Bombardier Flexity Classic (NGT6/8)
Tak, ale staruszka wturla się sama do wagonu, matka z dzieckiem też ma w zasadzie szansę na wniesienie wózka z dzieckiem samodzielnie - bez pomocy innych, ale człowiek na wózku to inna waga. Szczególnie jeśli wózek jest z napędem elektrycznym - to waży sporo i dla takich przypadków przydałaby się rampaM_Szymkowiak pisze:No przecież jest! A staruszką nie jest łatwej, a małym dzieciom nie jest łatwiej? A wózkom z dziećmi nie jest łatwiej? Jest
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Można zamontować rempę wysuwaną automatycznie. Wysunięcie i schowanie rampy trwa najwyżej kilka sekundM_Szymkowiak pisze:A czy w polskiej komunikacji jest na to czas? Kiedyś byłem świadkiem jak ktoś w 184 - M181MB zażyczył sobie otwarcia rampy, akurat na przystanku tram-bus. Trwało to z 6-7 minut i skuteczne zatamowało ruch...
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Koszty! Gdyby na wszystko były pieniądze to nie jeździlibyśmy dziś jelczami tylko czymś lepszymbystrzak2000 pisze:Można zamontować rampę wysuwaną automatycznie. Wysunięcie i schowanie rampy trwa najwyżej kilka sekund
A wysuwane rampy są w CS.40 tyle że zanim się ktoś zorientuje że trzeba rampę wysunąć echhh
Po za tym wczoraj w Dzienniku Polskim przeczytałem że będą robić ze wszystkimi przystankami jak na Lubicz w pierwszej kolejności
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Propo peronów, tak się zdarzyło że dziś bombki dziś jeździły przez Kapelankę w stronę Borku Fałęckiego, i albo nie zatrzymywały się na przystankach z ludźmi albo wysadzali ich na M. Grunwaldzkim.
A tak wygląda NGT6 na przystanku http://galeria.funthomas.info/details.p ... srnqphqvb4
A tak wygląda NGT6 na przystanku http://galeria.funthomas.info/details.p ... srnqphqvb4
Co i tak jest nizej, niz podloga w NGT6.... Nie mowie, zeby przystosowywac wszystkie przystanki do obslugi NGT6, ale podnoszenie ich wysokosci do poziomu podlogi w niskopodlogowcu powinno byc podczas remontow normalnoscia...M_Szymkowiak pisze:Na Lubicz tramwaj staje na środku ulicy ale w miejscu przystanku poziom ulicy = poziom chodnika.
Może inwestor bał się popełnienia błędów przeszłości, chociażby zbyt wysokie perony na ul. Monte Cassino. I dlatego na rondzie Mogilskim perony na przystankach tramwajowych są niskieLopez pisze:Zgadzam się w 100%. Za chwilę zostanie oddana do ruchu dolna część Ronda Mogilskiego. Przejeżdżam tamtędy codziennie i nie jestem najlepszej myśli jeśli chodzi o dopasowanie do bombek...
Mimo wszystko czegoś tu nie rozumiem... Wiem, że Bombki mają proste pudło (dolna część pudła nie jest zakrzywiona do środka jak np. w PESIe), ale mimo wszystko należałoby trochę odsunąć krawężnik od skrajni wagonu i lekko go podwyższyć. Przecież poznańskie Combino też mają prosty fartuch, a mimo to perony przystanków na PST-ce są wysokie, tak, że niemalże równe z podłogą Siemensa
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt: