Protram 405N-Kr
Protram 405N-Kr
405N Kr wyjechał na jazdę próbną. Sa i jego pierwsze zdjęcia:
http://www.rynek-kolejowy.pl/30261/Najd ... licach.htm
http://www.rynek-kolejowy.pl/30261/Najd ... licach.htm
Ostatnio zmieniony 2012-01-19, 17:22 przez OPi, łącznie zmieniany 2 razy.
Jakby nie było tego białego pasa, to te skosy w niczym by nie przeszkadzały. Ale skosy + biały pas wyglądają masakrycznie brzydko.Marcin_FTŚ pisze:Niezły, szkoda jednak że zostawili mu skosy.
A i tak się przyglądałem lewej stronie wozu: Motorniczy będzie miał cholernie ograniczoną widoczność.
BTW: Temat powinien się nazywać Protram 405N-Kr
Ten tramwaj ma obsługiwać dosyć obciążone krakowskie linie. Toteż ja bym się nie zdziwił gdyby jednak miał mało miejsc siedzących, aczkolwiek domyślam się, że w członach wysokich pozostawiono mu podwójny rząd foteli - podobnie jak w krakowskich 105-tkach
Co by nie gadać wagon aż tak źle nie wygląda i ja trzymam kciuki za niego - że ta idea i ta stylistyka się obroni
No i mam nadzieję, że wagon nie będzie sprawiał większych problemów technicznych
Co by nie gadać wagon aż tak źle nie wygląda i ja trzymam kciuki za niego - że ta idea i ta stylistyka się obroni
No i mam nadzieję, że wagon nie będzie sprawiał większych problemów technicznych
Ale marudzicie. Mnie się może nie podoba jakoś szczególnie, ale zarzucić mu brzydoty też nie mogę. Jest ani brzydki, ani ładny. Przypomina niedoszłą wysokopodłogową PESę, którą oferowano Warszawie. Po prostu nie ma w nim nic odkrywczego tak, jak całą ta koncepcja nie jest niczym odkrywczym (z wyjątkiem powiększenia kabiny).
5 członowa 105-ka? Nawet ciekawie tylko zastanawia mnie jak długo będą jeszcze modernizować i przerabiać wszelakiego rodzaju stopiątki. Powinniśmy raczej iść w nowocześniejsze pojazdy, w pełni niskopodłogowe nie oparte na tych tramwajach.
Ale znając polskie przedsiębiorstwa będą je klepać do końca świata.
Ale znając polskie przedsiębiorstwa będą je klepać do końca świata.