: 2011-04-20, 21:07
Niech by ten cholerny Ksawerów włączyli do Łodzi. Może jeszcze w tej dziesięciolatce tamtejsze tory byłyby wyremontowane (teraz dobre tory kończą się dokładnie na tablicy informującej o wyjeździe z Łodzi )
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Kiedyś był taki plan i nawet część tego planu zrealizowano (czego ślady można w Pabianicach odnaleźć w postaci szyn)J-31 pisze:czy są jakieś plany remontu, rozwoju lub przedłużenia linii ?
Tzn ? A konkretnie, czy Orientujesz się, gdzie te szyny leżą ?TLG pisze:Kiedyś był taki plan i nawet część tego planu zrealizowano (czego ślady można w Pabianicach odnaleźć w postaci szyn)
Proszę uprzejmieJ-31 pisze:A konkretnie, czy Orientujesz się, gdzie te szyny leżą ?
Bzdura, nie ma czegoś takiego, że "firma lub" lub "firma nie lubi". Po prostu zarząd MPK przejął te wagony od MKT, ale najprawdopodobniej zaplecze techniczne całkowicie nie radzi sobie z tymi wagonami lub nie ma kasy na części - albo już nie ma części na rynku do tych wagonówNorbertKomusinski pisze:Szczerze? MPK specjalnie niszczy te duewagi, bo ich nie lubi
No nie żartuj, pół Polski na tym jeździ. Prawda jest taka, że MPK zorganizowało żenujący serwis dla tych wagonów (w MKT z niecałych 25 wagonów wystawiano 17-20 brygad, MPK z bodaj 22 wagonów nie jest w stanie wystawić 14) i z tego wynika żałosna sprawność (do tego zebrali tam mieszankę wybuchową miliona serii, nie wzięli naprawdę dobrych GT8 z Helenówka, za to wzięli całą flotę śmieciowych(grudziądzkie) /historycznych (42 - najstarszy liniowy tramwaj w Łodzi i pewnie w kraju też ) GT6 z Brusa; a samymi wagonami jeżdżą przypadkowi ludzie, nawet nie ma podziału na motorniczych na "lewe" i "prawe" korby, a to trochę igranie z bezpieczeństwem)J-31 pisze: albo już nie ma części na rynku do tych wagonów
?ppln pisze:, nawet nie ma podziału na motorniczych na "lewe" i "prawe" korby, a to trochę igranie z bezpieczeństwem)