Jelcze w Warszawie kasacje i modernizacje
Jelcze w Warszawie kasacje i modernizacje
Beni z Wawkomu pisze:Przetarg na remont odkurzaczy szt. 10 odbył się na początku września 2006 roku ,umowę podpisano w grudniu .
Oddelegowane mają być [praktyka pokaże] wozy 7690 7761 7771 7790 7860 7862 7864 7865 7890 7963 .
Masterami stały się już 4691 4737 4742 4773 4778 4793 4801 4861 4867 4876 plus jeszcze jeden .
Supero to 4348 a dojdą 4290 4298 4345 .
Do utylizacij 120mm/1 wydelegują wozy ( taki jest plan ), każdy wóz może wrócić ,choć nie planuje się modernizacij dalszych solówek serii 4xxx - 4341 4344 4392 4394 4396 4397 4398 4432 4434 4437 4440 4447 4449 4462 4465 4468 4483 4486 na te wozy wydał wyrok szef utrzymania taboru na redutowej ,wcześniej na tej liście były właśnie 4290 4298 4345, ale poszły do jelcza .
Ostatnio zmieniony 2007-01-12, 20:43 przez Krzysiek, łącznie zmieniany 2 razy.
A propo... #4344 - czy ta 120-stka nie przechodziła czasami jakiegoś remontu razem z #4347 ?
Pytam, ponieważ Wymieniłeś ją w cytacie, a ten autobus miał odświerzoną blacharkę i wyglądał podobnie do #4347 (na zdjęciu poniżej)
=> galeria/details.php?image_id=950
Pytam, ponieważ Wymieniłeś ją w cytacie, a ten autobus miał odświerzoną blacharkę i wyglądał podobnie do #4347 (na zdjęciu poniżej)
=> galeria/details.php?image_id=950
Kilka Jelczy ma wymienione ściany boczne wraz z nadkolami. W ogóle stan blacharki Warszawskich autobusów znacznie się poprawił w w ciągu ostatniego roku.J-31 pisze:A propo... #4344 - czy ta 120-stka nie przechodziła czasami jakiegoś remontu razem z #4347 ?
Pytam, ponieważ Wymieniłeś ją w cytacie, a ten autobus miał odświerzoną blacharkę i wyglądał podobnie do #4347 (na zdjęciu poniżej)
=> galeria/details.php?image_id=950
No właśnie głównie linia okien w pierwszym członie. Ciekawy jestem, czy upodobnią go do pozostałych, czy pozostawią mu te okna po staremu.plocmaster pisze:A co w nim nietypowego? Przednia ściana? Silnik? Linia okien? Poradzą sobie bez problemu, najwyżej będzie miał inne okna niż późniejsze odkurzacze
A swoją drogą, dobrze, że o silniku Wspomniałeś. To też mnie interesuje. Chociaż podejrzewam, że silnik i cały układ napędowy pozostawią po staremu - tak jak w odbudowanych M121M.
A zatem poczekajmy na efekty specjalistów z Jelcza
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
Sorry,ale co ma jednostka napędowa do rzeczy?! Silnik zostanie bez zmian.Zapewne zostanie odświeżony,zregenerowany.Dyliżans otrzyma nową mordę i tyłek oraz zewnętrzne diodowe display'e plus dwa wewnętrzne display boardy (których wcześniej 7690 nigdy nie posiadał).J-31 pisze:A swoją drogą, dobrze, że o silniku Wspomniałeś. To też mnie interesuje.
Ostatnio zmieniony 2007-01-16, 08:51 przez 56247, łącznie zmieniany 1 raz.
;( Będzie nam ich brakować... Swoją drogą już bardzo niedługo i we Wrocławiu przyjdzie ich koniec ;(
A w ogóle to się spytam: Jak sytuacja wygląda z warszawskimi pregniotami? Ile lat dłużej będą eksploatowane "Superopodobniaki"?
A w ogóle to się spytam: Jak sytuacja wygląda z warszawskimi pregniotami? Ile lat dłużej będą eksploatowane "Superopodobniaki"?
Ostatnio zmieniony 2007-03-13, 22:50 przez Przemek, łącznie zmieniany 1 raz.
Jakby ktoś chciał kupić, to by się zgłosił do MZA i by mu pewnie sprzedali. A tak swoją drogą, to PKM Bytom raczej już nic nie kupiRazor 688 pisze:A czy MZA nie starało się sprzedać je gdzieś na Śląsk np. PKM Bytom albo jakiemuś innemu przewoźnikowi.
Poza tym, to raczej nie były porządne wozy — eksploatacja w warszawskich warunkach autobusów tak niskiej jakości jak 120M przez tyle czasu musiała się na nich solidnie odbić, i jeśli MZA je kasuje (a naprawdę mają co kasować) to znaczy, że wiele się już zrobić nie da.