Wasze opinie sklepów internetowych
Wasze opinie sklepów internetowych
Pomyślałem sobie, że można by założyć taki temat w którym ludzie pisali by swoje opinie na temat różnych sklepów internetowych takich jak: empik.pl, merlin.pl, allegro.pl itp. Może ja zacznę od przykrej rzeczy związanej z zakupem przez internet.
Do tej pory nie mogę hmm.. jakby to nazywać. Otrząsnąć się z szoku..
Otóż nie tak dawno a dokładniej 15.10.2011r. w serwisie Merlin.pl zamówiłem Edycję Specjalną gry Battlefield 3 za 220,49zł na PS3. Od daty zamówienia siedzę podjarany i co chwila sprawdzam ich stronę i moje zamówienie. Dziś na maila dostałem informację, że nie dostanę gry + dodatku bo już tego nie ma.. Dodam iż wtedy gdy ją zamawiałem było napisane obok ''PRODUKT DOSTęPNY'' i oczywiście potwierdziłem zamówienie. Teraz nie ma już sensu tego zamawiać bo premiera już 27.10.2011r. i nie ma jej już nigdzie jeśli mowa o konsoli PS3 i tym dodatku. Jutro od godziny 9 będę próbował się dodzwonić do nich i gwarantuję, że zrobię całkiem niezłą haje przez ten telefon. Ale zastanawia mnie jeszcze jedno. W moim zamówieniu nadal pisze ''w trakcie realizacji'' więc dlaczego dostałem maila z numerem tego zamówienia i tą negatywną informacją?. Wiedziałem, że gdy pozwolę sobie na chwilę szaleństwa i zamówię coś czego jeszcze nigdzie nie ma to będą z tego tylko problemy i nerwy.. Dodatkowo czytałem, że bardzo ciężko jest się do nich dodzwonić, więc ciekawe co wtedy gdy ja kupię grę w normalnym sklepie a kurier zapuka mi do drzwi.. Ajj brak słów..
Zawartość maila:
Do tej pory nie mogę hmm.. jakby to nazywać. Otrząsnąć się z szoku..
Otóż nie tak dawno a dokładniej 15.10.2011r. w serwisie Merlin.pl zamówiłem Edycję Specjalną gry Battlefield 3 za 220,49zł na PS3. Od daty zamówienia siedzę podjarany i co chwila sprawdzam ich stronę i moje zamówienie. Dziś na maila dostałem informację, że nie dostanę gry + dodatku bo już tego nie ma.. Dodam iż wtedy gdy ją zamawiałem było napisane obok ''PRODUKT DOSTęPNY'' i oczywiście potwierdziłem zamówienie. Teraz nie ma już sensu tego zamawiać bo premiera już 27.10.2011r. i nie ma jej już nigdzie jeśli mowa o konsoli PS3 i tym dodatku. Jutro od godziny 9 będę próbował się dodzwonić do nich i gwarantuję, że zrobię całkiem niezłą haje przez ten telefon. Ale zastanawia mnie jeszcze jedno. W moim zamówieniu nadal pisze ''w trakcie realizacji'' więc dlaczego dostałem maila z numerem tego zamówienia i tą negatywną informacją?. Wiedziałem, że gdy pozwolę sobie na chwilę szaleństwa i zamówię coś czego jeszcze nigdzie nie ma to będą z tego tylko problemy i nerwy.. Dodatkowo czytałem, że bardzo ciężko jest się do nich dodzwonić, więc ciekawe co wtedy gdy ja kupię grę w normalnym sklepie a kurier zapuka mi do drzwi.. Ajj brak słów..
Zawartość maila:
W razie złego działu proszę o przeniesienie do odpowiedniego.Szanowni Państwo,
Informujemy, że otrzymaliśmy powiadomienie od naszego dostawcy, że
wydanie pozycji
http://merlin.pl/Battlefield-3-Edycja-l ... 65565.html
jest już niedostępne. Pragniemy zaproponować wydanie standardowe
http://merlin.pl/Battlefield-3_Electron ... 49200.html
w cenie 199 zł
Bardzo prosimy o informację czy są Państwo zainteresowani zamianą
pozycji w zamówieniu.
Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy.
Ja kilka razy zamawiałem różne rzeczy w sklepie Ro-Bud (www.artykulymodelarskie.pl) i też zdarzało się, że dany produkt był dostępny, a później go nie było, ale zawsze właściciel/pracownik sklepu dzwonił i telefonicznie przedstawiał sytuację oraz proponował inny produkt w zastępstwie, nierzadko droższy bez konieczności dopłaty, także nie mam im nic do zarzucenie choć nie zawsze dostawałem co chciałem.
Kupiłem raz myszkę u tego sprzedawcy:
http://allegro.pl/show_user.php?search=PROgamingCOMpl
Wszystko było dobrze (w moim odczuciu) oprócz braku obiecanej smyczy, to wystawiłem im neutrala. Niezwłocznie przysłali maila z pretensjami, na co odpowiedziałem im:
http://allegro.pl/show_user.php?search=PROgamingCOMpl
Wszystko było dobrze (w moim odczuciu) oprócz braku obiecanej smyczy, to wystawiłem im neutrala. Niezwłocznie przysłali maila z pretensjami, na co odpowiedziałem im:
Po tym zamilkli. Lecz jak towar się zepsuł po pół roku to zwlekali ze zwrotem pieniędzyproszę się cieszyć że nie wspomniałem nic o braku polskiej instrukcji obsługi
Tak jak mówiłem zadzwoniłem tam. Pani która ze mną ''rozmawiała'' była przekonana, że moja przesyłka jest w trakcie realizacji i żebym się niczym nie przejmował. Po dokładnie 10 min. gdy wszedłem na maila przeczytałem tytuł: ''Zamówienie numer 7341333 zostało anulowane na życzenie klienta''. No i po raz kolejny opadła mi kopara.. Z nimi nie da się normalnie, sprzedają to czego nie mają a obsługa nie wie do końca z kim i o czym rozmawia.. Teraz złożyłem zamówienia na stronie konsoleigry.pl mam nadzieję, że może tam się uda a jeśli nie to obejdę się smakiem i kupię zwykłą wersję..
Też korzystam z Allegro i też jestem zadowolona. Ale to też zależy na kogo się trafi Ze dwa razy kupowałam w internetowych sklepach modelarskich (gamahobby, modelmania) i oprócz długiego oczekiwania na przesyłkę (co było uwzględnione w opisie przedmiotu) to w sumie też było okej I raz kupowałam na gram.pl ale z odbiorem w punkcie i też nie było żadnych problemów...
No i ja też że tak powiem wpakowałem się w g***o. Dwa tygodnie temu na eBayu kupiłem Forze Motorsport 4 za £30 bo w sklepie kosztuje £40 a tyle to za grę nie dam. Do kupienia było 7 sztuk i wszystkie poszły w jeden dzień, już zacząłem się martwić po dwóch dniach gdyż mój produkt nie był oznaczony jako wysłany więc postanowiłem w tamten piątek skontaktować się ze sprzedawcą lecz bez odzewu. Przedwczoraj gdy chciałem wyszukać nick sprzedawcy dostałem informację że został on usunięty z eBaya bo złamał regulamin. Postanowiłem otworzyć sprawę oszustwa na eBayu/PayPal i muszę czekać do 19 listopada na odzew sprzedawcy, jeżeli się nie odezwie to eBay przejmuje sprawę i niby będzie się starał o moje pieniądze. Myślę że odzyskam swoje £30 bo jak nie to chyba się zatłukę.