[Gdynia] Trolejbusy
Na stronie PKT Gdynia pojawiło się zdjęcie niepolakierowanego Citaro, informacje o nim i ostatnich 6 Solarisach z przetargu na 25 sztuk. http://www.pktgdynia.pl/
Napęd asynchroniczny - super. To będzie naprawdę fajny trajtek. Dobrze, że będzie też drugi... no i ważne, że PKT oczekuje kolejnych Solarisów Trollino
Ostatnio zmieniony 2011-10-14, 18:02 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Na tym zdjęciu: http://www.pktgdynia.pl/gfx/const/wiado ... 0_mini.jpg
mamy: klimatyzację kierowcy, 3 skrzynie, odbieraki, klimatyzację przestrzeni pasażerskiej i na końcu oporniki hamowania. W medcomach była jedna skrzynia duża w której podobno mieścił się falownik i przetwornica i dodatkowo jeszcze przed tą skrzynią znalazło się miejsce na opory-wszystko zamaskowane to jest osłoną. W citaro osłona wydaje się większa, a opory sa z tyłu-więc nasuwa się pytanie po co tyle tych skrzyń na dachu, zważywszy,że przetwornica w asynchro-mercedesach jest ,mniejsza niż każda z tych skrzyń na -oba osprzęty pochodzą od Eniki.
mamy: klimatyzację kierowcy, 3 skrzynie, odbieraki, klimatyzację przestrzeni pasażerskiej i na końcu oporniki hamowania. W medcomach była jedna skrzynia duża w której podobno mieścił się falownik i przetwornica i dodatkowo jeszcze przed tą skrzynią znalazło się miejsce na opory-wszystko zamaskowane to jest osłoną. W citaro osłona wydaje się większa, a opory sa z tyłu-więc nasuwa się pytanie po co tyle tych skrzyń na dachu, zważywszy,że przetwornica w asynchro-mercedesach jest ,mniejsza niż każda z tych skrzyń na -oba osprzęty pochodzą od Eniki.