O puszkach słów kilka
Nie no Plocmaster - bez jaj. Przecież ja też jestem wagi ciężkiej i się spokojnie zmieściłem do Tico. Tzn. zająłem jedno miejsceplocmaster pisze:Waga bardzo ciężka. Jak jechałem samochodem wielkości Daewoo Tico, musiałem siedzieć na środku tylnej kanapy.
A skoro już przeskoczyliście na instalację gazową - to co Powiecie o instalowaniu takowej do Fiata Cinqueczento, a konkretnie do 700-tki ?
Ale ja mówię o Imprezie na gaz.plocmaster pisze:Impreza to nie jest taki zły wóz przecież.
Bez obrazy, ale jeśli nie jesteś taki z postury od urodzenia, to sądzę, że zamiast dużego auta na gaz bardziej by Ci się przydał rower.plocmaster pisze:Waga bardzo ciężka. Jak jechałem samochodem wielkości Daewoo Tico, musiałem siedzieć na środku tylnej kanapy.
Nawet nie pewnie, a na pewno. Zajął. W zasadzie o bagażniku można zapomnieć. Widziałem taki samochód. Nawet nim jechałem. Max speed - 90 km/h i to z niezłą zadyszkąKB pisze:Yyyyy.. zbiornik pewnie zajmie cały bagażnik
I co ciekawe jego właściciel krytykował wtedy mojego Yarisa (benzynowca), ale szybko się zamknął jak się nim rozpędziłem na trasie do 140 km/h
Ale ponoć jesteś bardzo średniego wzrostu i na pewno podzespoły masz mniejsze.J-31 pisze:Przecież ja też jestem wagi ciężkiej i się spokojnie zmieściłem do Tico
Ja też mógłbym zająć jedno (to raczej jest rejestrowane na 4 osoby), ale byłoby trochę mniej wygodnie i pewnie wpychałbym kolana w fotel. Zresztą to nie było Tico, ale auto porównywalnych rozmiarów.J-31 pisze:Tzn. zająłem jedno miejsce
Silnik chłodzony cieczą, to nie powinno być większych problemów, z butlą w sumie też nie — jakoś Seicenta na gaz jeżdżą. Ale Cinquecento 700 i na benzynie nie ma osiągów, to na gazie już by to prawie nie jeździło.A skoro już przeskoczyliście na instalację gazową - to co Powiecie o instalowaniu takowej do Fiata Cinqueczento, a konkretnie do 700-tki ?
Eee tam gaz. Niech sobie każdy jeździ na czym chce, benzynie, oleju napędowym, gazie, odbarwionej oranżadzie albo moczu, nasikawszy do butelki 1,5l i opłaciwszy za nią akcyzę od paliwa do samochodów żeby nie mieć konsekwencji podczas kontroli, a nam nic do tego.Amalio pisze:Ale ja mówię o Imprezie na gaz.
Jestem i to nie jest po prostu otyłość, choć zwis przedni mógłbym zredukowaćAmalio pisze:jeśli nie jesteś taki z postury od urodzenia
Jak będę szukał auta i znajdę dobrego Rovera to się zastanowię, ale ogólnie to nic specjalnegoAmalio pisze:bardziej by Ci się przydał rower
[ Dodano: 21 Lip 2010 12:47 ]
Możnaby wstawić butlę 11 kg zamiast tylnej kanapyAmalio pisze:Mógł se zamontować butle niczym w autobusach na dachu. Z reszta do maluchów były fajne, białe bagażniki dachowe. Takie by się nadały do ukrycia butli na dachu.
Jeździło normalnie. No prawie normalnie. A nawet spokojnie pojechał z Warszawy do Płocka i z powrotemplocmaster pisze:Silnik chłodzony cieczą, to nie powinno być większych problemów, z butlą w sumie też nie — jakoś Seicenta na gaz jeżdżą. Ale Cinquecento 700 i na benzynie nie ma osiągów, to na gazie już by to prawie nie jeździło.
