Tramwaje w Poznaniu - tabor, infrastruktura
W "stodwói" masz przekłądnie dwustopniowa która daje dużo hałąsu gdy jest już zużyta do tego przetwornica wirowa i zbyt mocne mechanizmy drzwiowe.aleksej pisze:No i na koniec, czy ktos moze mi wytlumaczyc jak to jest ze 102jki i 105tki to jedne z najglosniejszych tramwajow na swiecie?
Podobnie w "stopiątce" tylko że tu jest przekładnia jednostopniowa która daje mniej hałasu ale w zamian nie można używać piasecznic. I jak wyżej przetwornica wirowa oraz głośne drzwi dają sie we znaki.
Ostatnio zmieniony 2006-06-09, 11:00 przez Robson, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ma na razie żadnej. Napalają się cały czas za to wizją braku Ikarusów już od wakacji.A czy w lokalnych poznańskich gazetach jest jakaś medialna "nagonka" zachęcająca MPK Poznań do zakupu tych pojazdów ?
A z tego co czytałem to te wagony stoją odstawione podobnie jak KT4D...aleksej pisze:Bo na razie sprzedaja KT-4D a T6A2 jeszcze troszke w Berlinie pojezdza i na pewno teraz nie sa na sprzedaz.
Pewnie część stoi poupychana po zajezdniach, a część przemierza dzielnie mniej reprezentacyjne ulice Berlina, bądź też została odstawiona w związku z piłkarskimi MŚ. Myślę, że gdyby do BVG zgłosił się porządny klient z konkretną ofertą zakupu za odpowiednie pieniądze, chętnie by ich się pozbyto.Podi pisze:A z tego co czytałem to te wagony stoją odstawione podobnie jak KT4D...
Wystarczy w "stodwójce"Podi pisze:Bez "J"Robson pisze:W "stodwóji"(jak to się odmienia??)W nocnym jest cichoPoznańczyk pisze:W GT8 też tam można ogłuchnąć... w por. z innymi miejscami.
Przedwczoraj jechalem =>gorzej niż z przetwornicą Na Wielkopolskiej od stony wschodniej i na Zamenhoffa jeszcze taki hałas w GT8 jest