: 2007-01-10, 19:03
No ale wyzbywanie się 12G to jak na razie odległa przyszłość, czy Amsterdam w ogóle zaczął się pozbywać 4G albo czegoś nowszego? Poza tym LF-y zaczynają się od 9G.
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Chodziło mi o 3GKKS pisze:Czy aby na pewno? Patrząc na zdjęcia na stronie railfaneurope.net w Amsterdamie są tylko wagony xG i
Z tego, co mi wiadomo, zakaz powstał po jakiejś serii wykolejeń(?) na GTR, ale z niewiadomych przyczyn został zniesiony bodajże po remoncie Ronda Śródka w wakacje 2005.Podi pisze:Ja tego nie wiem i pierwsze o tym słyszę.J-31 pisze:O ile zakaz wjazdu na PST mogę jakoś sobie logicznie wytłumaczyć, o tyle prosiłbym Was o podpowiedź dlaczego 3G nie mogą wjeżdżać na ¯egrze-Chartowo ?
Ja też mam mieszane uczucia słysząc o ich niskiej awaryjności i patrząc na nie, ale faktem jest, że Beynesa stojącego na trasie, bądź z tabliczką "wagon uszkodzony" nie widziałem jeszcze ani razu(!!)... No dobra, widziałem ostatnio w środku dnia Beynesa wjeżdżającego na Gajową, ale może to jakaś rezerwa była albo cośJ-31 pisze: Plati ma oczywiście rację, aczkolwiek jadąc już po raz kolejny Beynesem 3G, aż nie chce mi się wierzyć w jego niską awaryjność. Aczkolwiek rzeczywiście ich wygląd a awaryjność to dwie różne sprawy
Ja myślę, że właśnie MPK Poznań - wbrew pozorom - jest przewoźnikiem, który działa sensownieKKS pisze:A od kiedy to polskie firmy komunikacyjne słyną z sensownych działań?
reguły;plati pisze:regóły
No, już trzy lata będą...PAFAWAG pisze:A czy skasowali już ostatniego w Poznaniu przedstawiciela serii 1G, który stał sobie przy jakiejś zajezdni i niszczał
Nie, bo w praktyce 1G od 3G w obecnej postaci się tak bardzo nie różni. Podstawowa różnica była taka, że 3G były dwuczłonowe, ale środkowy człon został do nich dobudowany (bodajże) w latach 70., w związku z czym ewentualnego historycznego 3G będzie można przerobić na historyczne 1G.PAFAWAG pisze:Natomiast nie podobała mi się bardzo decyzja o kasacji pierwszego amsterdamskiego 1G, który także znalazł się w partii 1G przekazanej Poznaniowi - miał bodajże nr #854. Nie doceniono jego wartości historycznej
A czy w Poznaniu w ogóle jest taka idea, żeby przebudować i pozostawić 1G jako wagon historyczny ?KKS pisze:w związku z czym ewentualnego historycznego 3G będzie można przerobić na historyczne 1G.
Holendrzy chcieli go przejąć, jednak coś nie wyszło, już nie wiem z winy której ze stron.Natomiast nie podobała mi się bardzo decyzja o kasacji pierwszego amsterdamskiego 1G, który także znalazł się w partii 1G przekazanej Poznaniowi - miał bodajże nr #854. Nie doceniono jego wartości historycznej
No właśnie- na pewno. Zresztą już teraz są używane w różnych imprezach itp.Na pewno KMPS zadba o to, by choć jeden Holender pozostał jako wóz historyczny
Czyli o przeróbce 3G na 1G nie ma mowy?...Podi pisze:Wagony 3g były fabrycznie budowane jako trójczłonowce i w takiej formie zostaną.
Na dzień dzisiejszy nie i raczej się to nie zmieni.PAFAWAG pisze:Czyli o przeróbce 3G na 1G nie ma mowy?...
Dobre pytanie, każdy, kogo o to pytałem unikał odpowiedzi albo odpowiadał, że nie wie...PAFAWAG pisze:A czym się różni 1G od 2G
Za dużo kombinatorki (nawet nie wiem, czy to w ogóle możliwe) kosztem mało ważnego aspektu.PAFAWAG pisze:Czyli o przeróbce 3G na 1G nie ma mowy?...
Jest takie coś.J-31 pisze:A propo 3G - czy ja dobrze zauważyłem, czy one mają nawiew sufitowy w pierwszym członie ?
A tego to nie wiem.J-31 pisze:Czy ten nawiew to jest odprowadzenie ogrzanego powietrza z elektryki na dachu ? Czy tylko ogrzewanie ?
skąd wiesz, że chcą skasować Beynesy? to jakieś pewne źródło?KKS pisze:1G żadnego już nie ma, jest 11 sztuk 3G. Nieoficjalnie się mówi, że mają polecieć wraz ze swoją macierzystą zajezdnią (obecny termin - 2009/10), a co wtedy... Na pewno KMPS zadba o to, by choć jeden Holender pozostał jako wóz historyczny