Duewag GT8 -"Helmut"
A z jakiego jesteś miasta ??Robson pisze:Będą identyczne.Marcin pisze:Może GT6(M) i GT8(N) z Frankfurtu też są takie samew ogóle //pisownia - osobno to pulpity tych wagonów są brzydkie:D Nasze maja ładniejszeMarcin pisze:Ostatnio po moich obserwacjach, zauważyłem że pulpit GT6 i GT8 z Dusseldorfu jest taki sam.
GT-8 w MKT Łódź
Jak juz wiadomo od dluzszego czasu (dokladnie od 21 marca) MKT Lodz testuje wagon GT-8 #203 z Fryburga. Testy odbyly sie pomyslnie, wagon przezyl pare imprez zorganizowanych przez KMST i zapadla decyzja o zakupie 4 sztuk tych wagonow przez MKT (numery 201-204). Dzisiaj o okolo 3:30 dotarl na Helenowek wagon numer 201, niedlugo pojawia sie dwa nastepne.
Teraz troszke o samym wagonie, jest to najdluzszy wagon w Lodzi i w calej Polsce! Ma prawie 33 metry dlugosci! Mimo ze wagon ma swoje lata (wyprodukowane w 71 roku) to ich stan jest wrecz idealny, jest to olbrzymi skok w porownaniu z 803N. We wnetrzu sa siedzenia ze sklejki, ale nawet dosyc wygodne, jedzie sie naprawde cicho i szybko, znacznie mniej buja niz w wagonach 803N czy nawet 805N, pasazerowie sa naprawde zadowoleni.
Co ciekawe wagon ma dwa rodzaje rozruchu! Pierwszy elektroniczny, na joystick, oraz tradycyjny rozruch na korbe (uzywany awaryjnie w przypadku awarii elektronicznego rozruchu).
Tutaj jest pare fotek wagonu w Lodzi, obecnie stracil niemieckie reklamy:
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/autobu ... ticket=746
Aleksej
Teraz troszke o samym wagonie, jest to najdluzszy wagon w Lodzi i w calej Polsce! Ma prawie 33 metry dlugosci! Mimo ze wagon ma swoje lata (wyprodukowane w 71 roku) to ich stan jest wrecz idealny, jest to olbrzymi skok w porownaniu z 803N. We wnetrzu sa siedzenia ze sklejki, ale nawet dosyc wygodne, jedzie sie naprawde cicho i szybko, znacznie mniej buja niz w wagonach 803N czy nawet 805N, pasazerowie sa naprawde zadowoleni.
Co ciekawe wagon ma dwa rodzaje rozruchu! Pierwszy elektroniczny, na joystick, oraz tradycyjny rozruch na korbe (uzywany awaryjnie w przypadku awarii elektronicznego rozruchu).
Tutaj jest pare fotek wagonu w Lodzi, obecnie stracil niemieckie reklamy:
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/autobu ... ticket=746
Aleksej
Kabina dosyc ciasna, ale nie jest zle, w porownaniu z 803N to zupelnie inna klasa.
BTW troszke wiecej fotek mozna znalezc tutaj:
http://kmlodz.pl/galeria/categories.php?cat_id=29
Aleksej
BTW troszke wiecej fotek mozna znalezc tutaj:
http://kmlodz.pl/galeria/categories.php?cat_id=29
Aleksej
Odp
Ja nim jechałem z Chocianowic do Ozorkowa / cała trasa / oraz w drogę powrotną do centrum Łodzi czyli ok. 50 kilometrów. Gdyby nie częściowo zdezelowane łódzkie tory szczególnie Rondo Lotników Lwowskich to by się jeszcze lepiej jechało. Ale i tak uważam ,że nie trzeba kupować nowości bo nie każdego stać ale zza Odry też można mieć super wagony .
http://pgk.webd.pl/details.php?image_id=2601 A tu zdjęcie podczas przebywania 204 w Poznaniu, tak jako ciekawostka.