Tatra RT6N1
Pozwolę sobie się nie zgodzić - jeśli chodzi o pojemność to Tatry są chyba najlepsze po stopiątkach. Fakt, jakby zamontowali pojedyncze fotele, to by były jeszcze pojemniejsze Ale efekt zatłoczenia Tatry to efekt zatłoczenia dwunastki, nie chciałbym widzieć na niej CombinoJ-31 pisze:Tatry trochę sobie z nie radzą z tymi potokami, błędem był montaż podwójnych foteli.
Nie lokalne sentymenty, tylko MPK zażądało testu gotowego wagonu a 116N było na papierze a Tatra przyjechała na testy. Skoro nie wiesz to po co głupoty pleciesz?Przypuszczam, że Poznań wyszedłby dużo lepiej, gdyby 12 lat temu ejdnak zamówił "u-booty", które były konkurentem dla konsorcjum Tatra-Cegielski. Jednak wygrały lokalne sentymenty Poznaniaków i wybrali RT6N1.
Nie chciałbym być złośliwy ale sprawa awaryjności 116N/Na też wcale różowo nie wyglądała. Tylko Konstal nie zbankrutował a Tatra tak i problemem był serwis. Wszystko zaczęło się uspokajać kiedy Cegielski zabrał się za serwisowanie Tatr.J-31 pisze:Wspomniałem również o awaryjności. MPK nie miałoby tylu problemów z Tatrami jak ze 116-stkami.
Tatry skrzypią...
(Wiem mało konstruktywny post, ale gdybyście spędzali w tramwaju tyle czasu co ja[nie będąc kierowcą, inżynierem czy kimkolwiek związanym zawodowo z transportem] i codziennie na PSTce słyszelibyście ten przerażający zgrzyto-skrzyp, spowodowany rozjechanymi szynami i samym wózkiem Tatry, to tyle byście byli wstanie napisać. Fakt, faktem w środku jest dużo miejsca )
(Wiem mało konstruktywny post, ale gdybyście spędzali w tramwaju tyle czasu co ja[nie będąc kierowcą, inżynierem czy kimkolwiek związanym zawodowo z transportem] i codziennie na PSTce słyszelibyście ten przerażający zgrzyto-skrzyp, spowodowany rozjechanymi szynami i samym wózkiem Tatry, to tyle byście byli wstanie napisać. Fakt, faktem w środku jest dużo miejsca )
Nadzieja matką głupich. #403 ostatecznie wylądowała w ModertransieTLG pisze:Wybrała się do FPS
http://www.galeriapgk.com/galeria/detai ... ge_id=9603
Ciekawe, czy będą ją modernizować, czy tylko wyklepią po wypadku.
Tymczasem w Poznaniu Tatra zdobywa kolejne tereny - w poniedziałek z okazji 30-lecia Trasy Kórnickiej była jednym z okazów na linii 5, a dziś wyjechała na brygadę 16/8. Jest to jedna z czterech forteczańskich brygad szesnastki, tyle, że co drugie kółko robi jako linia 14 Tak więc po raz pierwszy planowo RT6N1 jechało na czternastce. Foto:
http://www.galeriapgk.com/galeria/detai ... ge_id=9995
http://www.galeriapgk.com/galeria/detai ... ge_id=9995