Jelcz M121M i jego siedzenia...
Nie, jak pisze oznaczenie "N" że niskopodłogowy to z reguły* chodzi o V7000/7700. Dla tego źdzwiłem się że przyjechal "tylko" niskowejściowiec Miałem spytać o to kieorwcę, ale że był lekko spóźniony nie chcialem zawracać mu głowy.u2w pisze:We Wrocławiu LE nie jest rozkładowo traktowany jako niskopodłogowyInspektor pisze:Czekam, a tu Jelcz M121M jedzie, mimo że w rozkładzie było wpisane ze ma być autobus niskopodłogowy
*Napisałem że z reguły, bo do niskopodlogowych nalezy jeszcze Man NG313 i Ik 417, jesli chodzi o MPK Wroclaw.
Tak, to prawda, kurs obsługiwany przez autobus przegubowy zaznaczony jest literką "P", reszta bez "P" to wiadomo, że solówka.Panewniczanin pisze:Czy to prawda, że we Wrocławiu jest zaznaczone, czy jedzie przegubowiec czy solówka, bo kiedyś coś takiego słyszałem?u2w pisze:We Wrocławiu LE nie jest rozkładowo traktowany jako niskopodłogowy
Tak, ale we Wroclawiu nie są zaznaczane jako niskopodłogowe na rozkładach.voy pisze:Takie autobusy są traktowane jako niskopodłogowe, bo chodzi o to żeby niepełnosprawni wsiedli a niskowejściowce spełniają takie wymagania bo mają część niskiej podłogi.
Być może prawda, ale poczytaj co pisałem o M121M, z nr. tab. 9505 (obraz nędzy i rozpaczy).Inspektorze - podobno te starsze wersje są o niebo lepsze niż te nowe, stąd zaskoczenie z powodu tego gniota.
A czy on czasami nie przeszedł NG ?Inspektor pisze:A co do Jelcza M121M (...) Pełen obaw i złych przeczuć, wsiadam. A tam od razu co się rzuca w oczy to nowa podłoga, czysto. Autobus rusza i z tym wrażenie drugie: cichy silnik. Całości dopełnia jeszcze zewnętrzna tablica (przewijana) z nr. linii i kierunkiem, zawieszona na suficie za kabiną kierowcy. I naprawde tak przyjemnie nim się jechało że aż się wysiadac nie chciało, a jego nr. tab. 9506, i co najwazniejsze jest w oryginalnym malowaniu