trolejbusy na wschodzie
Niby tak, chociaż oficjalnym powodem likwidacji troli np. w Warszawie w latach 70-tych był fatalny stan taboru, który stanowiły właśnie Ziutki, a o zakupie innych pojazdów niż radzieckie nie było wtedy mowy...J-31 pisze:Oj coś mi się wydaje, że chyba jednak dłużej - to są pojazdy typu "gniotsa nie łamiotsa".....
Niestety teraz już się nie wróci do troli. Każdy woli zainwestować w CNG A przecież trolejbusy to jest zupełnie coś innego, lepszego. A tak to cóż zostaną nam autobusy i koniec. Jedno szczęście, że w Gdyni sieć została. Zobaczymy co będzie dalej z Lublinem i Tychami.Thomas78 pisze:Niby tak, chociaż oficjalnym powodem likwidacji troli np. w Warszawie w latach 70-tych był fatalny stan taboru, który stanowiły właśnie Ziutki, a o zakupie innych pojazdów niż radzieckie nie było wtedy mowy...J-31 pisze:Oj coś mi się wydaje, że chyba jednak dłużej - to są pojazdy typu "gniotsa nie łamiotsa".....
Jeżeli chodzi o Ziutki, teraz to już tylko taki fajny zabytek
A ja widziałem na tej stronce w litewskiej Kłapejdzie bodajże Jelcze...
http://photo.tramvaj.ru/kaunas.htm tutaj są
http://photo.tramvaj.ru/kaunas.htm tutaj są
Mnie nadal zadziwia to, że te trolejbusy tam nadal jeżdżą. To jest fenomenalne. U nas już dawno by je skasowano, a tam wciąż jeżdżą...
Ostatnio zmieniony 2005-04-19, 15:13 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.
Perspektywicznie? To zalezy kto tak nie myśli bo na pewno nie przewoźnicy. Dla nich zatrzymanie pojazdu to niepotrzebny wydatek a którą firmę na to stać? Przedsiębiorstwa komunikacyjne mają przedewszystkim dbać o tabor potrzebny do stałego przewozu pasażerów a nie o pojazdy 'zabytkowe'. Niestety wiekszosci klubów MKM też nie stać na utrzymywanie pojazdów w nalezytym stanie.Thomas78 pisze: U nas wiele rzeczy pochopnie skasowano, ale tak jest gdy nie myśli się perspektywicznie.