M121M
Zgadza się, tyle to i ja wiem. Toteż ten, którego miał #4776 wcale nie jest diodowy, tylko - tradycyjny display płatkowy (zwany też klapkowym)56247 pisze:J-31 pisze:Ok. Wobec tego, żeby nie było nieścisłości, to jest display pikselowski
-żeby NIE BYłO NIEśCISłOśCI, w przyrodzie występują dwa rodzaje tych produktówTradycyjny display PłATKOWY (zwany też klapkowym)-u Ciebie noszący miano "pikselowego"
Display DIODOWY

Tłumaczę Ci tylko, jak chłop krowie na granicy,to że nie istnieje coś takiego jak display "pikselowski"-jest to co najwyżej DISPLAY PłATKOWY (KLAPKOWY).
Nie musisz mnie też uświadamiać nt.wozu #4776,który posiada DISPLAY'A KLAPKOWE i NIE POSIADAł NIGDY też displayów DIODOWYCH.
Tłumaczyłem jedynie Ci tylko RóżNICę i NAZEWNICTWO poszczególnych rodzajów display'ów
Przestudiuj sobie
www.rg.com.pl
Z mojej strony EOT-bo coś nam się ciężko ,w tym akurat temacie zrozumieć.
Nie musisz mnie też uświadamiać nt.wozu #4776,który posiada DISPLAY'A KLAPKOWE i NIE POSIADAł NIGDY też displayów DIODOWYCH.
Tłumaczyłem jedynie Ci tylko RóżNICę i NAZEWNICTWO poszczególnych rodzajów display'ów

Przestudiuj sobie

Z mojej strony EOT-bo coś nam się ciężko ,w tym akurat temacie zrozumieć.
Wracając do tematu dziś jechałem Pilskim M121M po na linii 130 w Gorzowie i stwierdzam że to jeden z gorszych wytworów Jelcza. Siedzenia jakieś niedokręcone całe się ruszały. Dotego te drabinki do podciagania przy przednim włazie <b>poprostu</b> śmiech na sali. Jako że to jeden z pierwszych M121M posiada drzwi jak w M11 czy PR110. Co całkowicie niepasuje. Do tego brak poręczy pionowych przykręconych do siedzeń znacząco pogarsza stanie przez pasażerów.
Czy tu nie chodzi czasem o łódź podwodną?Robson pisze:Dotego te drabinki do podciagania przy przednim włazie po prostu //pisownia - osobno śmiech na sali.

A co do tych drzwi — tworzą klimat

Swego czasu często korzystałem - i to zupełnie przez przypadek - z pewnego M121M. Siedząc na fotelu tuż przed nadkolem stwierdziłem, że się rusza - buja (do przodu, do tyłu, jak na huśtawce).Robson pisze:Wracając do tematu dziś jechałem Pilskim M121M po na linii 130 w Gorzowie i stwierdzam że to jeden z gorszych wytworów Jelcza. Siedzenia jakieś niedokręcone całe się ruszały.

Przesiadłem się na fotel po drugiej stronie korytarza i zacząłem go dokładnie oglądać, a konkretnie sposób jego mocowania do podłogi. Tam - jak zapewne doskonale Wiecie - w rejonie tylnych nadkoli są rzędy podwójnych foteli. Przykręcone z jednej strony do podłogi, a z drugiej bodajże do ściany.
I póki, te bujające się fotele były puste, to nic nie było widać. Robiły nawet wrażenie dobrze przykręconych. Jednak znalazł się inny pasażer, który postanowił skorzystać i usiąść. Fotel znów zaczął się bujać.... I okazało się, że podłoga była prawdopodobnie tak spróchniała, że ten fotel bujał się z... fragmentem podłogi.
![:] :]](./images/smilies/1f60a.png)
Ten pojazd miał trochę skomplikowaną historię, ponieważ od początku został przydzielony do zajezdni, która skazana była na likwidację. Tak więc, najwyraźniej rzeczywiście o ten pojazd nie zadbano. Zresztą nie tylko o niego...jacool pisze:IMO wina zaniedbań obsługi... Jak się dba o pojazdy to podłoga tak łatwo nie próchniejeJ-31 pisze:I okazało się, że podłoga była prawdopodobnie tak spróchniała, że ten fotel bujał się z... fragmentem podłogi.
![:] :]](./images/smilies/1f60a.png)
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Ja raz się z tym spodkałem w pregniocie, który zresztą do dziś jeździ
A co do M121M to jakie mają skrzynie w waszych miastach?
Bo tu mamy ZF za co właśnie bardzo cenie te autobusy

A co do M121M to jakie mają skrzynie w waszych miastach?
Bo tu mamy ZF za co właśnie bardzo cenie te autobusy


Ostatnio zmieniony 2006-02-27, 16:44 przez M_Szymkowiak, łącznie zmieniany 1 raz.
U nas jest jeden gniot- 1497 ex. 1001...Niektórzy już mówią o jego kasacji...
http://www.pestka.info/galeria/details. ... ge_id=4111
http://www.pestka.info/galeria/details. ... ge_id=4111
Wątpie. Niedługo na Warszawską przyjedzie "ponoć" 50 Solarisów(ale coś w to nie wierze),wiec wtedy będzie można się pożegnać z Gniotem...Spoko. Bardzo ładnie wygląda. Ładnie go wyremontowano, czyli pojeździ jakieś 5-7 lat...
http://pgk.webd.pl/galeria/details.php?image_id=1424 Poczytajcie komenty

- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Hmmm. MPK Poznań trzymające pewien "standard" nie trawi "czegoś takiego" jak M121M. Chyba dobrze to Ująłeś. W Warszawie jest tego cała masa. I wciąż jeżdżą, czyli pewnie u nas panuje inny "standard"Podi pisze:Tak jeden i jeszcze chcą sie go pozbyć? Dziwne? Bo dla poznaniaków wiadome jest,że km o naszym standardzie nie dopuszcza takiego czegoś do jazdy...1! gniot w Poznaniu...![]()
![]()

Tzn. autobus sam jako taki jest niczego sobie, ale szkoda, że jest tak ciasny w środku. I to powoduje, że tak naprawdę najlepiej się sprawdza na lokalne linie o małych potokach pasażerskich

W Mielcu mamy Voith-y, ale nie wiem ilo biegowe. Co do gniotów, to najnowszy mielecki gniot #194 miał remont, bo skorodowałM_Szymkowiak pisze:Ja raz się z tym spodkałem w pregniocie, który zresztą do dziś jeździ
A co do M121M to jakie mają skrzynie w waszych miastach?
Bo tu mamy ZF za co właśnie bardzo cenie te autobusy![]()
