Najdziwniejsza konstrukcja
Akurat jak powstawały 111N to jeszcze nikt wtedy nie myślał na poważnie o sprowadzaniu taboru dwukierunkowego z zagranicy. Poza tym zdecydowana większość polskich sieci tramwajowych jest dwutorowa. Największy odsetek jednotorów jest w GOP-ie i dlatego tutaj jest zapotrzebowanie na taki tabor niekoniecznie tylko przy remontach.
Fajnie tylko ze mi chodziło o poznańskie 105NaDKPeter pisze:Akurat jak powstawały 111N to jeszcze nikt wtedy nie myślał na poważnie o sprowadzaniu taboru dwukierunkowego z zagranicy. Poza tym zdecydowana większość polskich sieci tramwajowych jest dwutorowa. Największy odsetek jednotorów jest w GOP-ie i dlatego tutaj jest zapotrzebowanie na taki tabor niekoniecznie tylko przy remontach.
Ja bym proponował dodać do tej kategorii N8S #3306 z MPK Kraków
http://galeria.funthomas.info/details.p ... ode=search
A z polskich konstrukcji to najdziwniejsza nadal jest dla mnie śląska wersja Moderusa Alfa
http://galeria.funthomas.info/details.p ... ode=search
A z polskich konstrukcji to najdziwniejsza nadal jest dla mnie śląska wersja Moderusa Alfa
Coffee pisze:Tez tak uważam, ale zauważyłem, że Kraków był jednym z miast, które było przeciwne zbulwianiu... I szlag trafił cały opór.
jakiemu zbulwianiu? póki co ma zamontowane 3 plastikowe dekle, na zdjęciu zresztą brakuje jeszcze pewnych elementów
co do zbulwiania to będzie można tak mówić chyba dopiero o "nowych" wagonach, które się będą sukcesywnie rodzić z E6 i c6 bodajże