Strona 14 z 16

: 2008-12-11, 13:36
autor: faja_k
J-31 pisze:Tatry trochę sobie z nie radzą z tymi potokami, błędem był montaż podwójnych foteli.
Pozwolę sobie się nie zgodzić - jeśli chodzi o pojemność to Tatry są chyba najlepsze po stopiątkach. Fakt, jakby zamontowali pojedyncze fotele, to by były jeszcze pojemniejsze ;) Ale efekt zatłoczenia Tatry to efekt zatłoczenia dwunastki, nie chciałbym widzieć na niej Combino ;)

: 2008-12-11, 14:59
autor: J-31
KKS pisze:Pozwolę sobie się nie zgodzić - jeśli chodzi o pojemność to Tatry są chyba najlepsze po stopiątkach.
Tzn. ich wielkim atutem jest dolny pokład w I-szym i III-cim członie. Tam w zasadzie nie ma foteli. To plus Tatry. Ogólnie rzecz biorąc "taterki" są fajne :)

: 2008-12-11, 21:55
autor: Poznaniak
TLG pisze:
KKS pisze:Tatra #403
Wybrała się do FPS, by poddać się naprawie głównej z modernizacją
Póki co jeszcze stoi na Fortecznej.

: 2008-12-12, 09:37
autor: TLG
Poznaniak pisze:Póki co jeszcze stoi na Fortecznej.
Owszem. Jednak zdaje się to właśnie 403 ma iść w pierwszej kolejności na NG.

: 2008-12-12, 11:44
autor: Poznaniak
Tak, tutaj się nie mylisz, tylko jest mały problem z transportem.

: 2008-12-14, 21:26
autor: Bąbel
Przypuszczam, że Poznań wyszedłby dużo lepiej, gdyby 12 lat temu ejdnak zamówił "u-booty", które były konkurentem dla konsorcjum Tatra-Cegielski. Jednak wygrały lokalne sentymenty Poznaniaków i wybrali RT6N1.
Nie lokalne sentymenty, tylko MPK zażądało testu gotowego wagonu a 116N było na papierze a Tatra przyjechała na testy. Skoro nie wiesz to po co głupoty pleciesz?
J-31 pisze:Wspomniałem również o awaryjności. MPK nie miałoby tylu problemów z Tatrami jak ze 116-stkami.
Nie chciałbym być złośliwy ale sprawa awaryjności 116N/Na też wcale różowo nie wyglądała. Tylko Konstal nie zbankrutował a Tatra tak i problemem był serwis. Wszystko zaczęło się uspokajać kiedy Cegielski zabrał się za serwisowanie Tatr.

: 2008-12-15, 09:58
autor: TLG
Bąbel pisze:Skoro nie wiesz to po co głupoty pleciesz?
Napisałem to, o czym miałem wiedzę. Jeżeli było inaczej to bądź uprzejmy to doprecyzować, a nie gulgotać i stroszyć piórka. EOT.

: 2008-12-24, 22:48
autor: Tukan
Tatry skrzypią...
(Wiem mało konstruktywny post, ale gdybyście spędzali w tramwaju tyle czasu co ja[nie będąc kierowcą, inżynierem czy kimkolwiek związanym zawodowo z transportem] i codziennie na PSTce słyszelibyście ten przerażający zgrzyto-skrzyp, spowodowany rozjechanymi szynami i samym wózkiem Tatry, to tyle byście byli wstanie napisać. Fakt, faktem w środku jest dużo miejsca :) )

: 2008-12-30, 22:54
autor: dariuszz94
latem Tatry jeździły na linii 13 i na krzyżówce z ulicą, zaraz za przystankiem Jeleniogórska (w kierunku Starołęki) strasznie chałasowały i wibrowały
jeździło ich z 7-8, reszta brygad (a było ich 11) obsługiwały stopiątki

: 2009-02-04, 14:59
autor: faja_k
TLG pisze:Wybrała się do FPS
Nadzieja matką głupich. #403 ostatecznie wylądowała w Modertransie :/
http://www.galeriapgk.com/galeria/detai ... ge_id=9603
Ciekawe, czy będą ją modernizować, czy tylko wyklepią po wypadku.

: 2009-02-04, 15:21
autor: J-31
KKS pisze:Ciekawe, czy będą ją modernizować, czy tylko wyklepią po wypadku.
Coś mi się wydaje, że ją wyklepią, pomalują i będzie wyglądać jak nowa... ale po staremu ;)

: 2009-02-04, 15:24
autor: faja_k
No, ale czy będzie NG czy tylko naprawa powypadkowa?

: 2009-02-04, 15:25
autor: J-31
KKS pisze:No, ale czy będzie NG czy tylko naprawa powypadkowa?
Tego nie wiem na pewno, ale raczej podejrzewam, że ograniczą się do naprawy po wypadkowej ;)

: 2009-02-04, 16:31
autor: imarcin
KKS pisze:Nadzieja matką głupich. #403 ostatecznie wylądowała w Modertransie :/
Jeżeli go będą modernizować to może za rok będzie można go spowrotem zobaczyć na liniach :confused:

: 2009-02-04, 19:34
autor: TLG
KKS pisze:Nadzieja matką głupich.
Nadzieja jak nadzieja, można się było spodziewać, że FPS pokaże gołą du,pę

: 2009-02-27, 17:57
autor: faja_k
Tymczasem w Poznaniu Tatra zdobywa kolejne tereny - w poniedziałek z okazji 30-lecia Trasy Kórnickiej była jednym z okazów na linii 5, a dziś wyjechała na brygadę 16/8. Jest to jedna z czterech forteczańskich brygad szesnastki, tyle, że co drugie kółko robi jako linia 14 ;) Tak więc po raz pierwszy planowo RT6N1 jechało na czternastce. Foto:
http://www.galeriapgk.com/galeria/detai ... ge_id=9995

: 2009-02-28, 13:47
autor: Poznaniak
No razej nie jest to brygada 16/8.

: 2010-01-01, 18:50
autor: faja_k
Od dzisiaj Tatry są wycofane z PST. Powód - wysoka awaryjność. Szybko do tego wniosku doszli ;)

: 2010-01-01, 20:02
autor: TLG
KKS pisze:Od dzisiaj Tatry są wycofane z PST. Powód - wysoka awaryjność.
A DP Praha pozbyło się swoich Tatr na dobre. Zostały one sprzedane we wrześniu do zakładów w Nymburku.

: 2010-01-01, 22:51
autor: PAFAWAG
TLG pisze:Zostały one sprzedane we wrześniu do zakładów w Nymburku.
Linia zakładowa czy będą coś w nich grzebać?