MAN GT6
Bardzo fajny film!
Jak dziala hamulec? Krecisz korba w jedna strone to sie zaciska, a wdruga to sie luzuje...
Tak jak hamulec reczny w pociagach - np. to kolo umieszczone w wagonach przy wyjsciach albo w lokomotywach... (Nie mylic z hamulcem bezpieczenstwa)
http://transportszynowy.200.pl/ekran3.html
Na zdjeciu hamulec reczny w lokomotywe EU07 - strzalka wyznacza kierunek obracania powodujacy zahamowanie...
Jak dziala hamulec? Krecisz korba w jedna strone to sie zaciska, a wdruga to sie luzuje...
Tak jak hamulec reczny w pociagach - np. to kolo umieszczone w wagonach przy wyjsciach albo w lokomotywach... (Nie mylic z hamulcem bezpieczenstwa)
http://transportszynowy.200.pl/ekran3.html
Na zdjeciu hamulec reczny w lokomotywe EU07 - strzalka wyznacza kierunek obracania powodujacy zahamowanie...
W tyl<font color=blue><b>nich</b></font> drzwiach otwieraja sie tylko dwaplaty, trzeci jest zablokowany. Wyglada to wiec identycznie jak przy drzwiach drugich lub trzecich.
[ Dodano: 2005-06-08, 16:09 ]
Najprawdopodobniej do kasacji wyslane zostaly wagony B4 nr 516 i 540. GT6 jezdzace z nimi dotychczas jezdza teraz po miescie solo.
[ Dodano: 2005-06-08, 16:09 ]
Najprawdopodobniej do kasacji wyslane zostaly wagony B4 nr 516 i 540. GT6 jezdzace z nimi dotychczas jezdza teraz po miescie solo.
Nie no nie mozliwe jest nie przystosowanie do ruchu tylko ze w doczepach masz tylko jedna pare kierunkowskazów z tylu lampka stopu swiatel pozycyjnych i cofania moze w tym problem ale w co wątpie. Być moze motorniczy nie wiedział by co sie dzieje w drugim wagonie ale w Duesseldorfie jakos sobie radza z nimi nawet w skladach GT8+B4 Moze sa za krótki przystanki jak na GT8+B4 bo to jednak długi skład (40m bez sprzęgów)
Dlaczego GT8 to naprawdę długi wagon - trój członowy. Wg. mnie wcale nie jest taki mały...Robson pisze:No jeżeli starcza to dobrze bo jednak nie raz moze byc za mało samo GT8
[ Dodano: 2005-06-13, 10:31 ]
Rzeczywiście potwierdzam słowa kol. Poznań Podi.Poznań Podi pisze:Pojemność GT8 w całkowitości wystarcza jak na warunki poznańskie,natomiast GT6,jak mówiłem jest mało i niedługo znikną z krajobrazu...
W marcu w dzień powszedni wypuściłem się do Poznania - cel tramwaje. I rzeczywiście GT8 znakomicie sobie radziły i były naprawdę wystarczające. A trzeba wiedzieć, że poznańskie tramwaje jeżdżą rzeczywiście zatłoczone ponieważ stanowią podstawę komunikacji ogólnomiejskiej - natomiast autobusy je jedynie wspomagają....