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
LPG nie zdaje egzaminu w niektórych silnikach. Można założyć prawie do wszystkich (wyjątek bezpośredni wtrysk benzyny, np. Mitsubishi silniki GDI), ale co z tego skoro głowice są miękkie. Takowe ma np. Ford, Toyota, Hyundai. Gaz ma wyższą temperaturę spalania i powoduje wypalanie gniazd i zaworów. I nie ważne że jest wtrysk czy mieszalnik. W fordach np. trzeba co chwilę regenerować głowice.
Poza tym stare silniki Audi, MB z mechanicznym wtryskiem K-jetronic. Gaz da się założyć, ale jak strzeli to z delikatnej klapy powietrznej wtrysku nic nie zostaje i potem trzeba szukać używanej, albo jeździć tylko na LPG.
Właśnie stare silniki VW i Opla były bardzo dobre do gazu. Miałem też takiego Passata, Opla Vectrę A, oba na wtrysku i nic się nie działo. Im nowsze auto, tym gorzej reaguje na gaz.
Poza tym stare silniki Audi, MB z mechanicznym wtryskiem K-jetronic. Gaz da się założyć, ale jak strzeli to z delikatnej klapy powietrznej wtrysku nic nie zostaje i potem trzeba szukać używanej, albo jeździć tylko na LPG.
Właśnie stare silniki VW i Opla były bardzo dobre do gazu. Miałem też takiego Passata, Opla Vectrę A, oba na wtrysku i nic się nie działo. Im nowsze auto, tym gorzej reaguje na gaz.
Polonezy też miały dobre silniki pod LPG, ale musiały spełniać trzy warunki:siekierowy pisze:Właśnie stare silniki VW i Opla były bardzo dobre do gazu
1)Na gaźniku. Sekwencja w Poldku na wtrysku zazwyczaj po paru latach eksploatacji, robiła masakrę z silnika. A dokładniej (podobnie jest w przypadku padniętego reduktora):
2) Musi być odpowiednio co jakiś czas sprawdzany (choćby pod względem przepływu i wycieków).siekierowy pisze:ale jak strzeli to z delikatnej klapy powietrznej wtrysku nic nie zostaje i potem trzeba szukać używanej, albo jeździć tylko na LPG.
3) Ewentualną (wtryskową) jednostką w Polonezach, przerabianą na gaz, był polecany 1.4i Rovera.
I chyba pod nic innego. Szkoda, że zdecydowano się na kontynuowanie produkcji przestarzałych silników od 125p zamiast robić choćby włoskie 1.6Coffee pisze:Polonezy też miały dobre silniki pod LPG
Teraz to w sumie z każdego Poldka jest masakra. A szkoda.Coffee pisze:po paru latach eksploatacji, robiła masakrę z silnika
Sukcesem Poloneza byłyby jednostki: Mirafiori (2.0 DOHC) i Rover 1.4i... Citreonowski diesel najgorszy nie był (miał też niskie spalanie), ale brakowało mu nieraz mocy. Myślę, że dobrą jednostką w tym przypadku by była 1.9 TDiCR od Fiata Cromy...plocmaster pisze:produkcji przestarzałych silników od 125p zamiast robić choćby włoskie 1.6
Parę Polonezów z takim silnikiem wyprodukowano, milicja albo jacyś ważni urzędnicy takie mieli, Fronczewski też takim jeździł. Ale to już dość mocny silnik jak na Poloneza, 1,6 też byłoby o wiele lepsze.Coffee pisze:Mirafiori (2.0 DOHC)
Osiągi może nie najlepsze, ale za to przeżyje 3 nadwoziaCoffee pisze:Citreonowski diesel najgorszy nie był (miał też niskie spalanie), ale brakowało mu nieraz mocy
Common rail w Polonezie? Raczej zbyt zaawansowany technicznie silnik do tego auta. I musieliby zacząć go montować dopiero w latach 90.Coffee pisze:Myślę, że dobrą jednostką w tym przypadku by była 1.9 TDiCR od Fiata Cromy...
Chyba do tenisaJ-31 pisze:Ja tam w sumie jeździłem Caro 1.6GLI i to była rakieta