[Metro Warszawskie] Alstom Metropolis
Tak duża rezerwa jest chwilowa. Budowa nowych stacji jest nadal prowadzona, a nim kupione zostaną nowe składy, to wydaje mi się, że tak rezerwa szybkie się uszczupli....voy pisze:Rany, jaka rezerwa, 1/3!MW pisze:na trasy ogółem wyjechać może 32 składy, z czego maks. wyjedża 22 w godz. szczytu.
To tak jakby z 1500 autobusów MZA 500 stało w szczycie na zajezdni jako rezerwy
a co mieliśmy zrobić? W 2004 roku metro miało już do Młocin jeździć. Poza tym trzeba pamiętać, że prawie codziennie zjeżdża skład alstomowski z powodu awarii, obowiązują przeglady okresowe (w rosyjskich codziennie!) itp.voy pisze:Rany, jaka rezerwa, 1/3!MW pisze:na trasy ogółem wyjechać może 32 składy, z czego maks. wyjedża 22 w godz. szczytu.
To tak jakby z 1500 autobusów MZA 500 stało w szczycie na zajezdni jako rezerwy
Poza tym zasady proporcji w tym przypadku nie są właściwe.
Trudno mi tu cokolwiek napisać. Finalną decyzję i tak podejmie Zarząd Metra.janzel pisze:Być może Warszawa kupi następne wagony Metropolis, ponieważ potrzebować będzie więcej wagonów gdy metro dojeżdżać będzie do Młocin. Raczej głupio by było żeby kupowali zupełnie inne trzy wagony.
Natomiast obawiam się, że ze względu na wysoką awaryjność wagonów typu Metropolis - o których zresztą pisał kol. MW - całkiem realne jest, że Metro Warszawskie będzie się rozglądać za wagonami zupełnie innego producenta.
Pewne jest jedno. Metro będzie musiało zorganizować przetarg na zakup nowych wagonów, a wtedy okaże się kto na tym skorzysta.
Na razie Metro organizuje przetarg na dokupienie nowych wagonów typu 81...
chyba tylko w przypadku, gdy kryterioum będzie najniższa cena, a alstom będzie najtańszy (w co wątpię), albo inne wagony nie będą kompatybilnejanzel pisze:Być może Warszawa kupi następne wagony Metropolis, ponieważ potrzebować będzie więcej wagonów gdy metro dojeżdżać będzie do Młocin. Raczej głupio by było żeby kupowali zupełnie inne trzy wagony.
Z resztą do rosyjskich też mają być kupione KOMPATYBILNE wagony po nieudanym przetargu na remont, modernizację i wydłużenie składó rosyjskich
Luzacki facet i tyleJ-31 pisze:Czy ja dobrze widziałem, czy mam omamy wzrokowe. :shock:
Wczoraj jechałem Metropolisem (I-szym wagonem), a po wyjściu na stacji, zajrzałem przez okno w drzwiach do kabiny maszynisty. Mam wrażenie, że pan maszynista siedział bokiem do kierunku jazdy i trzymał nogi ... na pulpicie
Nie widziałem. A dlaczego pies, raczej białe myszki, ale z metra korzystam zawsze trzeźwyu2w pisze:A psa czasem tam nie było
[ Dodano: 2005-06-23, 11:46 ]
W sumie moglo mi się przewidzieć, ale jestem prawie pewny, że widzialem go z nogami założonymi na pulpit. Sam się zdziwiłem...Thomas78 pisze:Posądzasz kol. "J-31" o przywidzenia lub zbytnią fantazję?u2w pisze:A psa czasem tam nie było
A zaglądaliscie kiedyś to kabiny maszynisty w czasie jazdy? Wtedy można zobaczyć tunel i przekonać sie czy są dwie stacje, żeby z jednej w tunelu btło widać drugą. w ogóle okazuje się że te tunele są strasznie pokręcone, nieraz na mapach jest prosty odcinek a jak sie zaglada do kabiny na koncu wagonu to poprzedniej stacji juz nie widac.... ja wole Alstomy bo jest mniejszy tłok