N1.jpg
http://i155.photobucket.com/albums/s292 ... lpop23.jpg
;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor produkcji krajowej”