Konstal 102N/102Na/803N i in
Ooops. Jakże to ? A to mnie Zaskoczyłeś. No cóż witam w "klubie"TLG pisze:Ja nie jestem w KMKM
Co konkretnie Masz na myśli ?KKS pisze:Jeżeli nikt z KMKM nie pojechał do FPS, by nadzorować te prace, to możecie się spodziewać niespodzianki
Jeśli zrobią go tak, jak poznańską "jedynkę", to ja już mogę zacierać ręcę i czekać z niecierpliwością na powrót #5 do Warszawy
Przesadzasz. Cokolwiek dodatkowego można by - w trakcie takiego remontu - zamontować. To każda dodatkowa opcja pociąga za sobą dodatkowe koszty remotnu. A FCP - mimo, że sponsoruje - nie jest "świętym Mikołajem" i nie będzie w ten wagon pchał swojej kasy w ciemno. Nie wspominając już o tym, że na pewno pomiędzy KMKM a FCP jest spisana jakaś umowa i tam jest na pewno okreśłony zakres pracKKS pisze:FPS lubi robić po swojemu, jak nikt nad nimi by nie stał, to moglibyście w kanciaku dostać nawet głosowe zapowiadanie przystanków
Jeżreli jest to temat o tramwaju 803 N czyli o ttramwaju przegugowym na tor 1000 mmm to mogę tylko tyle powiedzieść że ten typ taboru w Bydgoszczy został człkowicie skssowany miedzy innymi ze wzgledu na to ze nie sprawdzał się na naszych wzniesieniach. Ale muszszę tutaj dodać że były to zupełnie inne czasy.
A dzięki Ryszardzie, że o tym Wspomniałeś. Swego czasu przekopywałem gdzieś w literaturze zdjęcia bydgoskich wagonów tramwajowych z czasów PRL (poszukiwałem zdjęć pod kątem rysunków). I zastanowiło mnie wtedy czemu bydgoskie MZK tak szybko zrezygnowały z wagonów 803N na rzecz 805N. No i teraz rozumiem....Jeżreli jest to temat o tramwaju 803 N czyli o ttramwaju przegugowym na tor 1000 mmm to mogę tylko tyle powiedzieść że ten typ taboru w Bydgoszczy został człkowicie skssowany miedzy innymi ze wzgledu na to ze nie sprawdzał się na naszych wzniesieniach. Ale muszszę tutaj dodać że były to zupełnie inne czasy.
Chociaż wiem, że moje stwierdzenie "tak szybko" jest jednak nie do końca prawdziwe, bowiem 803N jednak przez wiele lat były eksploatowane w Bydgoszczy
Zaczął się rok to może napisze co nieco o łódzkich 803N i 102Na/W .
M.K.T. Łódź
803N zmodernizowane
4,5,6,8,11,13,14,15,16,22,29,37
803N
18,21,23
Odstawione (już nie pojadą) -
Kanciaki - 7 , 17 , 33
803N - 30
102Na/w - 28
Reszta wagonów serii 102Na/W i 803N pocięta na złom.
-----------------------------------------------------------------------------------
T.P.
803N
2,3,4,5,6,7,8,9,10,12
Wagon 1 odstawiony po wypadku a 11 pocięta.
Pozdrawiam.
M.K.T. Łódź
803N zmodernizowane
4,5,6,8,11,13,14,15,16,22,29,37
803N
18,21,23
Odstawione (już nie pojadą) -
Kanciaki - 7 , 17 , 33
803N - 30
102Na/w - 28
Reszta wagonów serii 102Na/W i 803N pocięta na złom.
-----------------------------------------------------------------------------------
T.P.
803N
2,3,4,5,6,7,8,9,10,12
Wagon 1 odstawiony po wypadku a 11 pocięta.
Pozdrawiam.
O ile wiem, to dzięki temu, że są odstawione, zwiększyła się rezerwa wozów. Dlaczego więc mają nie pojechaćKrzyś 5577 pisze:Odstawione (już nie pojadą) -
Kanciaki - 7 , 17 , 33
Ten tym bardziej - ponoć jest to wagon muzealny, z historycznymi barwami...Krzyś 5577 pisze:102Na/w - 28
Czy TP zamierza go naprawić, tak, jak GT6Krzyś 5577 pisze:Wagon 1 odstawiony po wypadku
Dokładnie - takie same, jak te:TLG pisze:Krzysiowi zapewne chodziło o przebudowane osiemsettrójki.ep40 pisze:nie kojarzę sobie innych kanciaków wąskotorowych.
http://i155.photobucket.com/albums/s292 ... /803N1.jpg
http://i155.photobucket.com/albums/s292 ... lpop23.jpg