[Lublin] Trolejbusy
Ja ze swojej strony mógłbym zaoferować pomoc ale jak #814 trafi na złomowisko z racji że mamy tam znajomego który raczej by pomógł i odkręcił ta obudowę drzwi. Pozdrawiam w razie kontaktu proszę na gg: 6932777. Hm wydaje mi się że w 814 nie powinni w mpk tego wykręcać tylko na złomowisku ( wszystkie inne PR tak właśnie miały). Poza tym to jest kwestia klapki na obudowie a nie całej obudowy jeśli chodzi wam o numerek
A oto obiekt zainteresowań:
[ Dodano: 2006-04-12, 10:26 ]
http://img83.imageshack.us/my.php?image=4969ye.jpg
A oto obiekt zainteresowań:
[ Dodano: 2006-04-12, 10:26 ]
http://img83.imageshack.us/my.php?image=4969ye.jpg
Mateusz - wiesz dobrze, że na razie nie mam jak się wybrać. Kwesia kasy i wolnego weekendu. Jakbym jechał to z M.Szymajdą do Ciebie, bo on już tam z 4 razy był. Poki co dbaj o nią jak o kobiete I to jest blacha z #496 a nie #814Mateusz_835 pisze:Blacha z #814 już od lipca leży w moim pokoju i czeka na odbiór
Pozdro
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
Tylko bez bzdur prosze...Adrian_ pisze:Z 13-stu Peerek, jakie posiadał Słupsk 5 trafiło do Lublina, zaś reszta trafiła do Tych
Do Lublina pojechały: 462, 496, 501, 632, 633, 643, 645 - w tym, że 645 i 633 służyły jako magazyn części...
Do Tych: 624, 625 (pierwszy polski trolejbus), 626, 627, 628, 630, 640
Kasacja: 629, 631, 641, 642, 646
To tak gwoli wyjaśnienia. Jak ktoś potrzebuje, żeby do każdego dać numerek taborowy z Lublina i TYch, to pisac
O tych z Kapeny to ja wiem że jest full a ja się pytałem o takie co w Słupsku trochę pojeździły i otrzymałem satysfakcjonujące odpowiedzi.
BTW. Radzę zobaczyć temat Solaris 12 AC.
Jeśli pod względem jazdy liniowej to się zgodzę ale coś się nie zgadza.Mercury pisze:809 - ex. 462 MZK Słupsk -> najstarszy trolejbus w Polsce
Skoro pierwszy to najstarszy czyli co jest?Mercury pisze:625 (pierwszy polski trolejbus)
BTW. Radzę zobaczyć temat Solaris 12 AC.
Więc jezeli to sie zgadza to o czym my mówimy, ze naciągane i w ogole?!
Nawet nasz 624, pierwszy wyprodukowany nie miał wszystkich polskich częsci. Dopiero następny, 625, już był w 100% nasz. Na dowód mam cudowną czarnobiała fotkę 625 podczas otwarcia linii B z wielkim napisem na dachu - "Pierwszy Polski Trolejbus".
Nawet nasz 624, pierwszy wyprodukowany nie miał wszystkich polskich częsci. Dopiero następny, 625, już był w 100% nasz. Na dowód mam cudowną czarnobiała fotkę 625 podczas otwarcia linii B z wielkim napisem na dachu - "Pierwszy Polski Trolejbus".