Strona 14 z 16
: 2008-12-11, 13:36
autor: faja_k
J-31 pisze:Tatry trochę sobie z nie radzą z tymi potokami, błędem był montaż podwójnych foteli.
Pozwolę sobie się nie zgodzić - jeśli chodzi o pojemność to Tatry są chyba najlepsze po stopiątkach. Fakt, jakby zamontowali pojedyncze fotele, to by były jeszcze pojemniejsze
Ale efekt zatłoczenia Tatry to efekt zatłoczenia dwunastki, nie chciałbym widzieć na niej Combino
: 2008-12-11, 14:59
autor: J-31
KKS pisze:Pozwolę sobie się nie zgodzić - jeśli chodzi o pojemność to Tatry są chyba najlepsze po stopiątkach.
Tzn. ich wielkim atutem jest dolny pokład w I-szym i III-cim członie. Tam w zasadzie nie ma foteli. To plus Tatry. Ogólnie rzecz biorąc "taterki" są fajne
: 2008-12-11, 21:55
autor: Poznaniak
TLG pisze:KKS pisze:Tatra #403
Wybrała się do FPS, by poddać się naprawie głównej z modernizacją
Póki co jeszcze stoi na Fortecznej.
: 2008-12-12, 09:37
autor: TLG
Poznaniak pisze:Póki co jeszcze stoi na Fortecznej.
Owszem. Jednak zdaje się to właśnie 403 ma iść w pierwszej kolejności na NG.
: 2008-12-12, 11:44
autor: Poznaniak
Tak, tutaj się nie mylisz, tylko jest mały problem z transportem.
: 2008-12-14, 21:26
autor: Bąbel
Przypuszczam, że Poznań wyszedłby dużo lepiej, gdyby 12 lat temu ejdnak zamówił "u-booty", które były konkurentem dla konsorcjum Tatra-Cegielski. Jednak wygrały lokalne sentymenty Poznaniaków i wybrali RT6N1.
Nie lokalne sentymenty, tylko MPK zażądało testu gotowego wagonu a 116N było na papierze a Tatra przyjechała na testy. Skoro nie wiesz to po co głupoty pleciesz?
J-31 pisze:Wspomniałem również o awaryjności. MPK nie miałoby tylu problemów z Tatrami jak ze 116-stkami.
Nie chciałbym być złośliwy ale sprawa awaryjności 116N/Na też wcale różowo nie wyglądała. Tylko Konstal nie zbankrutował a Tatra tak i problemem był serwis. Wszystko zaczęło się uspokajać kiedy Cegielski zabrał się za serwisowanie Tatr.
: 2008-12-15, 09:58
autor: TLG
Bąbel pisze:Skoro nie wiesz to po co głupoty pleciesz?
Napisałem to, o czym miałem wiedzę. Jeżeli było inaczej to bądź uprzejmy to doprecyzować, a nie gulgotać i stroszyć piórka. EOT.
: 2008-12-24, 22:48
autor: Tukan
Tatry skrzypią...
(Wiem mało konstruktywny post, ale gdybyście spędzali w tramwaju tyle czasu co ja[nie będąc kierowcą, inżynierem czy kimkolwiek związanym zawodowo z transportem] i codziennie na PSTce słyszelibyście ten przerażający zgrzyto-skrzyp, spowodowany rozjechanymi szynami i samym wózkiem Tatry, to tyle byście byli wstanie napisać. Fakt, faktem w środku jest dużo miejsca
)
: 2008-12-30, 22:54
autor: dariuszz94
latem Tatry jeździły na linii 13 i na krzyżówce z ulicą, zaraz za przystankiem Jeleniogórska (w kierunku Starołęki) strasznie chałasowały i wibrowały
jeździło ich z 7-8, reszta brygad (a było ich 11) obsługiwały stopiątki
: 2009-02-04, 14:59
autor: faja_k
TLG pisze:Wybrała się do FPS
Nadzieja matką głupich. #403 ostatecznie wylądowała w Modertransie
http://www.galeriapgk.com/galeria/detai ... ge_id=9603
Ciekawe, czy będą ją modernizować, czy tylko wyklepią po wypadku.
: 2009-02-04, 15:21
autor: J-31
KKS pisze:Ciekawe, czy będą ją modernizować, czy tylko wyklepią po wypadku.
Coś mi się wydaje, że ją wyklepią, pomalują i będzie wyglądać jak nowa... ale po staremu
: 2009-02-04, 15:24
autor: faja_k
No, ale czy będzie NG czy tylko naprawa powypadkowa?
: 2009-02-04, 15:25
autor: J-31
KKS pisze:No, ale czy będzie NG czy tylko naprawa powypadkowa?
Tego nie wiem na pewno, ale raczej podejrzewam, że ograniczą się do naprawy po wypadkowej
: 2009-02-04, 16:31
autor: imarcin
KKS pisze:Nadzieja matką głupich. #403 ostatecznie wylądowała w Modertransie
Jeżeli go będą modernizować to może za rok będzie można go spowrotem zobaczyć na liniach
: 2009-02-04, 19:34
autor: TLG
KKS pisze:Nadzieja matką głupich.
Nadzieja jak nadzieja, można się było spodziewać, że FPS pokaże gołą du,pę
: 2009-02-27, 17:57
autor: faja_k
Tymczasem w Poznaniu Tatra zdobywa kolejne tereny - w poniedziałek z okazji 30-lecia Trasy Kórnickiej była jednym z okazów na linii 5, a dziś wyjechała na brygadę 16/8. Jest to jedna z czterech forteczańskich brygad szesnastki, tyle, że co drugie kółko robi jako linia 14
Tak więc po raz pierwszy planowo RT6N1 jechało na czternastce. Foto:
http://www.galeriapgk.com/galeria/detai ... ge_id=9995
: 2009-02-28, 13:47
autor: Poznaniak
No razej nie jest to brygada 16/8.
: 2010-01-01, 18:50
autor: faja_k
Od dzisiaj Tatry są wycofane z PST. Powód - wysoka awaryjność. Szybko do tego wniosku doszli
: 2010-01-01, 20:02
autor: TLG
KKS pisze:Od dzisiaj Tatry są wycofane z PST. Powód - wysoka awaryjność.
A DP Praha pozbyło się swoich Tatr na dobre. Zostały one sprzedane we wrześniu do zakładów w Nymburku.
: 2010-01-01, 22:51
autor: PAFAWAG
TLG pisze:Zostały one sprzedane we wrześniu do zakładów w Nymburku.
Linia zakładowa czy będą coś w nich grzebać?