Nie ma zadnej Tatry RT6 w Rydze. Na stronie przedsiebiorstwa w Rydze jest Tatra RT6S tyle, że w pierwotnym malowaniu... potem została przemalowana na biało-zielono i oddana do Liberca
opis ktory juz zamiescilem na forum mpk poznań o egzemplarzach RT6N1/S
1 egzemlarz Liberec 84 (ex-Praga 9051 ex-prototyp Praga 0028)zezłomowany
1 egzemlarz Liberec 85 (ex-prototyp Praga 0031)
4 egzemplarze Praga 9101-9104
4 egzemplarze Brno 1801-1804
10 egzemplarzy Poznań 401-410
Wagon RT6N1 oznaczony został numerem 0028 i testowany był na ulicach Pragi. Od początku jednak sprawiał on wiele kłopotów, zanim jeszcze wszedł do eksploatacji. Pod koniec 1995 roku tramwaj otrzymał numer 9051 i rozpoczął normalną pracę w Pradze. Na początku 1996 roku Tatra RT6N1 gościła na ulicach Krakowa. Wagon od stycznia do maja stacjonował w zajezdni w Podgórzu i kursował na linii numer 6. Był to jedyny przypadek w historii tramwajów testowanych na ulicach Krakowa, gdy "obcy" pojazd wyjechał na normalną linię. W czerwcu 1996 roku Tatra gościł także przez kilka dni w Poznaniu. Jej obecność wiązała się tym razem z wygraniem przetargu przez konsorcjum czeskiego producenta z poznańskimi zakładami HCP. Po powrocie do Czech, wagon długo nie zagościł w Pradze. W 1998 roku przekazany został do Liberca, gdzie otrzymał numer
84. Tu jednak również sprawiał wiele problemów i w końcu pod koniec 1999 roku wrócił do zakładów ÈKD Praha, gdzie został rozebrany.
W 1997 roku wyprodukowano partię ośmiu tramwajów tego typu, po cztery dla Pragi i Brna. Ponadto w latach 1997-98 dostarczono 10 pojazdów dla MPK Poznań. 5 sztuk tych wagonów montowane było w Czechach, reszta w zakładach HCP w Poznaniu.
W 1996 roku wyprodukowano drugi prototyp Tatry, nieco poprawiony. Został on oznaczony symbolem RT6S i numerem 0031. W 1998 roku wagon przekazano do Liberca, gdzie eksploatowany jest do dziś z numerem
85.
RT6N1- 84 (ex-Prototyp 0028, ex-9051)
zdjęcie 0028 w Pradze, na testach w Krakowie jako 9051 później na ulicach Liberca jako 84 i jego koniec
RT6S- (ex-Prototyp 0031) później 85
i taki widnieje na stronie przedsiębiorstwa z Rygi (tyle, że to Praska zajezdnia)
na ulicach Liberca już jako 85