[Kraków] Tramwaje z Norymbergi
Tramwajowych przystanow na zadanie jest w krk w zasadzie kilka/kilkanascie, a jedyna trasa na ktorej ma to szersze zastosowanie jest trasa na Pleszow, ew na Cichy Kacik.
Co do zatrzymywania pojazdow. NGT6, GT6, E1, N8S, 105Na(po NG) przycisk sluzacy do otwierania drzwi, 105Na(bez NG) przycisk umieszczony na maszynie drzwiowej (jak na zdjeciu). Naklejki pojawily sie, gdyz w tym przypadku jeden przycisk sluzy zarowno do sygnalizacji niebezpieczenstwa jak rowniez checi opuszczenia pojazdu na przystanku.
Co do zatrzymywania pojazdow. NGT6, GT6, E1, N8S, 105Na(po NG) przycisk sluzacy do otwierania drzwi, 105Na(bez NG) przycisk umieszczony na maszynie drzwiowej (jak na zdjeciu). Naklejki pojawily sie, gdyz w tym przypadku jeden przycisk sluzy zarowno do sygnalizacji niebezpieczenstwa jak rowniez checi opuszczenia pojazdu na przystanku.
Jeżeli w mieście zasadą jest, że pasażer zawsze otwiera drzwi przyciskiem. To Możesz naciśnąć taki przycisk jeszcze w czasie jazdy. Nowoczesne polskie tramwaje XXI wieku - czyli zmodernizowane 13N z 1969 oraz 105N z 1976 - mają to umiejętność, że kiedy tylko motorniczy "uaktywni" przyciski. Twoje drzwi otworzą się. A zatem jest sens naciskania przed przystankiemKKS pisze:To znaczy, że jeśli wdusisz przycisk w trakcie jazdy, to drzwi nie otworzą się, gdy tramwaj zatrzyma się na przystanku? Czyli wduszanie ma sens tylko podczas postoju?
KKS jeśli czasami Bywasz w Poznaniu, to Powinieneś był wiedzieć, że tą umiejętność mają również GT6, GT8 oraz 3G MPK Poznań
Az praktyki wiem, że krakowskie ex norymberskie GT6 również "pamiętają"