Ceny i jakość paliw
W tym przeżartym korupcją kraju, to nawet najlepsza kontrola nie pomoże. Tutaj to już chyba tylko Tsunami może pomócKolins pisze:Chrzczenia bardziej bym się spodziewał po małych firemkach... A tu giganci też! Zbyt słaba jest chyba kontrola.
Coś Ty Yaris-ka na gaz. Szkoda go, on i tak jest oszczędny. Mój w mieście pali tylko 7l. W porównaniu z Polonezem (1.6), który potrafił dojść nawet do 14 litrów - to prostu cudo... A poza tym, bagażnik... ... Znam ten ból...Kolins pisze: Na gaz kiedyś chciałem auto przerobić, ale jakiś nowoczesny silnik podobno mam, 7,5 tys. to miało kosztować - podziękowałem. No i bagażnik mam mały...
Hmmm... Nie oglądałem, ale domyślam się, że ten pan nie miał czystego sumienia...rupak pisze:Ciekawe czy oglądaliście "uwage" z tym oszustem paliwowym Typek normalnie rozmawia, ale jak się go spytało o jakość paliw to pobił reporterke.
[ Dodano: 2005-02-07, 13:50 ]
Rzeczywiście, czasami warto się zastanowić - czemu ? I im się to opłaca ?Kolins pisze:Czasem mnie te wszystkie fantastyczne "tanie weekendy" zastanawiają. Nagle im się opłaca taniej sprzedawać, czy marża jest aż taka wielka, że można trochę spuścić?
Od kiedy kupiłem samochód, tj od 2000 roku tankowałem na stacji Geant na Ursynowie. ¯adnych negatywnych następstw tego nie stwierdziłem. Od kiedy wciągnęli ich na czarną listę w 2004 roku, przeniosłem się na stację Auchan do Piaseczna- ta sama cena, jakość też dobra, a na zbiorniku 15 złotych zysku.
Panowie! Różnice w paliwie między stacjami to mit - wszyscy zaopatrują się u tych samych dostawców, tj. w Orlenie i w Gdańsku.
Ponadto w większości przypadków dolewanie wody czy innego świństwa nie następuje na stacjach , a dokonują tego hurtownicy w drodze z Rafinerii do stacji benzynowej.
Panowie! Różnice w paliwie między stacjami to mit - wszyscy zaopatrują się u tych samych dostawców, tj. w Orlenie i w Gdańsku.
Ponadto w większości przypadków dolewanie wody czy innego świństwa nie następuje na stacjach , a dokonują tego hurtownicy w drodze z Rafinerii do stacji benzynowej.
To prawda. Mnie jednak zastanawiają różnice w cenie na terenie miasta (Śródmieście, Mokotów, środek Ursynowa - tam jest drożej niż np. na Puławskiej)...Peibe pisze:Od kiedy kupiłem samochód, tj od 2000 roku tankowałem na stacji Geant na Ursynowie. ¯adnych negatywnych następstw tego nie stwierdziłem. Od kiedy wciągnęli ich na czarną listę w 2004 roku, przeniosłem się na stację Auchan do Piaseczna- ta sama cena, jakość też dobra, a na zbiorniku 15 złotych zysku.
Panowie! Różnice w paliwie między stacjami to mit - wszyscy zaopatrują się u tych samych dostawców, tj. w Orlenie i w Gdańsku.
Ponadto w większości przypadków dolewanie wody czy innego świństwa nie następuje na stacjach , a dokonują tego hurtownicy w drodze z Rafinerii do stacji benzynowej.
Ceny i jakość paliw
Najdroższe paliwo? całkiem prawdopodobne.W końcu KM Płock jeździ na ropę pochodzacą z Orlenu.
Posty wydzielone z tematu Stan komunikacji w Płocku. u2w
Posty wydzielone z tematu Stan komunikacji w Płocku. u2w
Ostatnio zmieniony 2006-05-01, 10:54 przez Adrian_, łącznie zmieniany 1 raz.
1. Nie chodzi mi o paliwo dla autobusów, tylko o ceny na stacjachAdrian_ pisze:Najdroższe paliwo? całkiem prawdopodobne.W końcu KM Płock jeździ na ropę pochodzacą z Orlenu.
2. Autobusy jeżdżą na olej napędowy. A ty do swojej PR-ki będziesz lał paliwo skąd?
3. A nie wydaje ci się dziwne, że mimo iż odpadają koszty transportu, jest najdroższe w Polsce?
1. Przy płockim Auchanie nie ma stacji, że nie wspomnę o innych sklepach…Podi pisze:Po co się martwić, tankuje się przy hipermarkecie za pół ceny i ma się luz...
