[Śląskie] Tabor tramwajowy
TŚ poczeka spokojnie ze 4 lata na nowy tabor niskopodłogowy, jeżeli oczywiście wypalą plany modernizacji i rozwoju infrastruktury tramwajowej - w chwili obecnej szkoda po prostu wyrzucać pieniędzy w błoto - skoro modernizacje+Krakowski szrot (którego w najbliższych latach trochę jeszcze będzie) ratuje jak na razie tabor TŚ, to wątpię, aby ktokolwiek z głową na właściwym miejscu chciał rozpisywać przetarg an niskopodłogowce szybciej niż za 2,5 roku (w związku z Euro 2012)
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
Chodziło mi o to, że w wagonie jednoczłonowym nie można zrobić wstawki w środkowych drzwiach, tak jak Czesi zrobili z Tatrą T3 105N2 to co innego.ppln pisze:A to co zrobili w Poznaniu? Może wagon jest średnio trwały, ale jest i przez pewien czas jeździł. Gdyby dopracować tę konstrukcję to pewnie by się dało zrobić coś trwalszego (na 10 lat)
Ja się tylko zastanawiam, a po co tak Kombinujecie - 105N/2 albo 111N/2 ?
Póki mają jeszcze problemy finansowe, to kupować używane 105Na od MPK Kraków, remontować swoje stare 105-tki i remontować infrastrukturę. Pozyskiwać fundusze, szukać sposobu na pozyskanie funduszy z UE...
... a potem, gdy już staną na nogach, wyremontują infrastrukturę, na tyle, żeby nowy, nowoczesny tabor nie ugrzązł gdzieś na torowisku, kupić fabrycznie nowe niskopodłogowe tramwaje, od któregoś z krajowych producentów. I wszystko w temacie
Póki mają jeszcze problemy finansowe, to kupować używane 105Na od MPK Kraków, remontować swoje stare 105-tki i remontować infrastrukturę. Pozyskiwać fundusze, szukać sposobu na pozyskanie funduszy z UE...
... a potem, gdy już staną na nogach, wyremontują infrastrukturę, na tyle, żeby nowy, nowoczesny tabor nie ugrzązł gdzieś na torowisku, kupić fabrycznie nowe niskopodłogowe tramwaje, od któregoś z krajowych producentów. I wszystko w temacie