M121M
Tak, to prawda. Choć szczerze mówiąc, to we wnętrzu bardziej dziś przypomina ALB-ę:J-31 pisze:Jeżeli to był "jelczedes" to może Masz na myśli DD426, czyli Jelcza M182.Maciek007 pisze:Doniosły mnie słuchy że ostatnio nawet NG przeszedł ich jelczedes i już pojawił się na lini. Także widać że MPK dba zarówno o swoje wozy liniowe jak i historyczne.
Dostał nowe siedzenia (Astomal AM2000 City), Obicia (Rutonex TRANSTEX 8308 432), laminaty drewnopodobne od CN113ALB, pomalowano kabinę, wymieniono szyby, na przyciemniane... Zrobiono mu blacharkę, przez co znikły wszystkie listwy, tylny znaczek i oryginalne naklejki. Wyregulowano w końcu w nim zawieszenie. Silnik był już remontowany wcześniej, więc tym razem go nie tykano.
A co dbania o wozy: Szczerze mówiąc, Wola Duchacka nosi miano niechlujów, ponieważ, owszem dba o wozy, ale robi to mało starannie i niechlujnie.
Dokładnie mi o niego chodziłoJ-31 pisze:Jeżeli to był "jelczedes" to może Masz na myśli DD426, czyli Jelcza M182.Maciek007 pisze:Doniosły mnie słuchy że ostatnio nawet NG przeszedł ich jelczedes i już pojawił się na lini. Także widać że MPK dba zarówno o swoje wozy liniowe jak i historyczne.
Hmmm to faktycznie nie ładnie zrobili z tymi listwami powinni na końcu jezcze raz je przymocować żeby to ładniej wyglądałoCoffe pisze:Tak, to prawda. Choć szczerze mówiąc, to we wnętrzu bardziej dziś przypomina ALB-ę:
Dostał nowe siedzenia (Astomal AM2000 City), Obicia (Rutonex TRANSTEX 8308 432), laminaty drewnopodobne od CN113ALB, pomalowano kabinę, wymieniono szyby, na przyciemniane... Zrobiono mu blacharkę, przez co znikły wszystkie listwy, tylny znaczek i oryginalne naklejki. Wyregulowano w końcu w nim zawieszenie. Silnik był już remontowany wcześniej, więc tym razem go nie tykano.
A co dbania o wozy: Szczerze mówiąc, Wola Duchacka nosi miano niechlujów, ponieważ, owszem dba o wozy, ale robi to mało starannie i niechlujnie.
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Możesz mi wytłumaczyć w którym miejscu, w autobusie ta nagrzewnica się znajdujeM_Szymkowiak pisze:Ile nagrzewnic mają gnioty w Waszych miastach? Bo u nas tylko jedną, przy czym malutkie Vero ma 3...
Muszę sprawdzić w swoich Mastero bo też wydawało mi się że jest jedna w przestrzeni pasażerskiej i jedna w kabinie kierowcy Sprawdzę i dam ci znać jak najszybciej.
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Kabina kierowcy mnie nie interesuje :> liczy się dobro pasażera ;]
U nas we wszystkich są zaraz za drugimi drzwiami - pierwszy rząd siedzeń - po lewej patrząc w stronę tyłu.
U nas we wszystkich są zaraz za drugimi drzwiami - pierwszy rząd siedzeń - po lewej patrząc w stronę tyłu.
Ostatnio zmieniony 2010-02-21, 22:08 przez M_Szymkowiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Musiałem zmienić cały post bo bym napisał nie prawdę W naszym Mastero #756 są dwie nagrzewnice teraz Jedna za środkowymi drzwiami po prawej stronie w pierwszym rzędzie siedzeń a druga jest wbudowana w nadkole. Zmieniłem post ponieważ w/w autobus miał wypadek nie dawno i znowu były przeróbki na blacharni tak więc to co napisałem było by nie prawdą. Jeżeli kogoś wprowadziłem w błąd to przepraszam. Nie wiem jak jest w #755 ale to dam znać jak najszybciej jak go złapię na zajezdni
Ostatnio zmieniony 2010-02-25, 16:26 przez JELCZU85, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie będą żadne N4020 z "mordami od MAZ-ów". Część Neosiów już wróciła z remontu i wyglądają jak by miały nowe blachy. Design pozostał po staremu. Tak jak napisał Dzulikiewicz. Poprawiono ich estetykę. I rzeczywiście wyglądają lepiej.Coffee pisze:Będą Neo-gnioty (rodem z ZNS-u) i N4020 z mordami od MAZów 105...