2. A co z jakością paliwa?
BTW jak już wdaję się z tobą w polemikę to — zmień miasto w podpisie na Prypeć, piszemy tu po polsku i taki twór dziwnie wygląda.
Uprzedzając odpowiedź — to może od dziś stolicą USA będzie Washington, Rosji Mockba, a innym znanym miastem z USA New York?
Myślę,że najkorzystniej byłoby przebudować wozy na gaz.Zmniejszyłoby to koszta i w dodatku ropa mniej niszczyłaby silniki.W innych firmach stosuje się tez opał,ale nie chciałbym pokazywac Wam,jak wygląda silnik po kilkumiesięcznej eksploatacji.A co do mojej Peerki to jednak wolę pozostać przy interesowaniu się autobusami,gdyż podatki odnośnie autobusu zeżarły by mnie całkowicie.
Z autobusami to różnie bywa, osobówki — się wieAdrian_ pisze:Myślę,że najkorzystniej byłoby przebudować wozy na gaz.Zmniejszyłoby to koszta i w dodatku ropa mniej niszczyłaby silniki.
Do starych i topornych Diesli można lać oranżadę w różnych konglomeracjach i raczej nic im się nie stanie, ale do NL223 już bym jej nie wlał, nawet w proporcji ON/OO 9/1.Adrian_ pisze:W innych firmach stosuje się tez opał,ale nie chciałbym pokazywac Wam,jak wygląda silnik po kilkumiesięcznej eksploatacji.
Tu nawet nie chodzi o podatki… Wypisałem ci to kiedyś, ale jest za późno, żebym pisał to 2 raz. Może jutro.Adrian_ pisze:A co do mojej Peerki to jednak wolę pozostać przy interesowaniu się autobusami,gdyż podatki odnośnie autobusu zeżarły by mnie całkowicie.
Założysz się, że nie?ppln pisze:Przecie taką PR-kę to chyba możesz zarejestrować jako pojazd zabytkowy i przez t odostać ulgi (z ubezpieczenia też)
E tam,na pewno nie ma firmy,która przez cały czas tłucze tylko w swoich autobusach orlenowską ropę.Zazwyczaj firmy km używają kilka rodzajó paliw,np.PKM Gliwice używa oprócz ropy także Fuchsa,którego w Gliwicach jest fabryka.W Sanoku z kolei MKS miał przejść na gaz,ale nie wiem,czy coś z tego wyszło.A tak w ogóle czy kierowcy mają już jakieś opinie odnośnie O345? czy raczej jest to taki beznadziejny zakup,ze pozostawiają to bez komentarza? .
Po 1: Co to jest Fuchs?Adrian_ pisze:Zazwyczaj firmy km używają kilka rodzajó paliw,np.PKM Gliwice używa oprócz ropy także Fuchsa,którego w Gliwicach jest fabryka
Po 2: W Gliwicach nie ma żadnej rafinerii.
A skąd ja mam wiedzieć, jakie mają opinie? I czy mnie to w ogóle interesuje?Adrian_ pisze:A tak w ogóle //pisownia - osobno czy kierowcy mają już jakieś opinie odnośnie O345? czy raczej jest to taki beznadziejny zakup,ze pozostawiają to bez komentarza? .
Poza tym — skąd mają brać ON, jak nie z Orlenu? Z Shella czy innego BP? Też mają Orlenowskie paliwo, tylko że sprzedają pod własną marką.
polecam stronę www.fuchs-oil.pl tam jest wiecej napisane.Fuchs to marka oleju,niegdyś produkowana w niemieckim Mannheim,której fabrykę przeniesiono na Gliwic (tak przynajmniej napisane jest na tej stronie).Z paliwa Fuchs korzysta m.in.wrocławskie MPK,gliwickie PKM,czy przemyskie MZK,gdzie Fuchs jest największym dostawca paliw i części smarncyh (dlatego większośc wozów w Przemyślu posiada na szybach naklejki z napisem Fuchs Titan Mc,czyli rodzaj oleju,jakiego używają).Poza tym ciekaw jestem,ile KM Płock robi rocznie przetargów na dostawe oleju? chociaz osobiście myślę,że to zależy od zużycia ropy.
[ Dodano: 2006-04-29, 21:44 ]
Sprostowanko:przeniesiono ją do Gliwic,poza tym miało być części smarnych.Tak to jest,jak pisze się posty w pośpiechu .
[ Dodano: 2006-04-29, 21:44 ]
Sprostowanko:przeniesiono ją do Gliwic,poza tym miało być części smarnych.Tak to jest,jak pisze się posty w pośpiechu .